سانگیانگ مدل جدید توریسمو ۲۰۱۶ را با قیمت اولیه ۱۸ هزار و ۹۹۵ پوند معرفی کرده است. این خودرو که شرایط را برای جابجایی ۷ سرنشین بزرگسال در یک وضعیت راحت و همراه با وسایلشان فراهم میکند، بیش از ۵ متر طول دارد و از تنظیمات صندلیهای ۲+۳+۲ در داخل کابین استفاده میکند. صندوق عقب توریسمو به اندازه ۸۷۵ لیتر برای حمل وسایل گنجایش دارد و اگر ظرفیت سرنشین از ۷ به ۲ نفر برسد، این فضا برابر ۳۱۴۶ لیتر خواهد بود.
برای مدل ۲۰۱۶ از توریسمو، یک موتور جدید ۲/۳ لیتری دیزلی با استاندارد یورو ۶ اضافه شده که قدرتی به میزان ۱۷۸ اسببخار و گشتاور حداکثری برابر ۴۰۰ نیوتنمتر در بازه ۱۴۰۰ تا ۲۸۰۰ دور بر دقیقه در اختیار قرار میدهد. میزان تولید آلودگی CO₂ معادل ۱۸۹ گرم در هر کیلوگرم که نسبت به مدل قبلی ۴×۲ با گیربکس دستی (۱۹۹ گرم در هر کیلومتر) کاهش نشان میدهد. همچنین مصرف سوخت این خودرو نیز بهبود یافته و در حال حاضر در حالت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۶ لیتر مصرف میکند. این در حالی است که مدل قبلی، ۶/۳۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف میکرد. از نکات دیگر این مدل جدید، یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک تأمینشده از طرف مرسدسبنز است که به عنوان یک آپشن انتقال قدرت ارائه شده است. خریداران این خودرو به صورت استاندارد، یک گیربکس دستی ۶ دنده به همراه سیستم دیفرانسیل عقب دریافت میکنند و در همین حال، در نسخه سطح بالای ELX، میتوان از سیستم انتخابی ۴×۴ به صورت استاندارد استفاده کرد. قیمت مدل تجدیدنظر شده سانگیانگ توریسمو از ۱۸۹۹۵ پوند برای تریم پایه SE شروع میشود و در تریم ELX 4×۴ با گیربکس اتوماتیک به ۲۴ هزار و ۹۹۵ پوند میرسد.۲۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
امير علي
۲ آذر ۱۳۹۴من نمیدونم کی ماشینای سانگ یانگ و طراحی میکنه اگه کسی میشناسدش بگه جلو چشم من ظاهر نشه واقعاً حال ادم و بهم میزنه
آرش آمار
۲ آذر ۱۳۹۴«کن گرینلی» طراح انگلیسی سانگ یانگ را میتوان یکی از بزرگترین خرابکاران عالم برشمرد! -:)
زیرا همو بود که با طرحهای نامأنوس خویش که سخت هم ناشیانه بود ناقوس مرگ سانگ یانگ را به صدا درآورد و این خودروساز را بهتمامی از گردونه رقابت خارج و به حیطه ورشکستگی داخل کرد، آن
هم در دوره و زمانهای که رقبای وطنی سانگ یانگ پیاپی محصولاتی را روانه بازار مینمودند که جهانیان را به حیرت و شگفتی وا میداشت.
البته در این بین نباید از نقش مدیریت این مجموعه هم غافل ماند که بیمهابا عنان طراحی شرکت خود را به چنین فردی سپردند. بااینهمه آن ایام دهشت انگیز نیز سپری شد و چند صباحی است که سانگ یانگ از آن کابوس برخاسته و راه و شیوهای نو را تحت زعامت و هدایت ماهیندرای هند آغاز نموده است،
Hitler
۲ آذر ۱۳۹۴یک موتور دیزل کم مصرف،فضای جادار،قیمت ارزان،طراحی نسبتا خوب(بجز امپر سرعت سنج)،کره ای تلفیق شده با مرسدس آلمان.
بهترین خودرو برای یه خانواده عشق مسافرت
شما اگر بدانید مردم به یک سردرد ساده ،بیشتر از مرگ من و شما اهمیت میدهند،دیگر اهمیت نمیداد در مورد شما چه فکری میکنند(دیل کارنگی)
M.R.K
۲ آذر ۱۳۹۴این همون شرکتی نیست که اکتیون 2007 رو تولید کرد !!!!!
چه پیشرفت کرده طراحیش ، موفق باشن ایشالله
Salfa22xxx
۲ آذر ۱۳۹۴ترو خدا یکی به من بگه این سرعت سنجو چرا وسط گذاشتن؟
سامان اذری
۲ آذر ۱۳۹۴ادم احساس میکنه اونی که سمت شاگرد نشسته داره ماشین رو میرونه نه خود راننده :)
سانگ یانگ هست دیگر!
گاهی دلش میخواهد شیرین کاری کند
nissan
۲ آذر ۱۳۹۴این لگن 18000 پونده هر پوندی 5000 تومن میشه 90 میلیون بابا بیخیال…
سامان اذری
۲ آذر ۱۳۹۴میشه بجاش تو خارج یه هوندا CR-V خرید 3 هزار دلار هم پس انداز کنی
هوندا کجا هانگ یانگ کجا
یوسف
۲ آذر ۱۳۹۴هر چی فکر میکنم نمیتونم به نتیجه برسم چرا باید کسی این هیولای بی شاخو دم بی ریختو بخره
کاوه م
۲ آذر ۱۳۹۴فک کنم دیگه زده به سرش این چانگ یانگ
نيما
۲ آذر ۱۳۹۴طراحى هاى بیرونى قشنگى ندارن متاسفانه ولى از نظر فنى و دوام واقعا عالى هستن (بنز)
اینو میشه از موسو ها و کوراندو ها فهمید که کیفیت و دوام و راحتى و سوارى بهترى از سایر کره اى ها دارن.
در مورد کیلومتر شمار وسط خداییش جاش خوب نیس ولى این کن بخوایم این ایراد رو فقط به سانگ یانگ بگیریم اشتباه هست چون فیات 500 و مثلا تویوتا یاریس 2008 و آلفارومئو و اینا و فکر کنم (فکر کنم) یه نسل از مینى ها هم کیلومترشون وسط هست.
قطعا خیلى برند ها و مدل هاى دیگه هم کیلومتر وسط هستن و اونجورى هم نیست که فکر کنین از فضا اومده این مدل.
Rouzbeh
۲ آذر ۱۳۹۴نیما حرفتو قبول دارم . شاید خواسته یه تنوعی ایجاد کنه .
hamid
۲ آذر ۱۳۹۴چرا رینگو لاستیکش اینقد کوچیکه
AMIR
۲ آذر ۱۳۹۴من بابام یک 2011 شو داره بزرگ و جاداره کیفیتشم عالیه
american and japan
۲ آذر ۱۳۹۴کلا محصولات سانگ یانگ قیافه ی جالبی ندارن.مخصوصا طراحی عقبشون.نسل جدید ماشین هاش باز طراحی نسبتا بهتری داشتن نسبت به نسل قبل ولی هنوز هم اونجوری که باید جذاب نیستن.ولی موتور این ماشین با توجه به گشتاور 400 نیوتونیش خیلی خوبه.طراحی داخلی اینم مثل اکثر محصولاتش زشت هست.میخواسته رقیب تویوتا سکویا باشه به گمونم ولی اون کجا و این کجا…
حميد
۲ آذر ۱۳۹۴طراحی افتضاح نمی دونم طراحهای سان یانگ قبل طراحی کجا رو نگاه میکنند ? بعدش طراحی میکنند اینقدر زشت هستند
یکم نگاه به هم وطنانشان کیا و هیوندا بکنند
sinaa
۲ آذر ۱۳۹۴سلام
قرار تیست همه از یه طراحی مشترک و تکراری مشابه هیوندای و.. لذت ببرن. اما در جاییکه سلیقه های ما و انتخابامون منطبق بر چشم هم چشمیه باید اینجور باشه. بنظر من طرحهای سانگ یانگ منحصر بفرده و خوب همه کس نمیپسندن ولیکن باطن این ماشینها از طاهرشون سرتره.
حميد
۳ آذر ۱۳۹۴منظور استفاده از المانهای زیبا شناسی در طراحی هست که علاوه بر اینکه هر جز زیبا باشه ترکیبس هم زیبا باشه
محمد
۲ آذر ۱۳۹۴ولی خدایی سانگ یانگ اکتیون جدید خیلی باحال ترشده..بی انصافی نکنید
درسته ظاهر وطراحی سانگ یانگ خیلی افتضاحه اما اکتیون جدید خیلی باحال وتوپه
Archi KHAN
۳ آذر ۱۳۹۴آره واقعا ،
ضمن اینکه دو مدل کایرون و علی الخصوص رکستون طراحی خیلی زیباتری دارن
و اون هایی که داشتن از موتور و فنی فوق العاده اش راضی ان .
احمد باقری
۲ آذر ۱۳۹۴طراحیش باحال نیست.
sina
۲ آذر ۱۳۹۴خیلی مسخرس
محمدرضا
۲ آذر ۱۳۹۴چجوری میشه اینقد یه ماشین رو بد طراحی کرد؟! آخه به هر حال باید تو طراحی به سلایق مردم هم توجه بشه دیگه!!
Ahmad.g
۲ آذر ۱۳۹۴ولی دوستان از حق نگذریم این شرکت توی کیفیت ساخت فوق العادس. من یه مدت کایرون 2012 دستم بود با اینکه سواری خشکی داشت ولی از بقیه لحاظ کم نمیزاشت. چه شتاب چه جاداری چه سرعت چه مصرف سوخت چه کیفیت ساخت و اصطحلاک
ژیار
۳ آذر ۱۳۹۴سلام دوستان واقعن حیف پدال این مزخرفاتومیزاره آخه هر قدر فکر چندنکته ذهنمودرگیرمیکنه اولیس این رینگ ولاستیک کوجیک واسه اون غول بی شاخ ودم زشت به چه معناست…درثانی کیلومترشمار وسط….ای بابامن فکر کردم سانگ یانگ با نیوکوراندووتیوولی کم کم به راه راست هدایت شده نگو زشت طراحی کردن تو خونشونه….
کامران
۱۸ شهریور ۱۳۹۵سلام آتش نشانی خبر کنم چیه می سوزید با یک چهارم قیمت داریم سوار یه ماشین با امکانات و قیافه فضایی و زیبا می شیم . من خودم x60 اتومات دارم که مثل سانگ یانگ چینیه تازه گرفتم هر جا میرم کف بر میمونن ضمنا امکاناتش عالیه چه برسه سانگ یانگ که چند بار سوار شدم حال کردم قیافش که نابود میکنه همه این ریزمیزارو . شما چرا اینقدر حرس می خورید خو نخرید برید 47 ملیون بدید یه پراید اتومات به نام تندر لگن اتومات بخرید یا پررررشیای اتومات بخرید . کسی مجبورتون نکرده . اصلا با این ماشینا اونم سانگ یانگ انداختی خاکی ببینی تو خاکی نرم تر از آسفالته. اون عزیزیم که طراح سانگ یانگو می خواد ببینه فلان کنه مجبور نیست بره به طراح تندر مدال بده که واسه کشاورزای فرانسوی خوب طراحیش کرده الان امسال این آقا داره رینگ دو ملیونی میندازتشو پز میده . ممنونم خوندید