برند کرهای سانگ یانگ تخصص خاصی در ساخت شاسی بلندها و پیکاپ ها دارد و جدیدترین تصاویر جاسوسی ثبت شده در شمال اسکاندیناوی نشان میدهد که این برند با توسعهی نسل جدید تراک اکتیون اسپورت به این استراتژی ادامه میدهد. این خودرو در برخی بازارها با نام موسو شناخته میشود.
همهی اجزای خودرو به جز کابین پوشش زیادی دارند. به نظر میرسد که طراحی جدیدتری را در بخش ستونهای A شاهد باشیم. ستون C نیز طراحی متفاوتی داشته و در کل نمای تیزی در بخش استایل پنجرههای عقبی ایجاد شده است. در بخش عقب این تراک میتوان پنجرهای بزرگتر را دید. طبق آن چیزی که از تصاویر استنباط میشود، دربهای عقب نیز بزرگتر بوده اما تشخیص جزئیات آنها سخت است. به نظر میرسد چراغهای عقب از نظر زیباشناسی مشابه مدل فعلی باشند.
انتظار میرود اکتیون اسپورت بهروز شده در سال ۲۰۱۹ از راه برسد اما هنوز حرفی دربارهی قوای محرکهی این خودرو زده نشده است. پیکاپ فعلی با پیشرانهی ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری دیزلی در دسترس است. این پیشرانه قدرت ۱۷۶ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری داشته و بسته به بازار هدف با گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک عرضه میشود.
سانگ یانگ در سال ۲۰۱۶ مجموعهای از بهروزرسانیها برای پیکاپ موسو را اعلام کرد که یکی از آنها نام جدید بود. این خودرو که قبلاً در انگلستان با نام کوراندو اسپورت شناخته میشد با پیشرانهی ۲.۲ لیتری یاد شده و بهروزرسانی سیستم تعلیق عقب ارائه شد.
Nima
۱۶ بهمن ۱۳۹۵من شخصا محصولات سانگ یانگ رو دوست دارم
ولى پیش خیلیا شانس نیاورده?
مدلاى چیرمن
موسو
تیوولى
به نظرم واقعا خوبن.
یووه
۱۷ بهمن ۱۳۹۵خودروسازان و شرکت های واردکننده خودرو اصلا در زمینه خودروهای دوکابین فعال نیستن.. در صورتی که بازار ایران ، شدیدا احتیاج به پیکاپ های جدید داره!!
با توجه به اینکه خانواده های ایران همیشه وسیله های زیادی برای تفریح و گردش دارن و مشکل عمده شون نداشتن جا برای وسیله است.. این خودروها خیلی مورد نیاز مردمه..
دقیقا مثل این امریکایی ها، که تو فیلماشونم نشون میدن ماشین های پیکاپ دارن که وسیله اشون رو پشتش میزارن..
تو کشورمون زیر صد میلیون یک کاپرا هست که امکانات زیادی نداره…البته پیکاپ نیسان هم هست که قدیمی شده..