سوباروی آمریکا اعلام کرد پس از معرفی شاسیبلند فارستر در این بازار، هماکنون شاهد فروش ۲ میلیون دستگاه از آن هستیم.
دو میلیونمین دستگاه از این خودرو به برایان گربری فروخته شده که یکی از طرفداران سرسخت سوبارو در آمریکا میباشد.
رشد فروش آهسته اما پیوستهی سوبارو به فارستر کمک کرده تا در کمتر از یکسوم زمان موردنظر برای رسیدن به مرز فروش ۱ میلیون دستگاهی، رکورد فروش ۲ میلیون دستگاه را ثبت کند. شایان ذکر است در ژوئن سال ۲۰۱۳ یک میلیونمین دستگاه از این خودرو به فروش رفته بود.
مدیرعامل سوباروی آمریکا دربارهی این رکورد میگوید:
سوبارو ۱۱ سال متوالی با رشد فروش در آمریکا مواجه بوده و فارستر یکی از کلیدیترین محصولات ما برای این موفقیت بوده است. رسیدن به این رکورد نشان دهندهی تعهد ما به ارائهی محصولاتی با استانداردهای ایمنی و اطمینان بالا برای مشتریان است.
اولین نسل سوبارو فارستر در سال ۱۹۹۷ و با هدف جذب مشتریانی که به دنبال همان پرفورمنس و انعطاف سوبارو اوت بک بودند اما خودرویی کوچکتر میخواستند تولید شد. این خودرو قطعات مشترک فراوانی با برادر بزرگتر خود داشت که از جملهی آنها میتوان به پیشرانهی ۲.۵ لیتری بوکسوری، سیستم چهار چرخ محرک سوبارو و یکسان بودن ارتفاع از سطح زمین اشاره کرد.
سوبارو فارستر ۲۰۱۹ جدید از بیشترین میزان تجهیزات ایمنی در تاریخ ۲۲ سالهی این خودرو سود میبرد. این خودرو بهصورت استاندارد از بسته ایمنی Eyesight استفاده میکند و در زمان تجهیز به چراغهای جلوی متمایز بالاترین امتیاز ایمنی را به دست میآورد.
مدلهای پرچمدار تورینگ از سیستم درایور فوکوس سود میبرند که خوابآلودگی یا حواسپرتی راننده را تشخیص میدهد. نیروبخش این شاسیبلند ژاپنی هم پیشرانهی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ۱۸۲ اسبی است که فقط با یک گیربکس CVT همکاری میکند.
پاشایی
۱۲ مرداد ۱۳۹۸من خودم سوبارو دارم واقعا سواریش محشره
ای کاش واردات خودرو بصورت آزاد بود تا این خودروی خوب ژاپنی در دسترس مردم خوب و نجیب ایران که لیاقت بهترین ها رو دارند
میشد
از بهترینهای ساخت ژاپن یه خودرو خاص موتور باکسر و چهر چرخ دائمو هندلینگ عالی و بی ادعا
خوشبحال آمریکائیها که بهترینها براشون ساخته و پرداخته میشه
NAVID۰۰۹۸
۱۲ مرداد ۱۳۹۸(( موتور ترند)) داره یک تست و بررسی از تمام خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت ارزان و گران سال ۲۰۱۹ انجام میده که به صورت روزانه در اِستوری اینستاگرامش میگذاره و با چه کیفیتی هم فیلمبرداری میکنند که الان حدود چهار روزه دارند پشت صحنه را میگذارند .
حالا جالب اینجاست که خودرویی که باید تمام این وقایع را در پیست فیلمبرداری و پا به پای مکلارن ، لامبورگینی و باقی خودروها جلوتر حرکت کنه ، یک سوبارو wrx هست که به دستگاه های میکروفدن و دوربین مجهز شده .
یعنی این نشون میده که این خودرو بسیار کاربردی و قابل اطمینانه که موتورترندیها دارند به عنوان یک خودرو ساپورت شده استفاده میکنند .
Me
۱۲ مرداد ۱۳۹۸سوبارو بخاطر سیستم چهارچرخ و دوام بالاش تو اسکاندیناوی در حد ولوو بین مردم محبوبه.همه نروژی هایی که سوبارو یا ولوو های مدل پایین دارن باهاشون مثل میراث خونوادگی برخورد میکنن و میدنش به نسلهای بعدی .بخصوص فارستر و xc70 cross country
me84
۱۲ مرداد ۱۳۹۸.
محشره این برند.
با کیفیت، ایمن، بی ادعا، فوق العاده کاربردی.
فقط ای کاش ای کاش ای کاش بجز گیربکس cvt ، بعنوان آپشن گیربکسهای چند سرعته تک و دو کلاچه هم ارائه میکرد. مثل تیگوان با گیربکس 8 سرعته دو کلاچه که تمام تسترها میگن اختلافش با انواع cvt ها خیلی خیلی زیاده.
پیرمردها cvt میخریدن و جوونها دو کلاچه.
اونوقت دیگه سوبارو واقعا تک میشد.
حسین
۱۲ مرداد ۱۳۹۸حرف منو زدی
علی آقا
۱۲ مرداد ۱۳۹۸یکی از ویژگی های منحصر به فرد سوباروها البته در گذشته، دربهای بدون قاب پنجره اون بود. تصاویر همون فارستر نسل های نخست یا لگاسی و یا ایمپرزاهای قدیمی با درب های باز رو ببینید متوجه منظورم میشید.
بنظرم خیلی حیف شد که تقریبا از سال 2008 سوبارو این ویژگی رو از ماشیناش کنار گذاشت.
علی جوون
۱۲ مرداد ۱۳۹۸از خوبی فارستر و اوت بک هرچی بگم کم گفتم
حیف که تنها مدل سدان وارد کشور شد
البته سوبارو به صورت خاص برا مناطق سخت ساخته شده شاید تو ایران ازش استقبال نشه. کسی که ساکن مناطق سخت و صعب العبوره که اصلا پولش به ماشین چینی نمیرسه چه برسه به سوبارو ژاپن.
درباره ی سوبارو همین بس که بیشترین مشتریای وفادار رو تو امریکا داره. یعنی طرف قبلا سوبارو داشته دوباره سوبارو میخره. چون میدونه سوبارو یعنی چی
بعد ولوو کمترین افت قیمت رو تو دست دوم داره. منظور ماشینای تولید تو تعداد بالاست
تو اکثر کشورا از سوبارو برا ماشین مارشال پیست استفاده میکنن.
WRX هم هیچی نمیگم دربارش. بهترین ماشین ریس خیابونی و پیست.
سیستم تعلیق و سیستم چهارچرخ محرک سوبارو بعد ولوو و دوم شد. سوزوکی سوم
اکثر هزینه های ماشین برا این چیزا هست نه اپشن. برا همینه بعضی شرکتا یا این چیزایی که گفتم رو روش تحقیق میکنن و یا بعضی شرکتا فقط اپشن میزارن و بس.
یکی به اپشن نیاز داره میره محصول شرکتایی که اپشن میزارن رو میخره. یکی اپشن نیاز نداره اما به کیفیت و چیزای دیگه نیاز داره میره سوبارو و ولوو میخره
تو کلاس استیشن کراس کانتری که محشر کرده. حتی میگن اوت بک بهتر از ولوو ظاهر شده.
به من باشه یه WRX میخرم تیونش میکنم با یه اوت بک برا خودم و یه فارستر برا همسرم