اجازه ندهید که ظاهر شاسیبلند مانند این خودرو شما را به اشتباه بیندازد. سانگ یانگ موسوی جدید یک پیکاپ بدنه روی فریم کامل است که تلاش دارد استایل مدرن را با کاراکتری خشن ترکیب کند.
نسل جدید این پیکاپ کرهای بر پایه همان پلتفرم سانگ یانگ رکستون شکل گرفته و دارای ظرفیت بار ۱ تنی، ظرفیت یدک کشی ۳.۵ تنی و ارزش بالا در برابر مبلغ پرداختی میباشد.
این خودرو همچنین با گارانتی ۷ ساله/۲۴۰ هزار کیلومتر عرضه می شود که در کلاس خود بهترین میباشد. بد نیست بدانید در کابین موسوی جدید ۵ سرنشین به راحتی میتوانند قرار بگیرند.
نیروبخش این پیکاپ جدید پیشرانه ۲.۲ لیتری دیزلی است که قدرت ۱۷۸ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری دارد. این پیشرانه میتواند به یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین مجهز شود. هر دو نسخه بهصورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرکی همراه میشوند که دارای آپشن دنده سنگین نیز میباشد. ارتفاع موسو از سطح زمین ۲۱۵ میلیمتر اعلام شده است.
جدیدترین تراک سانگ یانگ تلاش داشته در کابین از بهترین تجهیزات سود ببرد و بیشترین فضای داخلی را ارائه کند. رادیوی دیجیتال DAB و بلوتوث بهصورت استاندارد در تمامی مدلها وجود داشته و حتی مدل پایه از سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۸ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو سود میبرد. مدل گرانتر موسو دارای صفحهنمایش ۹.۲ اینچی و ناوبری تام تام است.
datsun
۱۵ تیر ۱۳۹۷موتورش بنز ساخت آلمان
گیربکس آیسین تویوتا ساخت ژاپن
ماشین ساخت کره
جالبه
علیرضا
۱۵ تیر ۱۳۹۷از کجا میدونی موتورش ساخت بنزه و گیربکسش ساخت ژاپن؟؟؟
datsun
۱۶ تیر ۱۳۹۷فقط کمی مطالعه دوست عزیز
موتورهای سانگ یانگ تحت مجوز بنز ساخته شدن حتی پلتفرم نسل یک این ماشین از بنز m کلاس w ۱۶۳ قرض گرفته شده
تو متن نوشته گیربکس ساخت آیسین خوب دوست عزیز آیسین ساخت ژاپنه تحت مالکیت تویوتا.
علیرضا
۱۶ تیر ۱۳۹۷درسته
گیربکسش رو متوجه شدم
ولی تو گذشته خبرایی راجب اینکه موتورش ساخت بنز هست رو میشنیدم اما الان همچین قضیه ای فکر نکنم باشه…
Genius
۱۶ تیر ۱۳۹۷سانگ یانگ کلا ماشین های خوش کیفیت با قیمت منطقی میزنه ولی در طراحیش خیلی ضعیف عمل میکنه و برای همین اقلا در ایران بازار خیلی خوبی نداره.البته در نسل جدید محصولاتش طراحیش رو هم یه مقداری بهبود داده ولی هنوز نسبت به هموطن خودش یعنی کیا-هیوندای عقب تره
ford
۱۵ دی ۱۳۹۸من موسو 82 داشتم باید بگم واقعا اشغاله اشغال ترین ماشینای چینی از این بهترن نه کیفیت داره نه قدرت تمام حرف علکی این فلانه این چیزا بعد هم موتور اصلا برای خود بنز یا بی ام و باشه ماشین های المانی پر خرج ترین ماشین های دنیا هستن با استقامت کم ضعیف خرابی زیاد از نظر قدرت استقامت طول عمر هیچ چی موتور خودرو ماشینای ژاپن امریکا چین نمیشه واقعا غولا خرابی تو کارشون نیست و طاقت استقامت زیادی دارن به همراه طول عمر بالا ماشینای المانی بدون فشار اوردن در ماه باید سه بار برن تعمیر موتور میتونید برید نمایندگی شاهدش گفته هام باشد خلاصه بگم موسو یه ماشین بی کیفیت با سواری خشگ قدرت کم قطعات کیفیت پایین فنی ضعیف خرابی زیاد و قیمت خیلی خیلی پایینش سر همینه و چرا قیمت خودروهای ژاپنی بالاتره به خاطر برندش نیست به خاطر قدرت استقامت طول عمر فنی خوب و دوام بالا هست یه پیکاپ چینی با پایین ترین استاندارد کیفیت خیلی سرتر از موسو هست تجربه من هست مثل کاپرا لندمارک که هم دوام بیشتری داره هم استقامت کسی هم دنبال شاسی بلند هست تو این قیمت لندمارک از این بهتره خرابی های اینم نداره اشغال کره ایی
مجتبی
۱۲ خرداد ۱۳۹۹سانگیانگ عالیه من داشتم ده سال زیر پام بود یک بار تعمیرگاه نبردمش الان وینگل دارم هر روز تو گیرشم
همت
۲۰ فروردین ۱۴۰۰با سلام،شما لاشه موسو خریدین نه موسو،هر ماشینی داغونش رو بگیرید اذیت میکنه،من موسو ۳۵۰ کار خریدم ولی سالم ۵۰ تا باش کار کردم یعنی ۴۰۰ تا شده یبارم تعمیرگاه نرفتم
حمید
۱۵ تیر ۱۳۹۷قیمتش در مقایسه خوبه
m.m
۱۶ تیر ۱۳۹۷قسمت بارش کوچیگه
ی جوری ناموزونه