شایعات زیادی درباره تولید مدلهای قویتر سوبارو BRZ و تویوتا ۸۶ منتشر شده اما مدیران این دو خودروساز بارها و بارها اعلام کردهاند که چنین مدلی ساخته نخواهد شد.
بدین ترتیب مالکان این خودروی اسپورت ژاپنی باید از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی استفاده کنند و یا اگر خواهان قدرت بیشتر هستند به کیتهای تیونینگ روی بیاورند.
برای مثال کثورت یک کیت سوپرشارژری را معرفی کرده که با اینترکولر، منیفولد و ECU جدید همراه شده و قدرت پیشرانه را به ۲۸۰ اسب بخار میرساند. یا اینکه شما میتوانید کل پیشرانهی سوبارو BRZ را کنار گذاشته و از یک قلب تپنده جدید استفاده کنید.
بسته به بودجه در نظر گرفته شده، هیچ محدودیتی درباره استفاده از قوای محرکه جدید وجود نداشته و قبلاً دیدهایم که در یک تویوتا ۸۶ از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری تنفس طبیعی فراری ۴۵۸ استفاده شده است؛ و اگرچه پروژه جدیدی که ما به آن اشاره میکنیم به اندازه تویوتایی با قلب فراری احساسبرانگیز نیست اما هنوز هم شاخص و برجسته است زیرا سوبارو BRZ مورد بحث دارای قلب تپنده ۸ سیلندر LS3 جنرال موتورز میباشد.
این خودرو که در هنگام دور دور در موناکو شکار شده دارای قدرت قابلتوجه ۵۸۰ اسب بخاری و گشتاور بیش از ۹۰۰ نیوتون متری است.
این یک BRZ معمولی نیست زیرا دارای کیت بدنه پر زرق و برق و گلگیرهای پهن و ورودیهای روی کاپوت بوده و رنگ بدنه خاکستری مات آن با رینگهای ۱۹ اینچی تکمیل شده است.
کار جراحی صورت این خودرو توسط بریل استیل موتور اسپورت، یک موسسه بدنه خودرویی صورت گرفته و خودرو نیز در جمهوری چک شمارهگذاری شده است.
[دانلود ویدئو]
Just bentley continental
۳۰ خرداد ۱۳۹۷بابا بیا تو ایرانم برات پراید تیونینگ شده ۴۰۰ اسبی پیدا می کنم?
یا میتسوبیشی لنسر ایوو ۶۰۰ اسبی.
پراید اشغاله
۳۰ خرداد ۱۳۹۷با پراید ۴۰۰ اسبی میتونی ده کیلومتر ریس بزنی؟
فرق این چیزا رو من خوب درک میکنم
هم محله اییمون یه سوزوکی قدیمی داره با پولسار من ریس گذاشت بعد دو کیلومتر موتور من داغون شد
میتسو لنسر ولی برا کارای تیونینگ ساخته شده و کم نمیاره
amir
۳۰ خرداد ۱۳۹۷عالیه.جی تی 86 یکی از بهترینهای تاریخه
Abbas us.c
۳۰ خرداد ۱۳۹۷موتورای ال اس جنرال موتورز برای تیونینگ بهترینن هم سگ جونن هم ارزونن هم سبک و جم و جورن و استحکام و استقامت بالایی دارن .هر چند خوده تویوتا موتوره 2jz داره که فوق العادس و در عرصه تیونینگ بین موتورای جی دی ام بهترینه
حسین
۳۱ خرداد ۱۳۹۷چون موتور اصلی اش ۴ سیلندر هست ، یه موتور ۳۰۰ اسبی ۴ سیلندر مثل موتور اولوشن یا ۶ سیلندر ۶۰۰ اسبی بنظرم بهتره ، چون کمتر به هندلینگش آسیب میزنه!
من خودم تو سایت باما آگهی جیتی۸۶ با کیت توربو رو دیدم! اونم واسه شروع خوبه?