سانگ یانگ

معرفی سانگ یانگ تیوولی LE سفارشی

سانگ یانگ بریتانیا به مشتریان شانس انتخاب کراس اوور سفارشی تیوولی LE را داده است. این خودرو از اواسط ماه جولای با قیمت پایه‌ی ۱۷۷۴۵ پوندی در دسترس می‌باشد.


این خودرو که بر پایه نسخه‌ی کنونی ELX بنا شده از نظر ظاهری مشابه مدل فول اولتیمیت است چراکه از سقف مشکی، آینه‌های جانبی تاشونده، رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی و اسپویلر عقب سود می‌برد.


قیمت ۱۷۷۴۵ پوندی برای مدل بنزینی و دستی تیوولی LE است اما اگر بخواهید مدل دیزلی و گیربکس دستی را انتخاب کنید باید ۱۹۲۴۵ پوند پرداخت کنید. مدل دیزلی مجهز به گیربکس اتوماتیک هم ۲۰۲۴۵ پوند قیمت دارد.


این خودروی سفارشی با رنگ جدید و خاصی به نام اورنج پاپ عرضه می‌شود. علاوه بر این رنگ می‌توان رنگ‌های مشکی و نقره‌ای را انتخاب کرد. البته در هر سه رنگ شاهد رینگ‌ها و سقف مشکی خواهید بود.


این کراس اوور کره‌ای از نظر تجهیزات رفاهی و ایمنی دارای مواردی همچون کروز کنترل، صفحه لمسی ۷ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی، ورود بدون کلید، دوربین دنده‌عقب، فرمان هوشمند، صندلی‌های جلوی گرم شونده، صندلی‌های پارچه‌ای، دستگیره‌های درب کرومی، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، شیشه‌های برقی و تیره، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، غربیلک فرمان D شکل با کنترل‌های روی آن و… می‌باشد.


ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو و حفاظت از چپ کردن فعال نیز جزو تجهیزات ایمنی این خودرو هستند.
همچنین بدنه‌ی این خودرو دارای جلوپنجره، مه شکن‌ها و برخی عناصر مشکی‌رنگ و دیلایت های LED می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. هادی نجفی

    ۲۷ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (168 ديدگاه)

    نمیدونم این خودرو برای من نچسب هست یا دوستان هم این طوری هستن
    فارغ از این که مناسب بازار خراب ایران با توجه به اینکه هیچ اساس و قطعاتی نداره اگر باز کشوری مناسب تری بودم باز برام هیچ جذابیت بصری برام نداره
    البته شاید سلیقه ای هست

    1. فرامرز

      ۲۷ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (1597 ديدگاه)

      تو بازار ایران که فقط خودروهای پرتیراژ جواب میده وگرنه با کوچکترین خرابی یا تصادفی باید چند ماه ماشین رو خوابوند. تو خارج هم با ۲۰ هزار پوند میشه یه تیگوان یا مزدا سی ایکس ۵ تقریباْ نو (زیر ۲ سال و ۵۰ هزار کیلومتر کارکرد)‌ با سطح آپشن متوسط خرید.

    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۷ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      هادی نجفی عزیز .
      به شدت با شما موافقم .
      هر زمانی که من در مورد این خودرو نقد کردم ، دوستان به شدت ناراحت شدن .
      این خودرو بنا به شرایطی که وارد کشور شد و خوش قیمت بود ، زیاد طرفدار پیدا کرده اما خدایی یکی از زشت ترین طراحی ها رو داره .

      نمای بقل انگاری یک شرکت تازه تاسیس چینی طراحیش کرده (( کلاً اِنگاری طراحان سانگ یانگ فَلَج مغزی به دنیا میان و در همون شرکت سانگ یانگ هم میمیرند و به طراح فَلَج مغزی بعدی انتقال پیدا میکنه )) .
      نما عقب و جلوی نا همخوان و بد سایز .

      اما دو تفاوت عمده نسبت به چینیها داره :
      ۱- کیفیت بهتر نسبت به چینیها .
      ۲- طراحی(( داخلی )) مَچ تر و عامه پسند تر نسبت به چینیها .

      یک کلام ، سانگ یانگ زشت ترین خودروساز قرنِ .

      هرچی تولید کرده ، زشترین بوده و فقط در بحث قیمت بوده که تونسته فروش کنه .
      اما در بحث آفرود و کم استهلاکی خوش درخشیده . بخصوص موسو و کوراندو دو نسل قبل

  2. سعید

    ۲۷ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (8 ديدگاه)

    عالیه قیمتش خوبه با توجه به قیمت امکانات خوبی هم داره قیافش هم که میپسندم

  3. (Saeed(peugeot

    ۲۷ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    بعد از گذشت این همه سال ازش یه فیس لیفت درست حسابی ازش بیرون نمیده….چهرش یه جوریه از همون اولم رو مخ بود

  4. مجتبی

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من این ماشین رو دارم
    واقعا ماشین خوبیه
    هر کسی میگه خوب نیست فقط اظهار نظر میکنه
    والا دلیل نمیشه این ماشین بد باشه
    در مورد خودروهای پر تیراژ هم که بلا نسبت سگ زرد برادر شغاله
    بخوای نخوای ماشینت هر ماه میره تعمیرکاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا