سوبارو

رندری تحسین‌برانگیز از سوبارو BRZ کراس اوور

در دنیایی که خودروهای اسپورت ۳۰۰ اسب بخاری کم‌رمق به نظر می‌رسند سوبارو BRZ با آن پیشرانه تنفس طبیعی کم‌توان و دینامیک رانندگی ناب خود متمایز شده است. اولین نسل این خودرو طرفداران زیادی داشت و همان‌گونه که می‌دانید دومین نسل این خودرو اخیراً رونمایی شده و اصحاب رسانه نیز توانسته‌اند این خودرو را به‌صورت کوتاهی تست کنند. BRZ یک خودروی اسپورت واقعی است اما اگر سوبارو تصمیم بگیرد نسخه شاسی‌بلند این خودرو را بسازد حاصل کار چگونه خواهد بود؟ در این رندرها می‌توانید چنین خودرویی را تماشا کنید.

در نگاه اول به نظر می‌رسد با یک شاسی‌بلند کوچک مشابه پورشه روبرو هستیم اما نگاهی دقیق‌تر نشان می‌دهد نمای جلوی BRZ جدید با بدنه کراس اوور ساب کامپکت تویوتا C-HR ترکیب شده است. واقعاً ادغام خوب این دو طراحی با یکدیگر سورپرایز کننده است. نمای جلوی کوسه مانند BRZ هماهنگی بسیار خوبی با گلگیرهای C-HR دارد؛ و افزایش ارتفاع خودرو نیز به‌طور سورپرایز کننده‌ای خوب از کار درآمده است. در بخش عقب هم شاهد استفاده از چراغ‌های عقب سوبارو و لوگوی پرافتخار این برند هستیم.

نسل جدید سوبارو BRZ از پیشرانه ۲.۴ لیتری قوی‌تر استفاده کرده است. دو نوع گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک نیز در دسترس می‌باشد. انتظار می‌رود این خودرو از پاییز سال ۲۰۲۱ به دست مشتریان برسند. اگر سوبارو و تویوتا بخواهند نسخه‌های شاسی‌بلند BRZ و ۸۶ را بسازند قطعاً این رندر نقطه شروع خوبی خواهد بود.

سوبارو BRZ جدید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. [—{^AMIN_MC20^}—]

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    ببببیییخخخخیییاااالللل
    خود تویوتا و سوبارو کلی شاسی بلند دارن

    موافقم 20
    مخالفم 1
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۰ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      نمای عقب شده تویوتا ونزا
      نمای جلو شده مزدا۳ نیو تولید بهمن‌موتور

      اما در کل جالب و متفاوت از بقیه شده ، دروغ نگم به دلم نشسته .

      موافقم 13
      مخالفم 2
      1. Ahmadreza2002

        ۱۰ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1465 ديدگاه)

        بی شباهت به اسپورتیج حدید هم نیست
        ولی به دل میشینه

        موافقم 9
        مخالفم 1
      2. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۱۰ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        نشسته یا ننشسته؟

        موافقم 4
        مخالفم 5
  2. Hadi

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    مسخرس…
    شبیه فورد اسکیپ شده جلوش…

    موافقم 14
    مخالفم 9
  3. مهران

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    داداش داری اشتباه میزنی :) این یاریس کراسه نه C-HR ،یکم سپر جلو و جلو پنجره شو عوض کرده آرم سوبارو رو به جا تویوتا زده

    موافقم 23
    مخالفم 1
  4. سامورایی از قله فوجی

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    جالب نمیشه

    موافقم 10
    مخالفم 5
  5. زیزیگولو

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    واقعیت اینه که تو بازار خودروی همه کشورای دنیا کراس اوورها بالاترین سهم فروشو دارن

    موافقم 10
    مخالفم 2
    1. [—{^AMIN_MC20^}—]

      ۱۰ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      ولی من فکر نمیکنم ماشین بازا اگه بودجشون زیاد باشه برن شاسی بلند بخرن معمولا شاسی بلند ها ارزون ترن

      موافقم 6
      مخالفم 4
  6. بهنام

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (492 ديدگاه)

    سوبارو بی آر زد با یاریس کراس ترکیب شده نه سی اچ آر. به هر شکل چیز خوبی از آب در میاد اگه تولید بشه.

  7. sina

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (831 ديدگاه)

    نیاز به این کارا نیست همون فارستر یا اوت بک رو با پکیج WRX sti بده بیرون همه چیز حله

  8. علی آقا

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (584 ديدگاه)

    خعلی باحالیم ما!!! متن گفته شبیه پورشه هست. بعدش گفته تویوتا CHR. یکی از کامنتها گفته شبیه ونزا و مزدا ۳ نیو شده. اون یکی گفته شبیه فورد اسکیپ شده اون یکی گفته شبیه اسپورتیج شده!!!
    خود این متن و کامنتها اثبات میکنه الان هر طرحی شما برای یه ماشین بزنی بالاخره یه جاییش یه گوشه ایش یه چیزیش شبیه یه ماشین دیگه میشه.

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. دانیال

      ۱۲ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (606 ديدگاه)

      به نکته خوبی اشاره کردی علی آقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا