با BRZ توربو موافقید؟ ولی چه موافق باشیم و چه نباشیم سوبارو تصمیم قطعی اش را گرفته تا نسخه های توربوشارژ این کوپه ژاپنی را با نام BRZ STI در آینده ای نزدیک راهی بازار کند. پس باید یک قدم جلوتر برویم؛ با BRZ سوپرشارژ موافقید . . . ؟!
[jwplayer mediaid=”۶۳۱۵۵″]تیونر انگلیسی Litchfield دست به کار شده و با معرفی پکیج تقویتی Spec S ، آنچه مشتریان BRZ از مدت ها پیش منتظرش بودند را آماده کرده است. نصب سوپرشارژ گریز از مرکز Rotrex به همراه اینترکولر، تغییر سیستم اگزوز و استفاده از ECU برنامه ریزی شده توسط مهندسین Ecutek موجب شده تا خروجی پیشرانه ۲.۰ لیتری بوکسوری BRZ به قدرت ۲۸۰ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر برسد که نسبت به نمونه های استانداردش به ترتیب ۸۰ اسب بخار و ۸۰ نیوتن متر بیشتر است. همچنین صفرتا صد آن نیز به ۴.۹ ثانیه رسیده درحالیکه این عدد درحالت استاندارد ۷.۶ ثانیه بود. قیمت پکیج تقویتی پیشرانه که برای GT86 نیز قابل سفارش است، حدود ۵۸۰۰ دلار اعلام شده.
پژمان
۵ اسفند ۱۳۹۲آشغال ترین خودرو ساز دنیا ایران خودرو و سایپا
alireza
۵ اسفند ۱۳۹۲خیلی خوبه . حیف که فقط باید عکسشو ببینیم.
xsajad
۵ اسفند ۱۳۹۲دوستان چرا شرکت هایی مثل سایپا و ایران خودرو خودرو ها رو تیون نمیکنند یعنی از لحاظ فنی دانشش رو ندارن چون همه میدونیم تیون خودرو کاری سخت هست مخصوصا موتور که باید حرفه ای باشی این شرکت ها میتونند با این کار سطح دانششون رو از تکنولوژی بالا ببرند شاید بعدا توانستند سیستمی جدی اختراع کنند دی :
امید
۵ اسفند ۱۳۹۲xsajad چی شو تیون کنن این گاریا رو اثلا ارزش تیون شدن داره این گاریا
xsajad
۵ اسفند ۱۳۹۲منظورم خودرو های خارجی هست مثل همین gt 86 یا خودرو های دیگر تازه متونند با قیمت بیشتری بفروشند هر چند دانشش رو به نظرم ندارند
Zonda R
۵ اسفند ۱۳۹۲F.A
به هر حال خودروی دوست داشتنیه این gt86
Zonda R
۵ اسفند ۱۳۹۲F.A
راستی این همه تغییر
فقط 5800 دلار
مفته
GTR-50
۵ اسفند ۱۳۹۲چرا ایرانخودرو کارش عالیه تو تیون 405 ر تیون میکنه از 98 میشه 80 یعنی کارش حرف نداره اگه GT86 رو تیون کنه 280 میشه 28… شتابش میشه 1 دقیقه 0-100
GTR-50
۵ اسفند ۱۳۹۲spec-v
شهاب
۵ اسفند ۱۳۹۲or Track Edition
:D
GTR-50
۵ اسفند ۱۳۹۲track pack
شهاب
۵ اسفند ۱۳۹۲track pack =(equal)= Track Edition
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ اسفند ۱۳۹۲درود . من همون موتور 2000 سی سی معمولیرو بیشتر دوست دارم .
مهرداد دریفت
۶ اسفند ۱۳۹۲موتور توربو شارج قطعا خیلی لذت رانندگی بیشتری رو میده شما اگر این ماشین رو تست کرده باشید مت جه میشید که واقعا لذت داره رانندگی باهاش لذتی که اصلا توی ماشینی مثه جنسیس کوپه پیدا نمیکنید و با این توربو و افزایش قدرت مطمعنا خیلی این لذت و جذابیت بیشتر میشه همیشه عاشق لذت سواری با خودروهای تویوتا بودم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ اسفند ۱۳۹۲درود . مهرداد جنسیس ماشینه ؟؟؟؟
Zonda R
۶ اسفند ۱۳۹۲F.a
من از هر کی جنسیس داشته پرسیدم
گفته قصد فروش دارم!!!!
البته تجربه اول هیوندای هستش
فرهاد
۵ اسفند ۱۳۹۲با 80 اسب چقدر شتابش فرق کرده و خوب شده
قیمت پکیجشم که مفته
JDM eat sleep
۶ اسفند ۱۳۹۲ترو خدا این نژادپرست احمق ببنید رفته ماشین ژاپنی با سوپر بهش قدرت داده.ماشین ژاپنی و توربوش هست که به ادم حس جنون میده.تازه اونم سوبارو که توربوش psi بالای تولید میکنه.ابله فکر کرده جاگوار
Only Japanese Car
I LOVE JDM
علی
۶ اسفند ۱۳۹۲استفاده از واژه باکسر (Boxer) بهتر از بوکسوری که شما نوشتید نیست؟
محمد
۶ اسفند ۱۳۹۲BRZ کلا از اول هم هیچی نداشت….
saied
۶ اسفند ۱۳۹۲:)