سانگ یانگ کانسپت SIV-2 را در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشت. این خودروساز کرهای با نمایش این خودرو تا حدودی از برنامهی تولید شاسیبلند سایز متوسط آیندهاش پرده برداشت.
سانگ یانگ مطالعه این طرح را با تکامل سری SIV-1 انجام داده است. SIV-1 که در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳ معرفی شده بود تحت برند جدید دینامیک موشن معرفی شده بود و خطوط برجستهتری بر روی بدنهاش داشت. در کابین خودرو ترکیبی از آلکانترا، چوب و آلومینیوم را میبینیم. سانگ یانگ برای تجربه صدای فراگیر بهتر اسپیکرهایی را در صندلیهای سطلی شکل این خودرو قرار داده و قابلیت اتصال به جدیدترین تکنولوژیهای موجود را برای آن فراهم کرده است. SIV-2 از نظر ابعادی ۴۴۴۰ میلیمتر طول، ۱۸۵۵ میلیمتر عرض و ۱۶۴۰ میلیمتر ارتفاع دارد و فاصلهی محوری آن ۲۶۷۵ میلیمتر است. سانگ یانگ ادعا میکند که ویژگیهای ضروری برای توسعه به مدلهای آینده با پیشرانه هیبریدی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی را برای این خودرو در نظر گرفته است. مشخصات فنی جزئی این خودرو منتشر نشده است اما خودروی موجود در نمایشگاه ژنو زیر کاپوت از موتور بنزینی ۱.۵ لیتری تزریق مستقیم توربوشارژ به همراه موتور الکتریکی ۱۰ کیلووات ساعتی با باتریهای لیتیوم یونی ۵۰۰ واتساعتی بهره میبرد.۱۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
امیر
۱۵ اسفند ۱۳۹۴سانگ یانگ فقط کایرون.از لندکروز بزرگتره .عظمتی داره
بچه شمرون
۱۵ اسفند ۱۳۹۴اولا توی مدلهایی که تو ایران به فروش میره رکستون از همشون بزرگتره، اما نه از لندکروز!! پهناش تقریبا 10 سانتیمتر کمتر از لندکروزه و طولش هم تقریبا 15 سانتیمتر و تقریبا هم ارتفاعن!
رکستون ابهتش بد نیست، اما کایرون نه تنها هیچ ابهتی نداره، بلکه چراغای عقبش آدمو یاد منگول ها میندازه!!
hosein
۱۵ اسفند ۱۳۹۴طراحی خشکی داره زیاد به دل نمیشینه
F.A
۱۵ اسفند ۱۳۹۴سانگ یانگ داره تخته گاز پیش میره و طراحی زیبا و ضمخت خاص خودشا داره (البته طراحی های جدیدش) و به زودی از کیا و هیوندا هم از لحاظ طراحی جلو میزنه . البته در کیفیت که از 2 هم وطن خودش جلوتر بوده و خواهد بود. خصوصاً با گیربکس های ناب جدیدش(گیربکس AISIN ژاپن یعنی همان شرکت معظمی که برای لکسوس ، تویوتا ، DS و . . . گیربکس میزنه)
nissan
۱۵ اسفند ۱۳۹۴خودروها یه جوری شدن فوفولی شدن حال نمیدن…
پرهام
۱۵ اسفند ۱۳۹۴شدیدا از سانگ یانگ تیوولی خوشم میاد …
علی -کیوج
۱۵ اسفند ۱۳۹۴مگه هیوندای و کیا وایستادن که سنگ یانگ بیاد ازشون رد بشه! این دو تا خودشون در حال سبقت از این و اونن!!!
شاهنگ
۱۵ اسفند ۱۳۹۴سانگ یانگ از کیا و هیوندا خیلی عقبه , طراحی ماشین ها که تعریفی نداره
احمد باقری
۱۵ اسفند ۱۳۹۴داره خوب کار میکنه.
moein
۱۵ اسفند ۱۳۹۴یعنی حالمو بهم زد
مهدی
۱۵ اسفند ۱۳۹۴چرا؟؟
Archi KHAN
۱۶ اسفند ۱۳۹۴“” مشخصات فنی جزئی این خودرو منتشر نشده است “”
چرا منتشر نشده ؟!! من الان میگم بهتون :
طراحی جلو ، عقب و نمای جانبی و کلی ماشین دقیقا کپی تیوولی هستش ! ( من نمیدونم اینا خودشون را مسخره کردن یا مردم را … )
اما داخل اش خیلی تغییرات داره که البته این کانسپتِ و وقتی ساخته بشه همون از آب در میاد …
محمد
۱۶ اسفند ۱۳۹۴سانگ یانگ توولی یکی ازدوستام خریده 82تومن…واقعا ماشین عالی هستش ازهمه نظر…به قیمتی که توی ایران عرضه میشه باظاهرو امکانات وکیفیت وسواری خوب و….واقعاعالیه ارزش خریدروداره
البته ناگفته نمونه که توولی ساخت مشرکت کره وهندهست.
دربرابر ماشینای مزخرف چینی که قیمت70تا100تومن دارن..این واقعا خیلی خیلی بهتره تا چینی بی کیفیت وبی ایمنی و…
فیلم بررسی خودرو توولی هم داخل سایت خودرو بانک میتونید مشاهده کنید
بهنام طیبی
۱۶ اسفند ۱۳۹۴سانگ یانگ خودروساز زیاد مالی نیست ولی چهره این محصولش بدک نیست خوبه
reza
۲ فروردین ۱۳۹۵تلفیق سانتافه هیوندا و رنجروور لندروور و کمی هم ذوق و قریحه خودی خوبه در کل مخصوصا اینکه رنجروور آدم احساس میکنه ماشین میخاد جلوش بلند شه از بس زاویه و فاصله محور چرخ ها نا متعادله
mohammad fm
۳۰ فروردین ۱۳۹۵طراحی داخلیش مضخرفه حالم از صندلی هاش بهمم خورد خیلی چرته همچنین ماشین خیلی خشک و سرده
طالب
۲۶ مرداد ۱۳۹۵قیمت در ایران