طی دو سال اخیر فروش سوبارو اسنت کاهش یافته است و به همین دلیل سازندهٔ ژاپنی نسخهٔ فیسلیفت آن را معرفی کرده است تا دوباره بتواند نظر خریداران را جلب کند. این کراساوور فول سایز به لطف جلوپنجرهٔ بزرگتری که توسط چراغهای LED جدیدی احاطه شده، ظاهر جسورانهتری پیدا کرده است. به این تغییرات سپر جلوی جدیدی هم ملحق شده که با ورودیهای هوای جدید به بهبود جریان هوا در زیر خودرو کمک میکند. تغییرات دیگر قسمتهای این کراساوور ژاپنی جزئی هستند و صرفاً به رینگهای جدید و چراغهای عقب جدید با گرافیک جسورانهتر و فرم C شکل برجستهتری محدود میشود.
در داخل خودرو، نمایشگرهای اطلاعاتی-سرگرمی ۶.۵ و ۸ اینچی قبلی حالا با یک نمونهٔ بزرگتر ۱۱.۶ اینچی جایگزین شدهاند که بهصورت استاندارد در همهٔ تیپها ارائه میشود. این نمایشگر جدید از اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم هم برخوردار شده است. سوبارو همچنین کراساوور بزرگ خود را به سیستم جدیدی بنام کابین کانکت هم مجهز کرده است که ارتباط گفتاری بین سرنشینان ردیف اول و سوم را بهبود میبخشد. این سیستم با استفاده از یک میکروفون و بلندگوهای عقب، صدای راننده و شاگرد را در قسمت صندلیهای ردیف سوم پخش میکند.
در بخش ایمنی هم اسنت مدل ۲۰۲۳ به جدیدترین نسخه از سیستم کمکرانندهٔ EyeSight سوبارو مجهز شده است که از دوربینی با زاویهٔ دید وسیعتر بهره میبرد تا هنگام ورود به چهارراهها، عابرین پیاده و دوچرخهسواران را زودتر تشخیص دهد. سیستم تشخیص نقاط کور، دستیار تغییر خط، هشدار ترافیک روبرو، دستیار اضطراری فرمان و سیستم ترمز پیش از برخورد هم ازجملهٔ دیگر سیستمهای ایمنی این کراساوور ژاپنی هستند. همچنین اسنت به سیستم دید فراگیر هم مجهز است که با استفاده چهار دوربین، نمای ۳۶۰ درجه از بالای خودرو را فراهم میکند.
سوبارو برای فیسلیفت اسنت نسخهٔ اونیکس ادیشن را با اصلاحاتی ارائه کرده است. این نسخه از نمای بیرونی تیره با رینگهای ۲۰ اینچی مشکیرنگ، سقف پانوراما بهصورت استاندارد و صندلیهای ضد آب با دوخت متضاد سبزرنگ بهره میبرد. برای این نسخه همچنین پکیج جدیدی هم قابل سفارش خواهد بود که تنظیم برقی ۱۲ جهتهٔ صندلی راننده و ۴ جهته صندلی شاگرد، صندلیهای ردیف دوم با آفتابگیر و گرمکن، جا لیوانیهای چراغدار جلو، سیستم کاهش حواسپرتی راننده و سیستم صوتی فراگیر هارمن کاردون را به همراه دارد.
در قوای محرکهٔ اسنت مدل ۲۰۲۳ اما هیچ تغییری صورت نگرفته و زیر کاپوت آن همچنان همان موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر تخت قرار دارد که ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این موتور به یک گیربکس CVT متصل است که نیرو را بهصورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک تحویل میدهد. سوبارو اسنت فیسلیفت از پاییز امسال راهی نمایندگیهای فروش در ایالاتمتحده خواهد شد و انتظار نمیرود خیلی از نسخهٔ کنونی با قیمت پایهٔ ۳۲,۷۹۵ دلاری گرانتر شود.
زیزیگولو
۲۵ خرداد ۱۴۰۱یه چیز جالب در مورد سوبارو ایسنت این هستش که این ماشین با توجه به روز رسانیایی که تو بدنه و کابین و وهمینطور بروز رسانی از نظر تکنولوژیو ایمنی داشته ولی قیمتش همون قیمت سالای قبل و در حدود ۳۲ هزار دلار هستش
NAVID۰۰۹۸
۲۵ خرداد ۱۴۰۱در خوب بودن سوبارو و سیستم چهارچرخ بینظیرش شکی نیست ، اما نمیدانم چرا با برخی محصولاتش از جمله این خودرو نمیتونم ارتباط برقرار کنم و تو دل برو نیست !
البته کسی که سوبارو میخره بخصوص در آمریکا و کانادا ، تکلیفش با خودش مشخصه و در مرحلهی اول کارایی و چهارچرخ بودن خودرو برایش اهمیت دارد و در مرحلهی بعدی باقی موارد مهم هستند !
به شخصه محصولات ژاپنی دیگر را ترجیح میدهم به این خودرو !
زیزیگولو
۲۵ خرداد ۱۴۰۱اکثر مدلای سوبارو جَوون پسند نیستن و بیشتر بدرد آدمای سن بالا میخورن ….. من همیشه گفتم بین همه ژاپنیا دلم بیشتر با لکسوس RX و لندکروز هستش
احمدرضا
۲۵ خرداد ۱۴۰۱یه ماشین عمری و بی دردسر
TML BN
۲۵ خرداد ۱۴۰۱کلا سوبارو مخصوصا این مدل هاش بیشتر برای پیر مرد ها و خانواده ها جذاب و میخرن
آروم کم دردسر جا دار و ارزون
احمدرضا
۲۵ خرداد ۱۴۰۱بله جناب مخصوصن brz رو فقط پیرمرد های بالای 70 خارج میخرن
Hadi
۲۵ خرداد ۱۴۰۱واقعا گزینه خوبیه واسه خانواده 👌🏼
کلا سوبارو یه حس اعتماد و ظاهر جذابی داره…
واقعا بهتر شده…
منتظر نسل جدید مزدا CX-90 هستم اون دیگه قراره با موتور V6 هیبرید 340 اسبی مزدا بیاد
کلا بین ژاپنی ها مزدا رو بیشتر میپسندم…
Alan.r
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ماشین خوبیه هم خوشگله هم امکانات خوبی داره هم جاداره قدرتشم خوبه ارزونم هست
نسبت به رقیبش یعنی تلوراید ارزش خرید بیشتری داره
اگه تو کشور موجود بود میترکوند اگه بدون واسطه و افزایش قیمت وارد بشه قیمتش بین ۹۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد میشه
ماشین دوست
۲۵ خرداد ۱۴۰۱طراحیش تقلید فاحش از سانتافه و توسان است.