پاییز شاید برای برخی بهترین فصل برای رانندگی باشد؛ زمانی که برگهای درختان رنگهای زیادی به سطح زمین بخشیده و کنارههای جاده تبدیل به پشتههایی از برگهای قرمز، نارنجی و زرد میشود که همه چیز را برای یک سفر کوتاه خاطرهانگیز آخر هفته آماده میکند. شاید اگر یک پورشه باکستر داشته باشید، با سقف باز، گرمکن و گرمکن صندلیها، تجربه رانندگی در پاییز دو چندان شود. ولی اگر به چیزی بیش از دو صندلی برای سرنشینان نیاز داشته باشید و یا نمیتوانید باز بودن سقف را در پورشه با موتور میانی تحمل کنید، شاید سوبارو اوتبک بتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در همین حال، شما هنوز هم میتوانید از یک موتور ۶ سیلندر تخت استفاده کنید.
یکی از مهمترین مزایای مدل پنج سرنشینه و جادار سوبارو، قابلیت آن در جابجایی افراد و وسایل بدون کمترین شکایت است. ضمن اینکه کابین اوتبک جدید حدوداً به اندازه ۱۱۳ لیتر بزرگتر است. طول خودرو در کنار ارتفاع و عرض آن نیز به ترتیب هریک ۰/۶، ۲/۲ و ۰/۷ اینچ افزایش داشتهاند. با سردتر شدن هوا، مدل لیمیتد اوتبک با گرمکن و صندلیهای عقبی که میتوانند کاملاً در وضعیت افقی قرار گیرند، میتواند شرایط راحتی را برای سرنشینان ایجاد کند. همچنین فضای صندوق عقب ۱/۰۰۵ مترمکعبی اوتبک میتواند وسایل بسیاری را در خود جای دهد. در این فضا، یک سطح صاف، گیرههای بستن وسایل و حتی یک خروجی برق ۱۲ ولتی درنظر گرفته شده است؛ برقی که میتواند برای وسایلی مانند آرامپزها استفاده شود. با وجود سقف آفتابگیر، منظره خوبی نیز از پنجرههای کناری قابلمشاهده است. صندلی راننده نیز ارتفاع بالایی دارد و تسلط مناسبی را برای راننده از محیط اطراف و مسیر پیشرو به ارمغان میآورد. یکی از امکانات ایمنی به کار رفته در خودروی تست ۳۶۸۳۵ دلاری، سیستم EyeSight است که به عنوان بخشی از یک پکیج ۲۹۹۰ دلاری به خودرو اضافه شد. در این پکیج، امکاناتی چون نمایشگر لمسی سیستمهای اطلاعات و سرگرمی و راهبری، سقف آفتابگیر، اتصال بلوتوث، ورودی بدون کلید و استارت فشاری وجود دارند. EyeSight اصطلاح سوبارو برای مجموعهای از تجهیزات دستیار راننده است که از دوربینهای دوگانه استفاده میکنند و شامل مواردی چون سیستم کروز کنترل انطباقی، سیستم ترمز پیش از برخورد، هشدار عبور از خط و چراغهای مهشکن حساس به فرمان میشود. سیستم ترمز اتوماتیک در اوتبک تأثیر زیادی در توقف خودرو داشته و در همین حال، شرایط مانند مزاحمت در رانندگی از خود نشان نمیدهد. با این حال، همچنان باید اذعان کنیم که بهترین راه جلوگیری از وقوع تصادف، تمرکز در رانندگی است. صدای هشدار سیستم عبور از خطر تا حدودی غیرمعمول و بلند است و میتواند آسایش و راحتی همراهان شما در صندلیهای عقب را بر هم بزند. آمارهای عملکرد نشان میدهند که نسخه جدید سوبارو اوتبک از هر لحاظ از اوتبک قبلی ۶ سیلندر بهتر عمل میکند. ۰ تا ۹۶/۶ کیلومتر در ۶/۹ ثانیه ثبت میشود که ۰/۵ ثانیه بهبود نشان میدهد و مسیر یکچهارم مایل نیز در ۱۵/۴ ثانیه با سرعت نهایی ۱۵۱/۲ کیلومتر بر ساعت طی میشود که نسبت به اوتبک قبلی، مدت آن ۰/۳ ثانیه کمتر و سرعت نهایی آن ۶/۴ کیلومتر بر ساعت بیشتر است. با این حال، همانند مدل همخانواده لگاسی ۳.6R، آخرین اوتبک ۶ سیلندر نیز یک حس چابکی چندان بیشتری نسبت به مدل قبلی ارائه نمیکند.- نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، ۵ سرنشین، ۵ در واگن.
- قیمت مدل تست: ۳۶۸۳۵ دلار (قیمت مدل پایه: ۳۳۸۴۵ دلار).
- نوع موتور: DOHC ۲۴ سوپاپ و شش سیلندر تخت، بدنه و رویه آلومینیومی، پورت انژکتور سوخت.
- گنجایش: ۳۶۳۰ سیسی.
- قدرت: ۲۵۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه.
- گشتاور: ۳۳۴/۹ نیوتنمتر در ۴۴۰۰ دور در دقیقه.
- گیربکس: CVT با حالت شیفت دستی.
ابعاد:
- فاصله محوری: ۲/۷۴۶ متر.
- طول ماشین: ۴/۸۱۶ متر.
- عرض: ۱/۸۳۹ متر.
- ارتفاع: ۱/۶۷۹ متر.
- وزن کلی: ۱۷۵۸ کیلوگرم.
تستهای سرعت:
- صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۹ ثانیه.
- صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۷/۸ ثانیه.
- صفر تا ۱۹۳/۱ کیلومتر بر ساعت: ۲۹ ثانیه.
- استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۷/۲ ثانیه.
- عبور از یکچهارم مایل: ۱۵/۴ ثانیه با سرعت نهایی ۱۵۱/۲۸ کیلومتر بر ساعت.
- سرعت نهایی (با محدودیت قانونی): ۲۲۳/۷ کیلومتر بر ساعت.
- مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۴/۸۶ متر.
مصرف سوخت:
- تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۱/۸ لیتر در شهر و ۸/۷ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
- مصرف سوخت در تست: ۱۰/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.
رضا.2272
۳۰ مهر ۱۳۹۳خیلی خوشم اومد
امیر
۳۰ مهر ۱۳۹۳منم خیلی خوشم اومد
از سانتافه کپی کرده
از سانتافه کپی کرده
از سانتافه کپی کرده
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ:D
پوری پوریا!
۳۰ مهر ۱۳۹۳سانتافه؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ :|
امیر
۳۰ مهر ۱۳۹۳آره دیگه تازه سانتاقه هم نه از رو ایکس 60 که اونم کپی سانتافه حساب میشه
خخخخخخخخخخخخخخخخ :D
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳من یکی ازش خوشم میاد و به کره ای ها ترجیح میدم.
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳برو بابا سانتافه کیلویی چند
امیر
۳۰ مهر ۱۳۹۳مگه پرایده؟
بابا دولت عوض شده دیگه اون بنده خدا راس کار نیس !!
:D
saeed.shariati
۳۰ مهر ۱۳۹۳چقدر کشیده اس بدنه اش
اولین چیدی که با دیدنش به زهنم اومد ماجراجویی تو طبیعته باهاش مخصوصا تو جنگل
ولی جلوپنجره اش زیادی ساده اس
اما در کل ماشین عالی هس حداقل روکاغز
بچه ها کسی در مورد این ممنوع الورود بودن ماشینای ۲۵۰۰ سی سی خبر داره?
فک کنم الکی باشه چون سبد خودرویی کشور خیلی فقیر میشه
slr722
۳۰ مهر ۱۳۹۳مثل این دختراس که عکس میبرن پیش دکتر زیبایی میگن هر جامون شبیه به یه بازیگر بکن…
این ماشین هر بار نگاش میکنم شبیه به یه چیزی هست…
اما خواستم هرچی از دهنم در بیاد بش بگم…
ولی وقتی دیدم که موتورش 3600 و AWD هستش…
دیگه حرفی نمیزنم…
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳عجب ماشینی میسازه این سوباروی بابا
عالی
علیرضا---------ژاپن------------
۳۰ مهر ۱۳۹۳راضیم ازش
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳یکم از چراغهای عقبش خوشم نمیاد فقط همین
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳جلو پنجرش شبیه فورد تاروس هست
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳نظر سنجی
تویوتا RAV4 ++++++++++++++
سوبارو اوت بک – – – – – – – –
ME 84
۱ آبان ۱۳۹۳خیلی خوبه. اما من جیپ چروکی رو به این ترجیح میدم. چون هم تو شهر میشه ازش استفاده کرد و هم از این آفرودی تره. فاصله چرخ های جلو و عقب اوت بک تا نوک سپر زیاده و بخاطر همین نمیشه یه دفعه به یه شیب یا مانع تند وارد شد. ولی جیپ تو این موارد خیلی حواسش جمعه.
یه پسر
۳۰ مهر ۱۳۹۳اتاقش خیلی قشنگه
اما وجدانا این شبیه لیفان ایکس 60 یا ایکس 60 شبیه اینه
اما جدا از شوخی ارتفاعش کم نسبتا
اما حجم موتور 3.5 لیتری و مصرف شهری 11 لیتر در کنار 250 اسب بخار واقعا باحاله
milad
۳۰ مهر ۱۳۹۳این که لیفان خودمونه با موتور قوی تر
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳قیمت مناسب
قدرت مناسب
زیگما
۳۰ مهر ۱۳۹۳کیفیت مواد داخل رو ببینید
حیرت انگیزه
نسبت به قیمتش کم نظیره
افروده واقعیه
ارزونه
این اوتبک در واقع نسخه شاسی بلند سوبارو لگاسی هست
خاوری
۳۰ مهر ۱۳۹۳ما خودمون هیچی نیستیم بعد هی به چینیا توهین میکنیم… واقعا روحیه خوبی نیست… خداوکیل کی تو کشور از دست بیکاری و نبود تولید واقعی و صنعت در رنج نیست..نه واقعا کسی هست؟ چین معجزه کرده تو این بیست سال..به جرات میگم موفق ترین اقتصاددرحال رشد جهان بوده تو دو دهه اخیر…ماشیناشون کپی هستن..زشتن…بی کیفیتن اما تولید میشن و به فروش میرن و سود عاید یه ملت گرسنه و بزرگ میکنن..کاری که ما بلد نیستیم… فک کنم قبول میکنید که صادرات یک میلیون دستگاه خودرو در سال کار هر کسی نیست
نظرت چیه زیگماجان؟
زیگما
۳۰ مهر ۱۳۹۳سلام و درود بر دوست عزیزم
توهین و بی احترامی به هر قوم و کشور و مردمی اقدامی محکوم شده است و از پایه کار اشتباهیه و در طول تاریخ این توهین ها هیچ کدوم نتیجه خوبی نداشته و باعث درگیری و دردسر شده
در مورد اقتصاد بر پایه تولید که باهاتون متاسفانه موافق نیستم :D
کشور ما نیازی نداره حتما یه تولید کننده بزرگ باشه
میتونه یه خدمات دهنده بزرگ باشه
و حتما شما بهتر از من میدونید کشوری که اقتصادش بر پایه تولید باشه چقدر اسیب پذیره
در مورد اقتصاد چین
من فکر نمیکنم معجزه کرده باشه
کشوری با 1 میلیارد و خرده ای جمعیت از نظر اقتصادی یکی از کمترین بهره وری ها رو در میان اقتصاد جهان داره
این اقتصاد درسته که از اون چهارچوب کمونیستی مسخره اومده بیرون ولی حکومتش هنوز کمونیستیه و پایان یک حکومت کمونیستی در نهایت فروپاشیه
رشد اقتصادی بالای چین از نظر من نه به خاطر سیاست های خیلی دقیق و ریزبینانه دولت چین است
بلکه به خاطر بازار بزرگ این کشور است که شرکت های خارجی رو به این کشور میکشونه و اونارو تشویق به سرمایه گذاری در چین میکنه تا اون بازار 1 میلیارد نفری رو تغذیه کنند
از طرفی هم کارگر ارزان به علاقه تولید کننده ها افزوده
در اقع بنظر من چین کار عظیم و بزرگی نکرده
ضمن اینکه رشد اقتصادی این کشور بسیار زود تر از زمانی که باید، داره کند میشه
شما که حتما میدونید، ولی برای بقیه دوستان توضیح میدم که یک کشور در حال توسعه تا حدی رشد اقتصادیش میتونه سریع باشه و زمانی که اقتصاد اون کشور به بالاترین درجه بهره وری رسید، رشد اقتصاد کند میشه
مثلا ژاپن رشد اقتصادیش در دهه 70 دو رقمی بود
ولی در دهه 90 میلادی این رشد به 1 یا 2 درصد رسیده بود
این نشانه مشکلی در سیستم نیست و نشون دهنده اینه که اقتصاد به سر حد توانایی خودش برای تولید و خدمات رسیده و این موضوع برای چین خیللی زود تر از اونی که باید، داره اتفاق میوفته که نشانه ضعف است(درسته که به خودی خود این کاهش رشد اقتصای برای یه کشور توسعه یافته مشکلی حساب نمیشه ولی برای کشور که هنوز در حال توسعه است بسیار خطرناکه)
در هر حال خاوری عزیز حتما میدونید که من چقدر افکار کاپیتالیستی مایل به راست دارم و نمیتونم یه اقتصاد دولتی و حکومت کمونیستی رو در ذهنم هضم کنم!
داداش بنظر میاد نظرت عوض شده و سوسیالیست شدی!
اتفاقی افتاده که نظرت عوض شده؟
علی
۳۰ مهر ۱۳۹۳اصلا چه ربطی داشت به این مطلب .
اصلا جایی که سوبارو هست حتی نباید گفت چ چه برشه به چین.
اگر میخوای بحث راه بندازی بگو تا شروع کنیم و بحث جذابی رو راه بندازیم.
قصدم توهین نبود ولی بدبخت انیس جان داره هروز یه بررسی خودرو میگذاره و اینقدر زحمت میکشه و ما میام داخل این صفحاتش راجب هچی بهث میکنیم بجز مطلب اصلی..
خاوری
۳۰ مهر ۱۳۹۳علی جان خطابم به اون دوستانیه که هی همه چیز رو به چین و ماشین چینی و …ربط میدن درحالیکه هیچی از چین نمیدونن
قصدم بی ادبی نبود
زیگما
۳۰ مهر ۱۳۹۳علی جان دوست عزیزم
من و جناب خاوری دست مسعود جون رو میبوسیم به خاطر مطلباش و اصلا قصد اون کارارو نداریم
من و و جناب خاوری گاهی با هم بحث میکنیم و دوستان هم گاها مارو همراهی میکنن و هدف از این بحثا هم چیزی نیست جز اشتراک اطلاعات ولاغیر
اگر یه سایت مثل پدال، با موضوع اقتصاد بود، مطمئن باش ما اصلا و ابدا این صحبت هارو اینجا نمیکردیم
زیگما
۳۰ مهر ۱۳۹۳جناب خاوری من جوابتونو دادم ولی کامنتم هنوز تایید نشده.
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۱ آبان ۱۳۹۳من با نظر هردو موافقم
ایران اگه جمعیت چین رو داشت تا حالا…
.
.
یه مورد کوچیک:
چن وقت پیش مجلس چین رو نشان داد تو تلویزیون 3000 نفر!همشون مثل بچه آدم سر جاشون نشسته بودن…!!!
چیزی که در مجلس ایران تا به حال دیده نشده!!!
خاوری
۱ آبان ۱۳۹۳زیگماجان حرف شما از یه منظر کاملا درسته..اینکه اقتصادهای فراصنعتی فاصله بسیاری با مدل اقتصادی چین دارند… حرف من که البته کوتاه و ناقص بود از منظر “دانش توسعه” بود..واقعایت اینه که در کشورهای جهان سوم یا توسعه نیافته و درحال توسعه مشکلات بسیاری وجود داره که کار رو برای سیاستگذاری اقتصادی سخت و حتی غیرممکن میکنه..تجربه 8سال دولت عدالت محور کاملا همه چیز رو در ایران ثابت میکنه…کارشناسان و پژوهندگان مختلف بر موقعیت تاریخی کشور تاکید میکردن شب وروز اما خب شد آنچه شد
درباره مدل چینی اقتصاد هم باید بگم بااینکه کاملا دست راستی فکرکنم مخالفم…اساسا علم اعتبارش به قدرت تحلیل و پیش بینیشه…اما با ایدئولوژیک شدن علم و قایم شدن پشت نحله های فکری نمیشه اقتصادی عمل کرد..خود جریان لیبرال اقتصاد هم از نحله های مختلفی از کینزینهای دولت گرا و ایده دولت رفاه تا پولگرایان و کلاسیک ها و اتریش ها تشکیل میشه..مهم اینه در هر دوره ای علم رو در بستر تاریخیش قرار بدیم..کافی بود دنگ شیائو پنگ، جیانگ زمین و .. رهبران چین راه مائو رو میرفتن تا همچنان مردم چین در قحطی و گرسنگی جون میدادن اما با یک چرخش آگاهانه و حرکت به سمت واقعیت، چین تونست تو یه بازه زمانی 11ساله بیش از 200میلیون شغل ایجادکنه که این یعنی معجزه
در هرصورت بسیار خوشوقتم که تااین حد قوی و محکم استدلال میکنی…درود بر ایران وایرانی
Ehsan
۱ آبان ۱۳۹۳با اجازه دوستان که پریدم وسط بحث اقتصادی با زیگما موافقم که کشور ما نمیتونه تولید محور باشه ، چون ما شرایطش رو نداریم ( البته نه در حد صفر ما در معدن و ذخایر زمینی خیلی خوبیم ولی در بعضی صنایع که بعضی آقایون اصرار دارن نمیتونیم موفق باشیم نه اینکه نشه بلکه ضررش خیلی بیشتر از منفعتشه) اگر هم دقت کنید اجداد ما بیشتر تاجر بودن تا تولید کننده ، ایران ظرفیت بالایی در تجارت و گردشگری و خدمات به کشور های اطرافش داره ولی متاسفانه از هیچکدومش نمیتونیم استفاده کنیم
Ehsan
۱ آبان ۱۳۹۳اما در مورد چین ، چین حتی اگر بزرگترین اقتصاد دنیا هم بشود یک نقطه ضعف بزرگ یا بهتر بگم یک پاشنه آشیل داره اون هم عدم وجود دموکراسی در اون کشور ، کشوری که دموکراسی نداشته باشه بزرگ میشه فاسد میشه و بعد منفجر
زیگما
۲ آبان ۱۳۹۳موافقم باهات احسان
بالاخره یه سر حدی داره این دیکتاتوری چین و پایان این سرحد هست که خطرناکه
همچنین تمایلات شدید تجزیه طلبانه در این کشور وجود داره که تا حالا شدیدا سرکوب شده
تجزیه طلب همه جا هست ولی در چین بسیار شدیده
چون سرکوب شده طی این سال ها، انسجام مردم برای جداشدن بیشتر شده
تبت
مناطق مسلمان نشین غرب چین
مناطق شمالی و مغول نشین چین
مناطق جنوبی و جنوب غربی چین که تمایل به اتحاد با هند رو دارند
خیلی هاشون اصلا مسئله اقتصادی براشون مطرح نیست و فقط به خاطر کشتار و سرکوب و توهین به عقایدشون هست که علاقه دارن از چین جدا بشن(میتونید در یوتیوب نحوه و روش سرکوب مخالفان در چین امروزی رو ببینید، به جرات میتونم بگم سرهنگ قذافی و اسد در برابرشون هیچ هستن!)
و من و بقیه از این میترسیم که یک شوروی دیگری و تجزیه عظیمی دیگر در راه باشد
با این تفاوت که اگر این اتفاق بیوفته، حجم عظیمی از سرمایه و پول از بین میره
تفاوت شوروی با چین در این است که شوروی نیاز چندانی به خارج نداشت و اقتصادش جنبه خارجی خاصی نداشت ولی چین اینطور نیست
Ehsan
۲ آبان ۱۳۹۳کاملا درسته زیگما به نکات خوبی اشاره کردی
DRAGONBORN
۳۰ مهر ۱۳۹۳من این رو به RAV4 ترجیح میدم
علی
۳۰ مهر ۱۳۹۳اره واقعا خاوری این جور به مطلبت نگاه نکردم واقعا اینرو خوب اومدی
مهران
۳۰ مهر ۱۳۹۳شاید این ماشین آنچنان بچشم نیاد اما بدون شک یکی از بهترین شاسی بلندهای دنیاست.
parseh net30
۳۰ مهر ۱۳۹۳قیافش بیشتر به استیشن میخوره
Just germany...
۳۰ مهر ۱۳۹۳عاشق داخلش شدم…
پوری پوریا!
۳۰ مهر ۱۳۹۳سوبارو تو تولید SUV فعلا زیاد تجربه نداره ولی این ماشین عالیه: قدرت و گشتاورش به نظر من کافی هست. امکانات هم اندازه کافی داره. به نظر من میتونه انتخاب مناسبی برای ایران باشه. تو ایران میتونه رقیب مناسبی برای مدل های هیوندای باشه.
AMin
۳۰ مهر ۱۳۹۳این …های چینی همه چیز و قبل از اومدن اصلیش تقلید می کنن تابلو لیفان رو از رو این کپی زدن
مصطفی ...
۳۰ مهر ۱۳۹۳عالی بود ! با این حجم موتور اینقد میسوزونه واقعا عالیه کم حجمتر از این خیلی بیشتر از اینا میسوزونن ! کلا سوبارو دست به موتورش خوبه!!!
هم داخل و همبیرونش هم ماشین خیلی شایسته ای هست
اما اول که دیدمش یه حسی بهم گفت قیافش آشناست جلوش شبیه سانتافه ی جدیده اما نه به طور فاحشی ! در کل نمیشه دوسش نداشت من که خیلی خوشم اومد ازش قیمتشم عالیه…
DRAGONBORN
۱ آبان ۱۳۹۳اسمشو از کجا گرفتن؟
اوت بک یعنی چی
مصطفی ...
۳۰ مهر ۱۳۹۳میگم شبیه لیفان x60 هم هستا ! چراااااا ؟؟؟؟؟
بهزاد
۳۰ مهر ۱۳۹۳اگر کارایی و کیفیت و قیمت رو در نظر بگیریم واقعا ماشین خوبی از آب در اومده و خریداران رو خوشحال خواهد کرد.
مجتبی (ساروی)
۳۰ مهر ۱۳۹۳احساس میکنم مثله بقیه ی ژاپنی ها باید ماشین سگ جونی باشه
hrf
۳۰ مهر ۱۳۹۳کارمون شده دیدن عکس های ماشینای با کیفیت ب روز و خوب دنیا ولی سواری گرفتن از اشغالای بی کیفیت و بی ریخت داخلی و چینی. تا کی حسرت باید؟ :|
ehsan
۳۰ مهر ۱۳۹۳اسمش از خودش قشنگتره. سوبارو _ ضمنا یاد سوباسا تو فوتبالیستا بخیر. بچه های دهه 60 پرچم بالا
فرزاد
۳۰ مهر ۱۳۹۳واقعا فضاى سایت پدال داره عوض میشه که این جذاب نیست!!قدیمى هاى سایت خیلى کم کامنت میذارن! یسرى هم که متاسفانه فقط براى بالا بردن دیدگاه که هیچ نشونى از اطلاعات مفید و بالا نیست مدام نظر میدن!بهتره که اطلاعات مفیدى ارایه بشه تا بازدید کنندگان به خوندن اخبار و کامنت ها ترغیب بشن!یا على
ali
۱ آبان ۱۳۹۳اقایی DRAGONBORN که یکی در میون پست های جالب شما رو میبینیم! و میخوایی رکورد تعداد کامنتهارو داشته باشی !!!(کمیت کامنت ها مهم نیست کیفیت مهمه!) این عکسه که رو آواتارت گذاشتی ؟! میدونی چقدر از بدبختیهای ایران و سوریه و عراق برای جنگ با داعش رو این نکبت براه انداخته؟! چقدرم سنگ اندازی میکنه تو کاره ایران …
DRAGONBORN
۱ آبان ۱۳۹۳ماشین بادوامی میسازه سوبارو
4MATIC
۱ آبان ۱۳۹۳سوبارو یک برند خاص
DRAGONBORN
۲ آبان ۱۳۹۳سوبارو تکه تو ژاپن
REZA . JUST HYUNDAI
۲ آبان ۱۳۹۳خیلی شباهت به کره ای ها داره
عقبش مثل سورنتو هست و جلوش مثل سوناتا جدید
AHMADREZA
۱ تیر ۱۳۹۴خیلی قشنگه و صد پله بالا تر از کره ای ها