سوبارو

فروش 3 میلیون دستگاه سوبارو در ایالات‌متحده

۲۷ سال پس از آغاز تولید خودرو در خاک آمریکا، سوبارو تولید سه میلیونمین دستگاه خودرو را در این کشور جشن می‌گیرد.

3_Millionth_Subaru
کارخانه‌ی ایندیانا اتوموتیو سوبارو در ۱۱ سپتامبر سال ۱۹۸۹ در آمریکا افتتاح شده و در حال حاضر به تولید سوبارو لگاسی و اوت‌بک مشغول است. سه میلیونمین خودروی تولیدی این شرکت یک سوبارو اوت بک ۲۰۱۷ به رنگ آبی صدفی است.

IA-1
سوبارو که از روند تولید خود چندان خشنود نیست تا آخر افزایش قابل‌توجهی در تولید را در کارخانه‌ی ایندیانا صورت خواهد داد. در واقع سوبارو می‌خواهد تا ظرفیت تولید سالانه‌ی خود را تقریباً دو برابر کند و از ۲۱۸ هزار کنونی به ۳۹۴ هزار دستگاه برساند. پس‌ازآن نیز این شرکت می‌خواهد تا سال ۲۰۱۹ به تولید ۴۳۶ هزار دستگاهی دست پیدا کند.

subaru legacy-Liberty 2015
Subaru legacy-Liberty 2015
این افزایش ظرفیت تولید می‌تواند به افزایش فروش سوبارو در آمریکای شمالی کمک کند و این مهم می‌تواند باعث افزایش ظرفیت تولید مدل ایمپرزا در خط تولید شود. در سال ۲۰۱۸ این کارخانه ساخت کراس اوور سه ردیفه کاملاً جدیدی را شروع خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. nissan

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (92 ديدگاه)

    عجب بازاریه این بازار امریکا بهشت خودروسازان

    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      افرین به ژاپن

  2. عشق پژو

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (75 ديدگاه)

    من تو نمایشگاهجکسوارش شدم

  3. احمد باقری

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    مسلما همینطوره، یکی از مهمترین بازارهاست که بسیاری از قوانین و استانداردها رو هم مشخص می کنه.

  4. AKBAR

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (66 ديدگاه)

    بین تولیدات شرکت VOLVO و SUBARU یک وجه مشترک تا یک سال پیش و جود داشت و آن اینکه هر دو تولید کننده خودروهایی خوب با طراحی معمولی یا محافظه کارانه بودند ، و لی VOLVO کمی زودتر متوجه شد این رویه را اصلاح کند و SUBARU تازه متوجه شده است .

  5. فرهاد

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (254 ديدگاه)

    این جلو پنجره منو عصبی کرده، اکثر ماشینا شبیه هم شدن!!!! البته منظورم چند برنده…

  6. MjM

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (740 ديدگاه)

    برند هایی مثل سوبارو… میتسوبیشی و …ولوو… واقعا حرف ندارن ولی نتونستن تو ایران خوب تبلیغات کنن و خودشونو جا کنن(مثل کره ایها)..نمیدونم چرا!…

    1. adel

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (171 ديدگاه)

      دقیقا درسته.
      متاسفانه بدلیل اینکه اکثر ما ایرانی ها به ظاهر و آپشن ماشین توجه میکنیم و مهمترین بخش ماشین که موتور و گیربکسش هست رو فراموش میکنیم و همین مسئله باعث شده که فروش کم و بازار فروش خوبی نداشته باشن. هر چند خودروهایی مثل لگاسی واقعا ظاهر پخته و شیکی دارن.
      درحالی که خودروسازهایی مثل میتسوبیشی و سوبارو به بخش پیشرانه خودرو توجه بیشتری میکنن و کیفیت رانندگی براشون ملاکه واسه همین هم در آمریکا که خیلی ماشین باز وجود داره این برندها طرفدار بیشتری داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا