سانگ یانگ

نمایش نسل جدید سانگ‌یانگ رکستون در فرانکفورت

پس‌ازاینکه سانگ‌یانگ چندی پیش در سئول نسل جدید رکستون را رونمایی کرد، حالا این SUV پرچم‌دار خود را به خاک اروپا آورده و رسماً در نمایشگاه فرانکفورت برای اولین بار به نمایش عمومی درآورده است. البته حضور رکستون جدید در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خودرویی دنیا تصادفی نیست چراکه سازندهٔ کره‌ای در حال آماده شدن برای عرضهٔ این خودرو در سطح بین‌المللی تا قبل از پایان سال جاری است. این در حالی است که نسل جدید رکستون هم‌اکنون در کشور خود به بازار عرضه شده است.


نسل جدید رکستون که در طراحی از کانسپت LIV-2 الهام گرفته است، استایل مدرنی دارد که با سایر محصولات سانگ‌یانگ هماهنگ است. همچنین کابین این SUV کره‌ای هم که ظرفیت حمل هفت نفر را دارد، بر روی راحتی سرنشینان و فضای بار تمرکز دارد. علاوه بر این، تجهیزات مناسبی هم برای آن در نظر گرفته شده که شامل مواردی چون صفحه‌نمایش ۹.۲ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، اتصال گوشی‌های هوشمند، ناوبری و کنترل دو منطقه‌ای تهویه می‌شود.

سانگ‌یانگ همچنین رکستون را همانند رقبایش یعنی هیوندای سانتافه و نیسان اکستریل به ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد جلو، هشدار خروج از خط، شناسایی علائم ترافیکی و نوربالای خودکار مجهز کرده است. از ماه آینده بریتانیایی‌ها می‌توانند نسل جدید سانگ‌یانگ رکستون را با قیمت‌هایی بین ۲۷,۵۰۰ پوند (۳۶,۴۱۰ دلار) برای تیپ پایهٔ EX با گیربکس دستی تا ۳۷,۵۰۰ پوند (۴۹,۶۵۰ دلار) برای تیپ بالا ردهٔ Ultimate با گیربکس اتوماتیک خریداری کنند.

پوشش کامل و لحظه‌به‌لحظهٔ جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ در پدال همراه شما هستیم…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3016 ديدگاه)

    شیک، با کیفیت، جادار، خوش آپشن با عملکرد نرمال. تنها مشکلی که با طراحیش دارم، اندازه بزرگ ستون آخره.

    1. - A M I R -

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (724 ديدگاه)

      دقیقا ، لچکی رو خیلی باید بزرگتر میگرفت
      کابینشم یکم باید مدرن تر طراحی میشد به نظرم ، سانگ یانگم مث فولکس واگن باید یه تغییرات اساسی توی طراحی کلی کابین بده

  2. محمد

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1429 ديدگاه)

    ۵۰ هزار دلار؟
    طراحی بیرونیش گیرا در نیومده ولی بنظر کابین باکیفیتی داره

    1. سیاوش

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (12 ديدگاه)

      می بخشید 50000 دلار رو از کجا آوردین ؟

  3. Serial winner

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11527 ديدگاه)

    .
    طراحی قشنگی داره قیمتش به ذره بالاس. ⁦^_^⁩

  4. آرمین

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (344 ديدگاه)

    اصلا طراحی بیرونی زیبایی نداره مخصوصا تو این رنج قیمت که اصلا نمیتونه حرفی برای گفتن داشته باشه کلا بیشتر خودرو های سانگ یانگ به دل نمیشینه بر عکس هموطنای خودش کیا و هیوندا که طراحی های زیبایی دارن و دارن بابرندهای ژاپنی و آمریکایی و فرانسوی رقابت میکنن الان چری چین از لحاظ طراحی داره خیلی پیشرفت میکنه واقعا باعث تعجب از یک برند کره ای که اینقدر تو طراحی داره ضعیف عمل میکنه اصلا یک حسی به آدم میگه داره از دستی زشت میسازه شاید این برند برای داغ کردن بازار کیا و کره داره فعالیت میکنه چون خیلی طراحیاش مشکوکه به نظر یجور تبانی باید باشه

    1. Hossein

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (49 ديدگاه)
      1. hussein

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (25 ديدگاه)

        این نظر من نبود؟ خیلی هم طولانی بود؟

  5. hussein

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (25 ديدگاه)

    نماینده رسمی بازم تکرار میکنم نماینده ی رسمی چیزیه که ایجاد بشه

    کیا تو سوئد هفت سال گارانتی داره که هر مشکلی با ماشین داشتی رایگان یا رفع میکنن یا راهنمایی میکنن
    میتسوبیشی هم پنج ساله فکر کنم یکی از دوستان یه میتسوبیشی خرید شصت و هفت میلیون فقط دو هزار کیلومتر راه رفته بود تو نمایشگاه بود اونم فقط چون اتومبیل Demo بود. که مردم میومدن باهاش امتحان میکردن و پشتش مینشستن. هرچقدر هم که یک اتومبیل طی این هفت سال که کیا ارائه میده یا هیوندایی که پنج سال گارانتی ارائه میده هرچقدر هم که ماشین خرید فروش بشه بازم این گارانتی معتبره
    به خدا خیلی بدبختیم حتی یه نماینده ی معتبر فروش هم که واقعا رسمی باشه تو ایران نیست. بعد بعضی از کاربرا طوری نظر میدن طوری ابزار وجود میکنن و طوری از اتومبیل سازا طرفداری میکنن که ادم خندش میگیره تو کشوری که حتی یه نماینده ی رسمی نداره
    رنو ساندرو رو الات تبلیغاشو تو سایتی داخل ایران دیدم خندم گرفت . داچیایی که اینجا چهل میلیون به فورش میره به صورت خشک و صفر اونم تو اروپا با چندین سال گارانتی و سه سال بیمه ی بدنه و کلی سرویس که حداقل بیست میلیونش تو سه سال اول به طور پنهان به جیب خریدار دوباره برمیگرده

  6. سامان اذری

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3200 ديدگاه)

    نیسان پاترول 3 لیتری دیزل 4×4 قیمتش 58 هزار دلاره
    که کلا اینو قورت میده

  7. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2862 ديدگاه)

    طراحیش عینه این میمونه که تنه ی گاو رو بزارن رویه پاهای انسان!!!!
    ساخت ماشینی به این بد قواره ای تو عصر رقابتی امروز شجاعت زیادی میخواد که دوستان با سربلندی از پسش بر اومدن!!!

  8. Pony car

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (144 ديدگاه)

    سانگ یانگ در کل طراحی هاش بهتر شده و رکستون جدید هم از اون دسته از ماشین هایی که دلت نمی زنه یه خورده هم چاشنی انگلیسی داره که اونم سیاستهای ریشه ای سانگ یانگ در مجموع سانگ یانگ دوست داشتنی داره میشه

  9. ali a

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (771 ديدگاه)

    طراحی عقب و جلو ماشین خیلی تعریفی نداره در مقابل رقبا…طراحی داخلی خوبه…قیمتش هم نسبت به رقبا که بهترن ازش بالاست به نصبه..

  10. sevlan

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (185 ديدگاه)

    رکستون نسل قبلو سوار شدم ،خوراک آفروده

  11. MehdiTurbo

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2403 ديدگاه)

    ۴۹ هزار دلار یکم گرون نیس ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا