سوبارو از خانواده پرجمعیت سگها برای ارائه پیامی تبلیغاتی درباره مدل جدید خود یعنی ایسنت استفاده کرده است. البته این خودروساز ژاپنی تاکنون سخنی درباره قیمت شاسیبلند سه ردیفه جدید خود نزده بود اما هماکنون گفته شده بهای پایه این خودرو ۳۲۹۷۰ دلار خواهد بود و فروش آن از تابستان سال جاری شروع خواهد شد.
این قیمتگذاری باعث میشود ایسنت در قلمروی دیگر محصول سوبارو یعنی اوت بک حضور داشته باشد. تریم رده میانی لیمیتد اوت بک بهای ۳۳۶۱۰ دلاری داشته درحالیکه نسخه پریمیوم ۲۸۹۱۰ دلار برچسب قیمتی میخورد.
همچنین یک نسخه از تکنولوژی کمکراننده EyeSight سوبارو بهصورت استاندارد عرضه میشود. این تکنولوژی شامل ترمز پیشگیری از برخورد و مدیریت پدال گاز، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج خودرو از خط و هشدار انحراف تریلر میباشد. دیگر آپشن های ایمنی این شاسیبلند عبارتاند از تشخیص نقاط کور، دستیار تغییر لاین حرکتی، هشدار ترافیک عقب، دستیار نوربالا و ترمز خودکار عقب. هماکنون هدآپ دیسپلی بکار رفته در ایسنت هشدارهای سیستم EyeSight را نیز نشان میدهد.
تمامی نسخههای این خودرو در کابین از سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۶.۵ اینچی و ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی سود میبرند. همچنین ۴ پورت USB، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیهای و ۱۹ نگهدارنده فنجان وجود دارند. صندلیهای ردیف دوم و سوم این خودرو به منظور ایجاد حداکثر فضای بار مکانیسم تاشوندگی ۶۰/۴۰ دارند. صندلیهای کاپیتانی آپشنال ردیف دوم نیز بدون هزینهای بیشتر در تریم های بالاتر تعبیه شدهاند.
با قیمت ۳۵۱۷۰ دلار شما میتوانید تریم پریمیوم را به همراه تجهیزات بیشتر بخرید. صفحهنمایش این مدل ۸ اینچی بوده و همچنین صندلی برقی راننده به همراه غربیلک فرمان و اهرم دنده چرمی به این نسخه اضافه شدهاند. سرنشینان عقب نیز کنترل تهویه مطبوع خود را دارند.
مدل بعدی لیمیتد است که قیمت ۳۹۹۷۰ دلاری دارد. این خودرو از تجهیزات بیشتری همچون چراغهای جلوی LED، مه شکنهای LED، عناصر کرومی بیشتر و رینگهای ۲۰ اینچی استفاده میکند. در کابین نیز پوشش چرم، آفتابگیرهای صندلی ردیف دوم و درب پشتی برقی به چشم میخورند.
رضا
۲۹ بهمن ۱۳۹۶صد افسوس که تو ایران نماینده درست و حسابی نداشت
ماشین غولیه
(Ali (Chevy nova
۲۹ بهمن ۱۳۹۶هىچ کدوم از نماىندگىها درست و حسابى نىستن چه خارجى و چه داخلى
راستى چند روز پىش از سمت نماىندگى مرکزى توىوتا و رنو که کنار هم هستن تو جاده دماوند رد مىشدم ترىلى ترىلى براشون داشتن ماشىن صفر کىلومتر مىاوردن
تو پارکىنگهاى توىوتا پر بود از انواع و اقسام کمرى. پرىوس و لکسوس
Ali
۲۹ بهمن ۱۳۹۶مگه کمری وارد میکنن؟ مدلش چی بود؟ 2018 یا همون 2016 هایی که مونده بود تو گمرک؟
(Ali (Chevy nova
۲۹ بهمن ۱۳۹۶اونهاى که دىدم مدلهاى جدىدش بود
اگه تهران بودىن و گذرتون خورد حتما سر بزنىد اونجا واقعا نماىندگى بزرگى داره با 4-5 تا پارکىنگ که ىدونش اونور اتوبان هست
me84
۲۹ بهمن ۱۳۹۶.
ماشین همه کاره ایه. باهاش برو سرکار، مهمونی، خرید، سفر، بار جابجا کن، تو خاکی و جاده و برف و … این کلاس واقعا ماشینای همه کاره اند. بخاطر همین تمام مردم دنیا دارن رو میارن به این کلاس .
البته هیچ کدوم از این وظایف رو نمیتونن کامل انجام بدن. مثلا سواری و هندلینگشون مثل یه سواری 4 در نیست یا قدرت آفرودشون مثل یه شاسی اصیل نیست یا مثل یه ون جادار و راحت نیست. اما از هر کدوم یه تیکه داره . بنظر من خیلی کار راه اندازه این کلاس.
Abadan
۲۹ بهمن ۱۳۹۶درجه یک مثل ژاپن . زنده باد ژاپن
Omid622
۲۹ بهمن ۱۳۹۶به نظرم خیلی بهتر از رقبای کره ای و فرانسه ای هستش البته در بحث کیفیت شاید یه زره از تویوتا کم بیاره خیلی خوب میشد این وارد میشد
Wrx
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ووووو?????
یکی دیگه از بهترینای سوبارووو
چه میکنه این شرکت
همیشه عالی ??????
عااشقشم دیگه?☺️?
ali a
۲۹ بهمن ۱۳۹۶بهترین و جذاب ترین کراس اوری که س.وبارو تا الان تولید کرده…خیلی تودل برو هست…طراحی بیرون و داخلی زیبا..فنی هم خوب …