سوبارو WRX و نسخه پرفورمنس آن یعنی WRX STI برای مدل سال ۲۰۱۹ بهروز شده و از تکنولوژی جدید و بهبودهای فنی سود بردهاند اما این خودروساز ژاپنی به دنبال تولید نسل جدید خودرویی است که از سال ۲۰۱۴ تاکنون در بازار حضور دارد. خوشبختانه این خودرو برای مدل سال ۲۰۲۱ یک بازطراحی اساسی را تجربه خواهد کرد.
پیش از معرفی سوبارو WRX 2021 تصویر کابین آن لو رفته و با توجه به این تصویر میتوان گفت سوبارو از نظر تکنولوژی دگرگونی اساسی را برای طراحی داخلی این خودرو در نظر گرفته است. به نظر میرسد این تصاویر از بروشور رسمی سوبارو گرفته شدهاند.
برای اولین بار در تاریخ WRX میتوانیم شاهد پشت آمپرهای دیجیتالی در این خودرو باشیم که اطلاعات جیپیاس و نقشه ناوبری را نیز نشان میدهد. درحالیکه نسل فعلی این خودرو از صفحه لمسی ۶.۵ اینچی استفاده میکند، صفحه مرکزی WRX 2021 بزرگتر بوده و حالت عمودی دارد.
تصاویر دومین نسل سوبارو لوورگ نیز در همین بروشور دیده میشود و استیشن جدید سوبارو از درب پشتی برقی استفاده خواهد کرد. این خودرو نیز همانند نسل فعلی در آمریکا عرضه نخواهد شد.
متأسفانه فعلی تصویری از بدنه سوبارو WRX 2021 منتشر نشده است. در بحث قوای محرکه سوبارو روی نسل جدید پیشرانههای توربوی بوکسوری کار میکند که از جمله آنها میتوان به نسخه ۱.۵ لیتری تزریق مستقیم، نسخه ۱.۸ لیتری با قدرت حدود ۲۶۵ اسب بخار و نسخه ۲.۴ لیتری اشاره کرد.
ظاهراً پیشرانه ۲.۴ لیتری با دو قدرت ۲۷۶ و بیش از ۴۰۰ اسب بخار عرضه خواهد شد و شاید این نسخه قویتر مختص نسل جدید WRX STI باشد. هنوز چیزی بهصورت رسمی اعلام نشده اما انتظار میرود نسل جدید WRX اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده به عنوان خودروی مدل ۲۰۲۱ معرفی شود.
ممد ژانگولر
۲۲ مرداد ۱۳۹۹فقط اون عکس رنگ آبیه
ترکونده اگه به واقعیت تبدیل بشه ??
Malt hill
۲۲ مرداد ۱۳۹۹اونجا شبیه محصولات جگوار شده
مهرداد
۲۲ مرداد ۱۳۹۹سوبارو فوق العادست. تمام مدل ها ساخت ژاپنه و بادوام ترین خودرو ها رو میسازه. قاطی رقابت با بقیه نمیشه و مسیر خودش رو میره. حتی اگر طراحی هاش خاص باشند و همه پسند نباشه جالبه باز هم تو بازار آمریکا فروش خیلی خوبی داره. تنها خودروسازیه که میشه گفت ماشیناش اگر با کیفیت تر از تویوتا نباشه کمتر هم نیست
OMID
۲۲ مرداد ۱۳۹۹کی اومده این همه منفی فیک به این بنده خدا داده?
پدال جان این پلاگین باید عوض بشه انگار فیک خورش ملسه
Saeed
۲۲ مرداد ۱۳۹۹جای لایک و دیسلایکو باید عوض کنه پدال چون ناخوداگاه لایک تو ذهنا سمت چپه و را دست تره و من خودم اشتباهی چن بار دستم خورده اومدم لایک کنم دیسلایک زدم.الان دیسلایک اول تو چشممیره و ناخوداگاه دست میره سمتش.بعد رنگ لایک همون سبز بهتره و متفاوت تره تا آبی.اینجوری احتمال اشتباه زیاده.
زیزیگولو
۲۲ مرداد ۱۳۹۹رقابت شدیدی بین کمپانیای خودروسازی واسه تصاحب بازار ماشینای الکتریکی در جریانه که هدفشون در جهت کمک به محیط زیستو کاهش گازای گلخونه ای هستش و کمپانی سوبارو هم مثل بقیه کمپانیا پا به میدون رقابت گذاشته و این ماشینو با یه کابین پیشرفته و جذاب معرفی کرده
Joker
۲۲ مرداد ۱۳۹۹سلطان دیسلایک،تبریک میگم بهت…
مهدی
۲۳ مرداد ۱۳۹۹به نظرم این حجم از دیسلایک واسه این کامنت ، خیلی مسخره و غیر منطقیه?
Hadi
۲۲ مرداد ۱۳۹۹خیلی منتظر این ماشین بودم…
مدل ۴۰۰ اسبی رسماً جز قوی ترین چهار سیلندر های دنیا محسوب میشه…
Hamidreza
۲۲ مرداد ۱۳۹۹سوبارو محبوب دلها
بیشتر از هر ژاپنی دیگه ای دوسش دارم
Mahdi911Turbos
۲۲ مرداد ۱۳۹۹این حجم از دیسلایک خیلی خیلی غیر عادیه
مگر که یه ذهن مریض پشتش باشه
بی ریا
۲۲ مرداد ۱۳۹۹سوبارو درکنار تویوتا و نیسان سه تا از بهترین برندهای ژاپنیه که کیفیت و قدرت موتوراش فوق العاده است
فرید
۲۲ مرداد ۱۳۹۹کسی میدونه بخواییم هیوندایی i20 رو شبیه ماشینای رالی داکار در بیاریم چقدر اب میخوره؟ بعدم اون لاستیکای افرودی این سایزی تو ایران گیر میاد؟
همیشه میخواستم یه WRX رو بگیرم شبیه ماشینای اخرزمانی یا رالی داکار تیونینگش کنم. کاملا مخصوص رانندگی تو کشت و صحرا بشه. رو سقفش ترکبند بزارم و ۲تا دبه بنزین با چادر روش نصبکنم. شب شد همون بالا بخوابم