سوباروهوندا

مسابقه درگ جذاب بین هوندا سیویک و سوبارو BRZ

هوندا سیویک 1992 در حالت استاندارد خودروی بسیار سریعی نیست. سوبارو BRZ 2017 استاندارد خودروی سریع‌تری است اما بازهم باید گفت این خودرو فاقد پرفورمنس لازم برای شکست دادن خودروهای پرقدرت است. خوشبختانه این سیویک و BRZ که در ویدئو خواهید دید از حالت استاندارد فاصله گرفته‌اند و هیجان بیشتری دارند.

آیا از کانال یوتیوب هونیگان هم انتظاری غیر از این دارید؟ در جدیدترین ویدئوی هونیگان می‌توانید شاهد مسابقه درگ سیویک و BRZ باشید. تیونر این خودروها علاقه بسیار زیادی به خودروهای ژاپنی دارد. احتمالاً این سیویک را می‌شناسید زیرا چند سال پیش در نمایشگاه SEMA حضور یافته بود. این خودرو به لطف پیشرانه ۴ سیلندر B18 ارتقا یافته قدرت بیشتری تولید می‌کند. در دل این خودرو یک توربوی بزرگ قرار گرفته است و ماحصل تغییرات نیز کسب قدرت ۶۰۰ اسب بخاری است. نیروی قابل‌توجه یاد شده نیز از طریق گیربکس دستی GSR به چرخ های جلو فرستاده می‌شود.

اما طرفداران سوبارو نباید ناامید شوند زیرا در زیر کاپوت این خودرو خبری از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری تخت استاندارد نیست. BRZ در طول زندگی خود پذیرای چندین پیشرانه ۸ سیلندر LS بوده است و جدیدترین نیروگاه آهنین آن نیز از نوع LSR طراحی شده برای خودروهای مسابقه‌ای است. این پیشرانه با یک گیربکس دستی همکاری می‌کند اما اشاره‌ای به قدرت تولیدی‌اش نشده است. با توجه به حجم تغییرات رخ داده، احتمالاً BRZ از قدرت کافی برای شاخ‌به‌شاخ شدن با سیویک برخوردار است.

باید اذعان کرد کافی بودن عبارت مناسبی برای قدرت تولیدی سوبارو نیست. در اولین درگ می‌توانیم محو شدن سیویک در برابر BRZ را تماشا کنیم. راننده سوبارو کمی زودتر استارت می‌زند اما درهرحال فاصله زیادی را حریف ایجاد می‌کند.

صادقانه باید گفت BRZ با مشکلات کشش نیز دست‌وپنجه نرم می‌کند. حدس می‌زنیم قدرت این خودرو بالاتر از خروجی ۶۰۰ اسبی سیویک است. صرف‌نظر از نتایجی که در این مسابقات درگ به دست می‌آید، ما به مالکان این خودروها احترام می‌گذاریم زیرا محصولاتی سریع و لذت‌بخش را ساخته‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    پدال خداوکیلی خیلی با حالی این گروه این همه درگ خوف میندلزن رفتی اخله پخله هاش رو آوردی.

    موافقم 1
    مخالفم 4
  2. Jdm باز

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    این نسل سیویک، خوراک تیونه
    و همینطور خیلی از نسلاش

    موافقم 9
    مخالفم 2
  3. reza342

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (216 ديدگاه)

    بیخود ترین و نجس ترین کار، گذاشتن موتور آمریکایی رو ماشین ژاپنیه. اصلا آدم دلش نمیخواد به ماشین نگاه کنه. مثل سوپرای جدید که موتور بی ام و روشه. هویت ماشین برای آدم بی معنی میشه

    موافقم 4
    مخالفم 7
    1. کافر مقدس

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (1635 ديدگاه)

      مگه فکر میکنی صفرتاصد ماشین ها تو کشور خودشون ساخته میشه! بومی سازترین خودرو دنیا فورده اونم 49% این همه قطعات خارجی دیگه دارن پس اوناهم نجس ن

      پ ن : الان من با این درگ چه کنم چه چیزی به من اندوخت اونم ماشین تیون

      بالا برید پایین برید 400 متر مسافت هیچ دلیل منطقی برای برتری هیچ ماشینی نیست . باز u drag یک چیزی ولی صفرتاصد ماشین هارو در پیست میسنجند نه 400 متر

      اخبار درگ یکی از یکی بیخودتر حالا نوبت اخبار یوتیوبرها از مالکیت تسلا مُد شده

      موافقم 4
      مخالفم 3
    2. datsun

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (3931 ديدگاه)

      تیونر که دیگه دنبال اصالت اینجور حرفا نیست یه موتور رو انتخاب میکنه که دم دست باشه و قطعات تیونش در دسترس باشه مگه اینکه دیگه حساس باشه طرف.

      موافقم 3
      مخالفم 1
  4. آرین

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (444 ديدگاه)

    این مدل درگ میچسبه واقعا.

  5. ARMAN

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (325 ديدگاه)

    چرا وقتی یه ژآپنی تیون میشه انقددددددددددددد خوب میشه؟

    موافقم 3
    مخالفم 1
  6. Clean energy (صیانت!)

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    بازم پستای مزخرف😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا