طرح جدید سانگ یانگ رکستون برای سال ۲۰۱۴ مدل دبلیو آن است. در این مقاله خواهید خواند که چگونه این شرکت اقدام به تغییراتی در چراغهای جلو، شبکه، سپر جلو، موتور و سایر تجهیزات داخلی آن کرده است.
تجربه رانندگی با سانگ یانگ رکستون دبلیو ۲۰۱۴
اگر علاقهمند به خودرویی آرام، کم صدا و بدون لرزش هستید رکستون دبلیو گزینه مناسبی است. برخلاف خودروی کوراندو، رکستون دبلیو دارای موتور دیزل دو لیتری با ۱۵۱ اسب بخار قدرت میباشد که باعث شده این خودرو تنها در دورهای بالا صدای خود را نشان دهد اما در عین حال قادر به تحمل سه تن بار میباشد.
وزن دو تنی آن همراه با سیستم تعلیق نرم، چابکی را از خودرو گرفته و همچنین سیستم فرمان آن کمی سردرگم کننده بوده و آهسته عمل میکند.
با توجه به این که در ماشینهای شاسیبلند، راحتی حرف اول را میزند، اما رکستون دبلیو در تمامی سرعتها آسایش لازم را تأمین نکرده و در دست اندازهای جاده به تلاطم میافتد.
طراحی داخلی
در رکستون دبلیو شاهدیم که کابین با تزئینات کروم اضافی و به صورت بلندتر طراحی شده است. داشبورد آن از جنس پلاستیکی نرم میباشد در حالی که در مقایسه با سایر خودروهای شاسیبلند به شما حس کلاسیک و شاید ارزانتر بودن را بدهد.
قسمت جلوی خودرو و فضای جاپاها جادار بوده و ارتفاع تا سقف خودرو زیاد میباشد. همچنین با تجهیزات برقی متصل به صندلی، مسافر احساس بهتری نسبت به مدلهای قبلی خواهد یافت.
تمامی رکستونهای مدل دبلیو به صورت استاندارد دارای هفت صندلی هستند اما شما قادرید بدون هیچ هزینه اضافی، مدل پنج صندلی را سفارش دهید. ردیف وسط دارای فضای کافی برای دو فرد بالغ یا سه کودک را دارد که با جاپایی جادار، مسافرتهای طولانی را خوشایندتر خواهد کرد.
آیا سانگ یانگ رکستون دبلیو ۲۰۱۴ ارزش خرید دارد؟
اگر هزینهای که برای خودرو اختصاص میدهید برایتان بسیار مهم است، باید گفت که این خودرو مناسب میباشد. این خودرو قابلیت سواری در مسیرهای ناهموار را داشته و فضای جاداری را ارائه میدهد و همچنین از لوازم جانبی با قیمتی کمتر نسبت به رقبایش برخوردار است. اما در نظر داشته باشید که همچون قیمت آن، کیفیت آن نیز اندکی پایین میباشد. لازم است بدانید که در مورد لوازم ایمنی، مصرف سوخت و دی اکسید کربن تولیدی، این خودرو، دارای آمار جالبی نیست.
اگر شما به دنبال خودروی شاسیبلند، با هفت صندلی و قابلیت رانندگی در مسیرهای ناهموار هستید، ابتدا ما خودروی مزداسیایکس-۵ را پیشنهاد میکنیم. این خودرو دارای موتور دیزلی ۲.۲ لیتری با جعبهدنده دستی میباشد و تنها کمی گرانبهاتر است در حالی که تجهیزات آن کاملتر و رانندگی با آن راحتتر است.
اما اگر فضای بیشتر با هفت صندلی برای شما در اولویت هستند، ما هیوندای سانتافه را پیشنهاد میکنیم. روی هم رفته این دو خودرو پس از گذشت سه سال از تولید آنها شروع به کاهش قیمت نیز کردهاند که شما را به خرید ترغیب میکنند.
مشخصات سانگ یانگ رکستون دیزلی:
- موتور: ۲.۰ لیتری چهار سیلندر دیزل
- قدرت: ۱۵۱ اسب بخار
- گشتاور: ۳۴۷ نیوتن متر
- مصرف سوخت میانگین: لیتر در صد کیلومتر
- میزان CO2 تولیدی در هر کیلومتر: ۱۹۶ گرم
- نهایت سرعت: ۱۷۴ کیلومتر بر ساعت
- قیمت: ۲۱,۹۹۵ پوند انگلستان
un4given
۴ تیر ۱۳۹۳بنظرم اکتیون خیلی بهتر از اینه. ضمنا ماشین خوبی هم تو بازار فعلی ماست .
Ehsan
۴ تیر ۱۳۹۳در طراحیش سعی کردن در جلو نمای قابل قبولی رو ارائه کنند ولی در عقب خودرو این چراغهاش اصلا به نمای عقبش نمیاد
در عملکرد هم از رقباش به نظر خیلی عقبتره
مک میسل
۴ تیر ۱۳۹۳بد نیست.از منجلاب طراحی یه ذره اومده بیرون
مک میسل
۴ تیر ۱۳۹۳اخه طراحی نسل قبل اکتیون و همین رکستون خییییییییییییییییلی ضایع بود……قیافش مثل ال90 بود..ولی الان بهتر شده ولی باز هم جای بهتر شدن داره
eh.sun
۴ تیر ۱۳۹۳احسان جان همنامیم شرمنده بی ربطه.
یه خبر هم خوب هم بد:بابام با ماشین داداشم 206 تیپ 2 مدل 91 تصادف کرده با وجود حداقل خسارت 40درصدی در جلو و سرعت حداقل 55 کیلومتر و بدون ترمز چون خوابیده بوده(ببچاره آبگوشت خورده بود رفت بیمارستان ویزیت برگشتنی خوابیده تو خیابون) تاب برداشتن شاسی(نیاز به شاسی کشی داره ماشین) و موج برداشتن سقف(همه اینا مقدمه بود) ((وحالا خبر هیجان انگیز)) کیسه های هوا حاضر به باز شدن نشده اند یعنی موندیم کیسه هوا داره یا نه میخوایم بدیم باز کن ببینند پس مواظب باشین به اینا اعتباری نیست هیشه کمربند ببندید خوشبختانه فقط خسارت مالی بوده هیچکی آسیب ندیده ماشین مقابل هم سمند مسافر کش بود درست خورده بود وسط رینگ جلوی سمند اونم نابود شد. ما داریم میرم قربونی بخریم فعلا
امید
۴ تیر ۱۳۹۳خدارو شکر بخیر گذشت
اره واقعا همون گاری ساز بیشتر به ایران خودرو سایپا میاد
Zonda R
۴ تیر ۱۳۹۳@.F
Ehsan عزیز
خسارت مالی تلخه ولی قابل جبران
امیدوارم همیشه در کمال سلامتی در کنار خانوادت باشی
Alpha
۴ تیر ۱۳۹۳اونطور که من شنیدم تو محصولات ایرانخودرو تو سرعت 55 کیسه هوا باز نمیشه داداش
خاوری مزراتی
۴ تیر ۱۳۹۳با خودش درگیره..طراحشو میگم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود .
من این ماشین رو بیشتر هیوندای سانتافه دوست دارم . ماشینه خوبیه .
اگر در تاریکی یا شب این ماشین رو با فاصله از پشت نگاه کنید ، در وهله ی
اول فکر میکنید یک شاسی بلند کادیلاک است . این مساله به خاطر نئون
ایستاده ی چراغ عقب است . امتحان کنید .
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳ولی انصافا از لحاظ طراحی،سنگ یانگ چندین سال نوری از هیوندای عقب مونده.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود .
شاهین جان حرف شما درسته اما این را هم در نظر بگیر که طراحان سانگ یانگ ،
از خوده کره هستند و لی برای هیوندای و کیا المانی .
اما سانگ یانگ داره مسیر خوبی رو پشت سر میذاره .
به لینکهایی که میگذارم نگاه کن .
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳میلاد این دیگه برمیگرده به سیاست اون شرکت که بخواد در چه حدی باشه. هیوندای و کیا میخوان تو جهان عرض اندام کنن،به همین خاطر هزینه ی بیشتری میکنن.ولی در کل سنگ یانگ هم بد نیست و به قول خودت راه درستی رو پیش گرفته و امیدوارم به حقش برسه.از سنگ یانگ فقط کوراندو و موسو رو دوس دارم که اونم فکر کنم طراحی کوراندو کار پینین فارینا باشه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود .
این کوراندورو نگاه کن . طراحیش پخته تر شده .
http://www.netcarshow.com/ssangyong/2014-korando/800×600/wallpaper_01.htm
http://www.netcarshow.com/ssangyong/2011-korando/800×600/wallpaper_01.htm
http://www.netcarshow.com/ssangyong/2011-korando/800×600/wallpaper_1a.htm
زیگما
۴ تیر ۱۳۹۳میلاد این که جلو و عقبش با اوپل موکا مو نمیزنه :|
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳آره زیگما عقبش خیلی شبیه.همکاری نداشته باشن با هم؟! :)
زیگما این همه آواتارتو عوض کردی،خب یه بارم یه آلمانیشو بذار ببینیم چیو دوس داری!
زیگما
۴ تیر ۱۳۹۳باشه چَشم به روی چِشم.
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳چشمت بی بلا داداش.
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۴ تیر ۱۳۹۳درود.
فک کنم زیادی پخته شده یکمی هم ته گرفته !!!
بنگرید به چراغ های جلو و خطر های عقب ان ایا نمیبینید که چراغ های جلو را گرفته و با 90 درجه چرخش در عقب گذاشته اند :)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود . عقبش شبیه اوپل است .
حالا این کوراندورو دیدی . شرکت کرمان موتور هم داره یک شاسی
بلند میاره ، مدلشو یادم نیست . ولی خیلی خیلی شبیه این کوراندو
است .
شهاب
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵یه جورایی شبیه بزرگ شده ایکس 33 هم هست
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳هیچ موقع خودروهای سنگ یانگ منو تحت تاثیر قرار نداده.طراحیاش بعضی وقتا وحشتناک زشته.واقعا نمیدونم چرا بعضیا این خودروهارو میخرن.آخه خاص بودن به چه قیمتی؟! خداییش سنگ یانگ اکتیون رو ببینین و خودتون قضاوت کنین.
آقای امامی خسته نباشید میگم بهتون مقاله ی خوبی بود.امیدوارم که همیشه در پدال حضور داشته باشین.موفق باشین
آرش آمار
۴ تیر ۱۳۹۳” محصولات این کمپانی ، توسط یک انگلیسی ، که در بدو ورود به کره جنوبی ، عینک خود را گم کرده است، طراحی شده اند! ”
نقل قول از جرمی کلارکسون درباره سانگ یانگ
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳آرش جان ممنون! تشبیه خوبی بود!
مک میسل
۴ تیر ۱۳۹۳اقا شاهین سانگ یانگ نه سنگ بانگ……ولی من از این به بعد به این میگم سونگ بانگ……چون تو یه فیلمی یه شرکتی بود هر چی زور میزد نمیتونس نمک خوب بده دست مردم اسمش سونگ بانگ بود.این همونه
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳ممنون که گفتی داداش.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود . درستش سانگ یانگ هست .
ناصر امامی
۶ تیر ۱۳۹۳سلام، لطف دارین
ممنون
نیما
۴ تیر ۱۳۹۳مدل های سانگ یانگ کم کم دارن ظاهر بهتری پیدا می کنن ، اینو تو مدل های جدید اکتیون یا رکستون می تونیم ببینیم ، فقط من یه سوالی داشتم دوستان ، آیا هنوزم مرسدس بنز موتورهای سانگ یانگو تامین می کنه ؟؟ چون من یه بار موتور یکی از رکستونارو دیدم اصلا بهش نمی خورد که تولید بنز باشه…
مک میسل
۴ تیر ۱۳۹۳بله هنوز بنز تولید میکنه البته در بعضی مدل ها
نیما
۴ تیر ۱۳۹۳ولی موتورش عجیب شلخته بود!!!
شایان
۸ مرداد ۱۳۹۳ماشین بسیار عالیه از لحاظ قدرت و زیبایی و امکانات حرف های زیادی برای گفتن داره که وراکروز و سانتافه ی آشغال رو میخوره. ..من خودم سانتافه داشتم وراکروز داشتم سورنتو و اسپورتیج هم داشتم…الان کایرون دارم…سوار رکستون دوست، شدم تو جاده شتاب ازش گرفتیم پرواز میکنه…تو کوه و بیابان بسیار عالیه…نه سانتافه و نه وراکروز نه اسپورتیج هیچ کدوم به درد نمیخوره. ..باز سورنتو یه چیزی ولی رکستون از کایرون و سورنتو 2014 هم سر تره…هر کی میگه خوب نیست زر زده شکر خورده…با این قیمت مفته …میخام رکستون بگیرم بسیار نرم و پر قدرت. ..با امکانات بسیار زیاد…
رضا
۴ تیر ۱۳۹۳چراغهای عقب بسیار زشت
داخلش افتضاح
فک کنم سانگ یانگ طراح هاش رو از سایپا قرض میگره!
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۴ تیر ۱۳۹۳اکسلنت.
مسعود
۴ تیر ۱۳۹۳پدال جان یکم کارت ناخوشایند بود. شما داری این ماشین رو نقد میکنی نباید موقع توضیح دادنش بهتر بودن دو ماشین دیگه رو مثال بزنی
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳سلام آقا مسعود.دوست عزیز خودت میگی نقد! توی نقد کردن اتفاقا باید نقاط قوت و ضعف گفته بشه و با خودروهای دیگه مقایسه بشه تا مصرف کننده بتونه قضاوت کنه و انتخاب کنه.اینکه نویسنده ای شهامت گفتن حقایق در رابطه با خودروی بررسی شده رو داشته باشه خیلی خوبه.به نظر من که این پست خیلی خوب نوشته شده و نقاط ضعف و قوت رکستون رو به خوبی شرح داده.ارادت
پژمان
۴ تیر ۱۳۹۳شما گفته بودی استون مارتین db9 از فراری خوشگلتره؟؟ واقعا چه فکری کردی که این کامنت رو نوشتی فراری 458 و f12 و لافراری رو بزار کنار استون اون موقع معلوم میشه کدوم خوشگلتره
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳بله من گفتم.علاقه ی شخصیمه داداش.شما هم one-77 رو ببین اون موقع نظرت رو بهم بگو.ارادت.
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳یه نگاه به اینا بنداز شاید نظرت عوض شد:
http://www.netcarshow.com/aston_martin/2014-rapide_s/800×600/wallpaper_17.htm
http://www.netcarshow.com/aston_martin/2013-vanquish_q/800×600/wallpaper_03.htm
http://www.netcarshow.com/aston_martin/2013-am_310_vanquish/800×600/wallpaper_15.htm
http://www.netcarshow.com/aston_martin/2010-one-77/800×600/wallpaper_1a.htm
http://www.netcarshow.com/aston_martin/2010-one-77/800×600/wallpaper_04.htm
بازم میگم من خیلی به طراحی ماشین اهمیت میدم و مسائل فنی و موتور اولویت اول من نیست.این حرفی هم که زدم نظر شخصیم بود و طبیعیه که خیلیا از جمله شما قبولش نداشته باشی.ارادت
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۴ تیر ۱۳۹۳599xx شاید از وان77 خوشگلتر باشه ولی 458 و f12 نه
فرای سوپر اسپرته و کلا قابلیت های هندلینگ معرکه داره کسی که 458 سوار میشه به خاطر قیافه اش نیس اگه قیافه میخواس لامبو اوانتا میخرید 458 رو به خاطر قدرت وهندلینگش میخرن به نظرم با 458 و f12 فقط باید پوز بقیه رو بزنی پوز پورشه 911 و zr1 و…
ولی استون مارتین اینقد لوکس هس که فراری به گردش هم نمیرسه فقط بشمار ببین چند مدل کروکی و کابریولت و روداستر از استون هس در مقابل چند مدل فراری رو باز
انزو که تو هندلینگ و مسائل فنی غولی بود قیافش رو میشد با مگس مقایسه کرد
پس من هم کاملا با شاهین موافقم استون مارتین خیلی خوشگلتر از فراریه.
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳آرمین جون منم همینو گفتم.برای من اول طراحی اولویت داره بعدش عملکرد.
انصافا برو لینکارو ببین،استون مارتین خیلی طراحیش خوبه.
راستی من اصلا نگفتم فراری طراحیش بدِ،فقط گفتم استون رو دوس دارم.ارادت
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۴ تیر ۱۳۹۳هرکسی یه نظری داره و نظر همه هم محترمه.
شاهین منتظر پست جدید هستم.
ارادت ویژه
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳خیلی مخلصم آرمین جون.به روی چشمم حتما.فقط اندکی مهلت بده تا امتحانام تموم بشه.
اگه خدا بخواد جبران میکنم این کم کاری و کم حرفیمو! :)
ارادت داداش
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود .
زیبایی یک مساله ی نسبی است . مثال :
از نظر بعضی ها رنگ قرمز . نارنجی . زرد . سبز و … رنگ های سبک و جلف
هستند اما از نظر من رنگ شاد هستند .
من خودم به شخصه از طراحی 458 . انزو خوشم نمیاد . اف12 و کالیفرنیا
خیلی زیباتر هستند .
VAHID JINPACHI
۴ تیر ۱۳۹۳قیمت این ماشین حدود 190 میلیون هست…
با این پول ادم می ره یه سانتافه 2014 و یا یه تویوتا راو می گیره…
احمد
۴ تیر ۱۳۹۳سلام به دوستان پدالی
این مدل سانگ یانگ ظاهر نسبتا خوبی داره ولی بعضی مدلهاش بخصوص رودئوس واقعا زشته
P.G
۴ تیر ۱۳۹۳افتضاح تر از سانگ یانگ ماشین نیستش!نه سبک طراحى داره،نه کیفیت داره،نه زیبایى داره،نه قدرت داره،هر تیکه اش هم از یه جا آوردن خوروندن بهش،مثل بچه اى میمونه که پدر مادرش معلوم نیست!
دیشب داشتم تو خیابون راه میرفتم،یهو با یه اکتیون رخ به رخ دراومدم،وایستادم یه چند دقیقه اى این موجود عجیب الخلقه رو نگاه کردم،چیزهایى مثل زیبایى،آیرودینامیک،کیفیت اصن براى این ماشین تعریف نشده!واقعاً نمى دونم مردم با چه انگیزه اى پول به این آشغالا میدن؟
تعجب میکنم میلاد چه طور این آشغال رو با کادیلاک مقایسه میکنه؟کجاى این شبیه کادیلاکه؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود .
دوست عزیز مقایسه نکردم . اگر عقب کادیلاک رو دیده باشی ، یک نوار ایستاده
قرمز رنگ داره در چراغ عقبش . همچون نئون . حالا چون در چراغ عقب این
رکستون هم همچین چیزی دیدم فکر کردم کادیلاکه . من مقایسه نکردم . گفتم
شبیه هستند .
چند روز پیش تو اتوبان مدرس داشتم میرفتم ، بعد از فاصله ی 100 متری
دیدم یک ماشین شاسی بلند است که در چراغ عقبش یک نئون ایستاده قرمز رنگ
بود . پیش خودم گفتم کادیلاکه . گاز ماشینو گرفتم ، وقتی رسیدم بهش دیدم
سرابی بیش نبود . یک رکستون 2014 بود .
نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه .
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۴ تیر ۱۳۹۳درود.
are you kidding me???????
نوار ایستاده قرمز رنگ
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود .
چییییی ؟
Nissan GTR
۴ تیر ۱۳۹۳زیاد مالی نیست با پولش میشه گزینه های بهتری رو انتخاب کرد
P.G
۴ تیر ۱۳۹۳من اگه دور و بر ۲۰۰ تومن پول داشتم،یه لندکروز VXR مدل ۲۰۰۸یا اگه ماشین صفر بخوام یه آکورد فول میخریدم که یه چرخشون میارزه به کل کارخانه سانگ یانگ!
شلبى
۴ تیر ۱۳۹۳این دیگه چه اشغالیه، فکر نکنم از ماشیناى سانگ یانگ مذخرف تر ساخته شده باشه
فرید
۴ تیر ۱۳۹۳رکستونهای الان موتور 6 سیلندر بنز رو دارن با قدرت و گشتاوری قابل قبول.
موتور جدید مناسب این بدنه نیست و اسب بخاری در حد اکتیون داره اما منطقا به خاطر دیزلی بودن گشتاوری بالاتر از اکتیون ارائه میده
ali-gtr
۴ تیر ۱۳۹۳اصلا تو کتم نمیره پژو رو بیشتر دوست دارم تا این
ali
۴ تیر ۱۳۹۳خیلی یانگ یانگ در کورس رقابت نیست!
و نمیتونه رقیب خوبی برای کمپانی های انگلیسی ٫فرانسوی٫آلمانی٫٫٫باشه
اما رو به پیشرفت هستش .در سال های میتونه به رقیب سرسختی تبدیل بشه!
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۴ تیر ۱۳۹۳سلام به همه.
من که اگه یه روزی بخوام یه شاسی بلند بگیرم. اول از همه توجه ام به قیافه ی ماشین خواهد بود.
قبول کنید یا نه 70درصد اونایی که شاسی بلند دارن تا حالا افرود رو تجربه نکردن فوقش یه کوه و کمری رفتن یه مقدار سربالایی و خاکی داشته همین
افرود که این نیس.
پس اگه قراره یه شاسی بلند بگیرم واسه کلاسش که الان اکثرا همینه باید یه خوشگلشو خرید.
به من چه که ماشینم موتور بنز روشه یا جی ام.
شاسی بلند باید اپشنکاری باشه و قدرتش هم خوب باشه و قیمت مناسب داشته باشه که یه چیزی تو مایه های اسپورتیج خداییش گزینه ی خوبیه 2.4 لیتری هم قیافش خوبه هم 180 تایی اسب بخارشه خدمات پس از فروششم بد نیس واسه معامله هم همیشه مشتری داره
اگه گردن کلفت بخوام میرم سراغ موهاوی که هرچند داخل کابین از کیفیت پایینی برخورداره ولی خب سواریش خوبه موتورو گیربکس و هندلینگ عالی که خوراک افروده.قیمتشم از لندکروز کمتره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود .
من ویتارا میخرم به جای اسپورتیج .
من برعکس شما به دراز مدت هم نگاه میکنم .
اما هروقت پولدار شدم اول بنز جی کلاس . دوم بنز جی ال .
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۴ تیر ۱۳۹۳درود.
جی کلاس که عالیه شاید بعضیا بگن طراحیش قدیمیه ولی من عاشقشم.
این لینک جالبه.
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3_%D8%A8%D9%86%D8%B2_%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3_%D8%AC%DB%8C
در کل جی کلاس تو افرود خیلی شاخه ولی چندتا مشکل داره 1. قیمت بالا 2.مصرف بالا 3.طراحیش همه پسند نیس
در مقابل میشه گفت جی ال کلاس همون جی کلاس به روز شدس
مصرف بهتر. طراحی به روز.قیمت مناسبتر.ومیشه گفت توانایی افرود بالاتر. جی ال واقعا قیمت مناسبی داره
ولی من برای افرود رنگلر و برای لوکس بودن هم اسکالاد رو ترجیح میدم فک نکنم لوکس تر از این داشته باشیم
در مورد ویتارا قبلا هم تو پست سوزوکی گفتم شما دلیل بیار که چرا نیو توسان و اسپورتیج از سوزوکی بدترن من کره رو میبوسم میزارم کنار.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود .
چاپلو حالت خوبه ؟؟؟
جی ال بدنش کشیده تر از جی است . افرودش هم ضعیفتر از
جی است .
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۵ تیر ۱۳۹۳بله میلاد حق با شماست اصن دلیل برتری جی نسبت به جی ال همین توانایی بالا تو افروده من اشتباه کردم.
ولی یه سوال به نظرت جی کلاس شباهت زیادی با رنجروور دیفندر نداره ؟؟؟
Zonda R
۴ تیر ۱۳۹۳@.F
چاپلو عزیز
اسپورتیج عالی و بی نقصه
هم از لحاظ فنی هم از لحاظ ظاهر و امکانات و هم بازار فروش
بارها تو مجلات و سایتهایی مثل موتورترند و تاپ گیر خوندم که این ماشین ارزشش از قیمتش بیشتره
اما من راو4 رو ترجیح میدم تو این سگمنت
و اگه یه گردن کلفت بخوام که ارزون تر از لندکروز باشه اول پرادو و بعد سورنتو انتخاب منه
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۴ تیر ۱۳۹۳راو4 که عالیه منم خیلی خوشم میاد ازش
ولی در مورد سورنتو شاید…
کاله
۴ تیر ۱۳۹۳دست به نقد نیست و بازار دست دوم خوبی نداره!
mgh
۴ تیر ۱۳۹۳باحوالی 200 شاسی بلند چی خوبه؟
امید
۴ تیر ۱۳۹۳طراحی داخلیش اصلا شبیه ماشینای 2014 نیست کلا اصلا از سانگ یانگ بدم میاد
مجتبی
۴ تیر ۱۳۹۳بچه ها میدونین جرمی کلارکسون در مورد پیکان چی گفته
طراحیشو یه ادمی که با سگش رفته بوده ماهیگیری انجام داده البته خودش ماهی گرفته ماشینو داده سگش طراحی کرده(متن دقیقش این نیست دقیقا یادم نیست )
Alpha
۴ تیر ۱۳۹۳مصرفش بالاست . موتور کم بازده.قدرت کم.قیمتشم فرق چندانی با رقبا نداره .من دیگه حرفی ندارم
یه پسل باهوش
۴ تیر ۱۳۹۳ماشین های سانگ یانگ تو بازار ایران یا در کل تو خیابون های ایران زیاد به دل ادم نمی شینن
اگه منصف باشیم می بینیم واقعا با هر سلیقه ای هم خونی ندارن
البت در کیفیت و موتور مرسدس ینزش حرفی نیست
نصبت به رقبای هم وطنش
یه پسل باهوش
۴ تیر ۱۳۹۳من اگه پول داشتم می خواستم شاسی بلند بخرم بی معطلی کیا اسپورتیج 2014 می گرفتم
سدان کوچیک کیا سراتو
سدان بزرگ هم فقط عشقم اپتیما
اصلا ادم این ماشینا رو می بینه یاد جنگ ستارگان می افته
Alpha
۹ تیر ۱۳۹۳اپتیما واقعا مثل جنگ ستارگان میمونه از بس که ماشین خشکیه ! انگار جای کمک 4تا میله فولادی گذاشتن
محمد
۵ تیر ۱۳۹۳طراحی جلوش خوبه شیک هست عقبشم بدنیست ولی چراغای عقب اصلاجالب نیست.سانگ یانگ توماشینای داخلی ازکیفیت خوبی برخورداره ولی خیلی مونده تا به رقابت بزرگان دربیاد ولی ماشینای خوبی تولیدمیکنه کاملاقابل قبوله
محمد
۶ تیر ۱۳۹۳داخلش وحشتناک مزخرفه… نه خوشم نمیاد…
بهمن
۶ تیر ۱۳۹۳سلام خسته نباشید دوستان نظرات جالبی بیان کردید ولی خدمت دوستان عزیز عرض کنم من الان رکستون 2012 دارم 6 سیلندر 3200 سی سی 220 اسب بخار
واقعا اگه پدال گازرو فشار میدی ماشین داره اسفالت رو میخره با ماشین دوستانم مقایسه کردم اگه منصفانه بگم دسته کمی از شاسی بلند های دیگه نداره نه اینکه بیام با لندکروز و پرادو مقایسه کنم اما افرودش خیلی خوبه بخصوص اینکه من در جایی زندگی میکنم که اینو واقعا درک میکنم نرمه سیستم تعلیق فرمان که متعلق به شرکت بنز فوق القعادست .
فقط از نظر زیبایی داخل و بیرون من خودمم نمره ای بهش نمیدم .
ناگفته نباشد خدمات پس از فروش ضعیف منظورم از ضعیف اینه همه جایه ایران نیست .البته اگه به رامک خودرو مراجعه کردم گفتند شما به نمایندگی مرسدس بنز نیز میتونید مراجعه کنید .
mehdi
۱۸ شهریور ۱۳۹۳با سلام من یک نیو رکستون 2013 خریدم که خدایی تا الان خیلی ازش راضیم و این که هر ماشینی نقاط ضعف و قوت خودش رو دااره طبیعیه ولی سواری محکم اطاق و شاسی مستحکم امکانات متناسب با قیمت شتابگیری عالی و موتور 6 سیلندر لذت بی وصفی رو هنگام رانندگی میبرین
درمقایسه توسان و رافور و نیو سانتافه واقعا سر هست چه هندلینگ و چه کشش
ولی خوب از نقاط ضعف هم میتوان به مصرف سوخت بالا کمبود نمایندگی و تقه ریز گیربکس اشاره کرد
در ضمن من یک موسوی فول مدل 84 هم دارم که فوق العادس و با هیچی عوضش نمیکنم واقعا یه چرخش به 10تا اسپرتیج و توسان نمیدم.
یا علی
محمدرضا
۲۶ مهر ۱۳۹۴دوستان مدل بنزینی هم داره ؟
داخل ایران با این حجم موتور مجاز هست ؟
مدل 2015-2016 موجود هست داخل ایران ؟
سمیر
۲۸ بهمن ۱۳۹۴اقا رکستون حرف ندارههههه تو این رنج تو ایران تکه من نمیدونم چرا با اسپرتیج که یه ماشین پلاستیکی و اسباب بازیه مقایسه میکنید فقط ایران رو میبینید کیا کمپانی خیلی خوبیه ولی خرکاری و دوام هم خیلی مهمه تو جاده خیلییییی راحت با رکستون(پادشاه) 200 تا رو پر کردم واقعا حرف نداره ماشین پر بود … بیش از 220 اسب نشون میداد اول این ماشین رو از نزدیک ببنید صدای انجین و قدرتش رو لمس کنین بعد متخصصانه نظر بدین!!!!
خداروشکر تا الان ریالی خرج نداشته و ماشین فوق العاده ایی بوده rx2013
یه کسی
۱۲ فروردین ۱۳۹۵بنظر من تویوتا بهتر از همس و اینها در حال رقابتن