سوبارو محدودهی تولیدی مدلهای اوتبک و لگاسی را با اضافه نمودن دو تریم جدید تورینگ و اسپورت گسترش داده است.
مدلهای تورینگ اوتبک با مشخصههایی همچون جلوپنجرهی خاکستری تیره، رینگهای ۱۸ اینچی، ریلهای سقف با پروفایل کوتاه و نشان کروم از سایر نسخهها تشخیص داده میشوند. همچنین به موارد ذکرشده باید رنگ خاص جدید قهوهای برلیان را نیز اضافه نمود. ویژگیهای داخلی کابین نیز عبارتاند از چرم قهوهای Java با دوختهای عاجی، جزئیات پیانو بلک در پانل خودرو و طرح چوب. همچنین تجهیزاتی چون غربیلک فرمان گرم شونده و سیستم ناوبری و چندرسانهای استارلینک با صفحه نمایش ۷ اینچی به همراه کنترل صوتی نیز بهصورت استاندارد در نظر گرفتهشدهاند.بالاترین تریم اوتبک توسط پیشرانهای ۴ سیلندری و ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۷۵ اسب بخار و همچنین پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با ۲۵۶ اسب بخار قدرت، نیرورسانی میشود.
سیستم جدیدی که در اوت بک ۲۰۱۷ معرفیشده ترمز اتوماتیک معکوس است که از ۴ حسگر اولتراسونیک قرار گرفته در پوشش سپر عقب استفاده میکند. باید گفت که سیستم دستیار EyeSight با تشخیص نقاط کور و هشدار ترافیک عقب بدون دریافت هزینهی اضافی بر روی خودرو وجود دارند. به موارد فوق دستیار نوربالا را نیز باید اضافه نمود.اما دربارهی سوبارو لگاسی ۲۰۱۷ با تریم اسپورت باید گفت که این مدل از ویژگیهایی همچون نمای تیرهی مه شکنهای جلو، جلوپنجرهی خاکستری تیره، رینگهای ۱۸ اینچی جدید و… سود میبرد. در نمای داخلی نیز صندلیهای چرمی با دوختهای زیبای آبی و فرمان و پانل های درب پیانو بلک به چشم میخورند.
سیستم اطلاعات سرگرمی استارلینک سوبارو با صفحه نمایش ۷ اینچی نیز بدون دریافت هزینهای اضافی روی خودرو نصبشده اما باید گفت که ترمز اتوماتیک معکوس و دستیار نوربالا جزء بستهی آپشن تکنولوژی کمکراننده هستند. نیروی خودرو نیز از پیشرانهی بوکسر ۲.۵ لیتری تأمین میشود که این پیشرانه ۱۷۵ اسب بخار قدرت تولید کرده و با گیربکس CVT با قابلیت تعویض دستی و پدال شیفترها جفت شده است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو طبق تخمینهای EPA 8.11 لیتر در هر صد کیلومتر است.
منبع: carscoops
Soroosh
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵غووول کش بی ادعا??
احسان
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵فوقالعادس، همه چیز خوبه،فقط فرمانش یخورده شبیه جگوار شده
علي
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ساده ، شیک، توانا
بنتلی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵فوق العادس،همه محصولاتش هم ایمنی زیادی دارن،هم آفرود عالی،سیستم چهارچرخ متحرکشم ک مث آئودی خیلی معروفه،لگاسی فقط ی مشکلی داره و اون ترمزشه ،خط ترمزش اگه اشتباه نکنم 52متره،سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر 6 اینچی هم عملکرد زیاد خوبی نداشت و ب نظر میرسه ارتقاش داده.
احمد باقری
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵گسترش خوبی داده.
ShoMpeT
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵لگاسی دیگه چی هست؟ مدل جدید سوبارو هست؟ آیا نسبتی با لگسی داره؟
این مترجم های پدال از کجا زبان یاد گرفتند؟ آدرس بدید ما هم بریم!
آ.ام.گ
جمس
لگاسی
نامگذاری های اختصاصی توسط مترجم های پدال…
شاهین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵دوست عزیز شاید برخی نام ها تلفظ اصلی متفاوتی داشته باشن اما تو کشور ما با تلفظ های دیگه ای جا افتادن و شاید بکار بردن تلفظ اصلی باعث کج فهمی بشه.
مثلا تلفظ اصلی رنو لفظ “قنو” هستش اما آیا الان بنویسیم قنو،کسی متوجه میشه منظور چیه؟ یا درباره گایاردو و گالاردو،موستانگ یا ماستنگ،هوراکان یا اوراکان،کادیلاک یا کدیلاک و…
ارادت
پارسا فرهيخته
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵آ م گ تلفظ درست و المانی amg هستش
امیر دهقان دستگردی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵اولاً اگر کمی با ادب و احترام بیشتری صحبت کنید بدنیست.
ثانیاً تلفظ آ ام گ تلفظ آلمانی کلمه AMG هست و کاملاً درسته. مثل تلفظ BMW که در آلمانی ب ام و و در انگلیسی بی ام دبلیو خونده میشه.
در رابطه با Legacy هم تو زبان فارسی لگاسی تلفظ میشه درحالیکه با لهجه انگلیسی لگسی خونده میشه. مثل ریدیو و داکتر که تو فارسی رادیو و دکتر تلفظ میشن.
اما هرچند تلفظ جی ام سی صحیحه اما از تلفظ جمس بخاطر راحتی و آسانی در برگردان های متون انگلیسی استفاده میشه و اونقدر جا افتاده و متداول شده که بکار بردنش به هیچ عنوان غیرحرفه ای و عجیب نیست. از این شیوه تو تلفظ شرکت های دیگه ای مثل JAC که جک تلفظ میشه هم استفاده میشه و عیب و ایراد بشمار نمیاد.
Mahmood
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵در کل سوبارو در بین برند های ژاپنی از هر نظر اعم از موتورهای بوکسر و سیستم چهارچرخ محرک و کیفیت و ایمنی بالای خودروهاش عالیییییییییییییییه.
بهنام طیبی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵من که خودروسازی سوبارو قبول دارم