خودروی جدید سوبارو لگاسی ۲۰۱۵ امروز در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۴ به دنیای خودرو معرفی خواهد شد، ولی اولین تصاویر این خودرو پیشتر در سرتاسر اینترنت منتشر شده است.
این تصاویر یک طراحی زیبا و متعارف را برای این سدان سایز متوسط جدید نشان می دهند. متأسفانه طرفداران خودروی کانسپت سوبارو لگاسی که اواخر سال گذشته به نمایش درآمد، باید نسخه تولیدی آن را با شباهت بسیار کمی که با طرح مفهومی دارد، تحمل کنند. در واقع تنها جلوپنجره مدل کانسپت در اینجا هم دیده می شود و طراحی زیبای چراغهای مدل کانسپت، جای خود را به طرحی محافظه کارانه داده اند. یک مدل استیشن نیز ممکن است به تولید برسد، هر چند در آمریکا ممکن است مدلی مشابه Otubreak به بازار عرضه شود (به احتمال زیاد در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۴).
یک بخش جدید در خودروی لگاسی ۲۰۱۵ که ما وجود آن را قطعی می دانستیم سیستم به روز رسانی شده ی امنیت خودروی EyeSight سوبارو می باشد. این سیستم به روز رسانی شده اکنون دارای دوربین های دو قلوی رنگی می باشد که محدوده شناسایی را افزایش داده و کمک می کند تا چیزهای بیشتری شامل عبور و مرور و موانع تشخیص داده شوند. در بحث فنی خودرو، یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری بر روی مدل پایه ۲.5i نصب شده است. این موتور فقط به خودروی فیس لیفت لگاسی ۲۰۱۳ افزوده شده بود، بنابراین نیروی موتور بدون تغییر در همان ۱۷۳ اسب بخار باقی خواهد ماند. یک گیربکس شش دنده ی دستی به منزله ی گیربکس استاندارد، و یک گیربکس CVT به عنوان آپشن ارائه می شوند. خبر خوب این است که انتظار می رود تا مدل قوی تر ۲.5GT بازگشتی دوباره داشته باشد، و همچنین ممکن است یک مدل هیبریدی نیز معرفی گردد.
از آن جایی که نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۴ از روز هفدهم بهمن کار خود را آغاز خواهد کرد، به زودی از تمامی اطلاعات این خودرو با خبر خواهیم شد،
زیباست ماشینهای ژاپنی همیشه به استهلاک کم معروف هستن.اروپایی ها با اینکه زیبا و مجلل هستن و این خودرو رو خیلی سنگین میکنه.وماشینهای اروپایی زود از هم پاشیده میشن.ولی ژاپنی ها نه.حتی تویوتا لندکروز تو جنگ خودشو نشون داد.واقعا آفرین به مهندسی کم خرج و با کیفیت ژاپنی. لایق اینید که بعد آمریکا دومین کشور پیشرفته جهان باشید و آلمان هم در کنار شما دو تا کشور. این 3 تا کشور 50 درصذ پول جهان تو اینهاست.
میلاد ماشین بخار 300 سال پیشم داره کار می کنه.مهم کار کردن نیست.ماشینهای اروپایی خرج تعمیر و نگهداریشون خیلی بالاست مثل المپیاد که پیچاشم شل و ول شدن.و همه جای ماشین صدا می کنه.ولی ماشینهای ژاپنی اینطور نیستن. من خودم آلمان رو بیشتر دوست دارم ماشیناشو ولی این یه حقیقته که استهلاک ماشینهای آلمانی بالاست و ژاپنی ها کمتر
سوبارو در طراحی سیستمهای AWD واقعا قوی عملک کرده و شاید کمی پایینتر از jeep باشه ویدئو های متعددی در youtube هست که نشون میده ماشینهای AWD معمولی و شهری سوبارو در شرایطی که سایرین حتی تویوتا تسلیم هرزگردی تایرها در سطوح لغزنده شدند با هوشمندی، حداکثر گشتاور رو به چرخ/چرخهایی انتقال میده که حداکثر چسپندگی و اصطکاک رو به مسیر دارن که جون میده برای اینروزهای تهران
امروز صبح بود یه اسپورتیج و یک آزرا تو کوچه برفی شرکت در حال جان کندن بودند و ناکارامدی سیستمهای کنترل کشش Traction Control System هر دوشون بدجور توی ذوق میزد
نکته بعدی در سوبارو وجود موتور معروف به Boxer هست که در آن پیستونها به صورت افقی حرکت میکنند! نتیجه آن پاببنتر آمدن مرکز ثقل ، انتقال سریعتر و ساده تر قدرت به محور ها و کاهش سوخت است http://www.manchestersubaru.com/subaru-boxer-engine.htm
بابا کیا کادنزا…خوشم میاد از کره هم زمان با ایران ناسیونال شروع کرده حالا دیگه همه قدرا باید پیشش لنگ بندازن این تازه سهم ژاپنیاست بعدش نوبت کی باشه الله اعلم……
yasin
۱۶ بهمن ۱۳۹۲خوبه خیلی قشنگه!!
علی
۱۶ بهمن ۱۳۹۲عاشق مهندسی سوبارو ام….
رضا 2272
۱۶ بهمن ۱۳۹۲کلاسیک و در عین حال پیشرفته!
محمد
۱۷ بهمن ۱۳۹۲من این ماشین رو توی روسیه سوار شدم عالیه . هم از نظر طراحی و هم شتاب . قابل توجه بعضی ها قیمتش اینجا 60 میلیون تومنه !!! به پول خودمون
saied
۱۶ بهمن ۱۳۹۲یه ماشینه شهری خوب . ولی باید که ارزون باشه که بتونه رقابت کنه !
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۱۶ بهمن ۱۳۹۲خودروی معقولی به نظر میاد ، حالا وقتی قیمتش هم مشخص بشه،بهتر میشه مقایسه کرد.
PEUGEOT
۱۶ بهمن ۱۳۹۲ماشین خوبی به نظر میاد
ولی وقتی وارد بازار شد باید دید چی واسه گفتن داره.
P E U G E O T
فرید
۱۶ بهمن ۱۳۹۲جلوش شبیه کادنزاست…
فواد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲ظاهرش که قشنگ طراحی شده شیکه جلوش شبیه طراحی هیونداست چراغاشم شبیه کادنزا. ولی خععععععلی خوشگلی
کافر مقدس
۱۶ بهمن ۱۳۹۲چقدر شبیه Ford Fusion شده!
فیوژن پلت فرمی بود که روش هیوندا -نیسان و خیلی های دیگه اسکی رفتن
توفیقی
۱۶ بهمن ۱۳۹۲زیباست ماشینهای ژاپنی همیشه به استهلاک کم معروف هستن.اروپایی ها با اینکه زیبا و مجلل هستن و این خودرو رو خیلی سنگین میکنه.وماشینهای اروپایی زود از هم پاشیده میشن.ولی ژاپنی ها نه.حتی تویوتا لندکروز تو جنگ خودشو نشون داد.واقعا آفرین به مهندسی کم خرج و با کیفیت ژاپنی.
لایق اینید که بعد آمریکا دومین کشور پیشرفته جهان باشید و آلمان هم در کنار شما دو تا کشور.
این 3 تا کشور 50 درصذ پول جهان تو اینهاست.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۶ بهمن ۱۳۹۲درود .
توفیقی کدام خودروی المانی زود از هم پاچیده میشه؟؟؟
میشه به من بگی؟؟؟؟
ماشین های المانیه 70 الی 80 سال پیش هنوزم دارن کار میکنند .
توفیقی
۱۶ بهمن ۱۳۹۲میلاد ماشین بخار 300 سال پیشم داره کار می کنه.مهم کار کردن نیست.ماشینهای اروپایی خرج تعمیر و نگهداریشون خیلی بالاست مثل المپیاد که پیچاشم شل و ول شدن.و همه جای ماشین صدا می کنه.ولی ماشینهای ژاپنی اینطور نیستن.
من خودم آلمان رو بیشتر دوست دارم ماشیناشو ولی این یه حقیقته که استهلاک ماشینهای آلمانی بالاست و ژاپنی ها کمتر
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۶ بهمن ۱۳۹۲درود .
توفیقی این چه حرفیه ؟؟؟
شما بنز و ب ام و و ائودی رو باید با لکسس و اکورا و
اینفینیتی مقایسه کنی و تویوتا و هوندا و … را با
محصولات فولکس .
اگرم استهلاکشون بالا باشه که نسبت به لکسس و … نیست
، ناچیزه . اگر استهلاکش بالا بود که بهترین خودروهای
لوکس چین همشون المانی نمیشدند .
یعنی چینی ها اینقدر پوادار شدند ؟؟؟
یا همین کره ی جنوبی !!!!
احسان(احسان سابق)
۱۶ بهمن ۱۳۹۲جلوش مخلوطی از فورد فیوژن(دقیقا جلو پنجره فیوژنه!)با چراغای کیا کادنزا هست.اگر لوگوی سوبارو نبود بنظر کیا میومد.کلا ماشین خوش استیلی هست
توفیقی
۱۶ بهمن ۱۳۹۲ژاپن=کیفیت برتر
masood
۱۶ بهمن ۱۳۹۲چراغ جلوش خیلی شبیه به کادنزا 2010 هست
ساسان.م
۱۶ بهمن ۱۳۹۲در کل فک کنم بتونه با کمری و سوناتا رقابت کنه اگه قیمتش خوب باشه
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲زیبا به نظر میاد ولی ای کاش قدرتش بیشتر بود!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۶ بهمن ۱۳۹۲درود.
سوبارو یکی از بهترین شرکت های خودروسازی ژاپن است .
ولی تو هفته نامه خوندم که تقلید کار عجیبیه . مخصوصوا در طراحی .
رینگاشم شباهت زیادی به هوندا اکورد داره .
جلوشم شبیه کادنزاست .
ولی همه سوبارو را با خصوصیات دو دیفرانسیل بودن و قدرت بالای موتور 4
سیلندر میشناسند .
ایران و المان
فرید
۱۶ بهمن ۱۳۹۲سوبارو در طراحی سیستمهای AWD واقعا قوی عملک کرده و شاید کمی پایینتر از jeep باشه
ویدئو های متعددی در youtube هست که نشون میده ماشینهای AWD معمولی و شهری سوبارو در شرایطی که سایرین حتی تویوتا تسلیم هرزگردی تایرها در سطوح لغزنده شدند با هوشمندی، حداکثر گشتاور رو به چرخ/چرخهایی انتقال میده که حداکثر چسپندگی و اصطکاک رو به مسیر دارن که جون میده برای اینروزهای تهران
امروز صبح بود یه اسپورتیج و یک آزرا تو کوچه برفی شرکت در حال جان کندن بودند و ناکارامدی سیستمهای کنترل کشش Traction Control System هر دوشون بدجور توی ذوق میزد
زیگما
۱۶ بهمن ۱۳۹۲خدا نگذرد از آنکه بگوید جلویش شبیه جنسیس 2015 است….
km
۱۶ بهمن ۱۳۹۲خیلی قشنگتر از مدل های قبلیش شده. این ماشین از نظر قیمت تو رنج هوندا آکورد و مزدا 6 هست. بنظر من که آکورد یه چیز دیگست
SPM
۱۶ بهمن ۱۳۹۲از کانسپتش خوشگل تره.
sajjad
۱۶ بهمن ۱۳۹۲مدل2012-2013 ازاین خوشگل تر بود
فرید
۱۶ بهمن ۱۳۹۲نکته بعدی در سوبارو وجود موتور معروف به Boxer هست که در آن پیستونها به صورت افقی حرکت میکنند!
نتیجه آن پاببنتر آمدن مرکز ثقل ، انتقال سریعتر و ساده تر قدرت به محور ها و کاهش سوخت است
http://www.manchestersubaru.com/subaru-boxer-engine.htm
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲جلو پنجره دقیقا از هیوندای برداشته شده، چراغا تداعی کننده ی کیا کادنزا!!!
ab12
۱۶ بهمن ۱۳۹۲بابا کیا کادنزا…خوشم میاد از کره هم زمان با ایران ناسیونال شروع کرده حالا دیگه همه قدرا باید پیشش لنگ بندازن این تازه سهم ژاپنیاست بعدش نوبت کی باشه الله اعلم……
مهدی
۱۸ بهمن ۱۳۹۲جلو پنجرش شبیه کدوم هیوندای هستش؟؟؟
یه نگاه به کانسپت های 3-4 سال پیشش بندازین بعد بگین کدوم ماشین شبیه کدوم یکیشونه
مهدی
۱۸ بهمن ۱۳۹۲عاشق آمپر سرعتش شدم ولی چراغاش خیلی مزخرفه، شده شبیه کادنزا