سوبارو میگوید نسل بعدی خودروی محبوب WRX از عناصر طراحی مشابه کانسپت ویزیو پرفورمنس که چند ماه پیش معرفی شده سود خواهد برد.
مدیر طراحی سوبارو مامورو ایشی در مصاحبه با اتوکار گفته که بازخورد مثبتی که از کانسپت ویزیو به دست آمده این خودروساز را به بهرهگیری از شاخصههای آن در نسل بعدی WRX تشویق کرده است.
چنین خودرویی بازخوردهای مثبتی از خود کمپانی و مشتریان دریافت کرده است. چیزی که میدانیم این است که سبک زندگی مشتریان ما در حال تغییر بوده و ما باید به آن پاسخ دهیم. پاسخ ما این است که باید با این کانسپت راه صحیح را بپیماییم.
برای مثال ما میدانیم که تکنولوژی خودران و ارتباط در حال گسترش بوده و این برای بسیاری از مشتریان فوقالعاده بوده اما فکر نمیکنیم که این را همه بخواهند. برای برخی افراد لذت رانندگی هنوز هم مهم بوده و ما این موضوع را بررسی میکنیم.
بنا به گفته ایشی، مشتریان میتوانند انتظار استفاده از فرم بدنه، قوسهای برجسته و ورودی کاپوت کانسپت ویزیو در نسل بعدی WRX را داشته باشند.
Hosein
۲۹ آذر ۱۳۹۶عاشق این و سیویکم.دقیقا همون هیکل و فرمی که دوست دارم و دارن.این سوبارو هم هرسال یه کانسپت خوشگل میده بعد نسخه اصلیش یچی دیگه میشه?
شهاب شورلت
۲۹ آذر ۱۳۹۶چرا انقده خشتی تو لامصب
Wrx
۲۹ آذر ۱۳۹۶عشقهههه من سووبی ☺️☺️☺️
خدایش wrx یه ماشین همه نظر عالی هست با یه قیمت خوب توانایی های خوب ???
یک چیز جالب در مورد نسخه stiشما با این ماشین میتونین هم لذت یه ماشین تمام چرخ با کشش بالا رو داشته باشید هم میتونید با استفاده از سیستم dccdضریب گشتاور و قدرت موتور رو به دیفرانسل دلخواه ارسال کنید یعنی حتی میشه تا۸۰٪نیرو رو به دیفرانسیل عقب انتقال بده
من نمیدونم چه خودروهای دیگه ای این توانایی رو دارن
الان تمام چرخ متحرک بیشتر سدان ها هستن ولی با این سیستم تغییر نیرو در دیفرانسل مورد نظر فکر نکنم در ماشین دیگه ای باشه حتی اون لنسر هم فک نکنم چنین ویژگی رو داشته باشه
فقط تنها کاستی که در نسخه stiمیبینم یه گیربکس اتوماتیک خیلی عالی هست که بتونه جواب گو باشه نه گیربکس cvtکه رو نسخه عادیشه
خدا کنه موتور همیشه باوکسری باقی بمونه چون واقعا عالیه
مطالب زیادی راجبش تو نت هست
??عشقست سوبی بلو?
ابولفضل نصیری
۳۰ آذر ۱۳۹۶دیوانه کننده…❤