سوبارو

معرفی سوبارو سولترا 2026 نسخه‌ای زیباتر از تویوتا bZ4X

سوبارو سولترا ۲۰۲۶ براساس تویوتا bZ4X شکل گرفته اما سریع‌تر است و کمتر، زشت به نظر می‌رسد.


سولترا جدید، ۳۳۸ اسب‌بخار از سیستم ۴ چرخ محرک خود می‌گیرد و می‌تواند بیش از ۴۶۰ کیلومتر، بین هر شارژ حرکت کند. این کراس‌اور تمام‌الکتریکی حالا از نشانه‌های استایل جدید و فناوری بیشتری در کابین بهره می‌برد.

بازار کراس‌اورهای الکتریکی به سرعت در حال حرکت است و سوبارو تلاش می‌کند تا در این رقابت باقی بماند. سوبارو سولترا ۲۰۲۶ امروز در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی شد و ارتقاءهای ظاهری، فناوری و مکانیکی نسبت به مدل قبلی ارایه داد. این فیس‌لیفت جامع به این خودروی الکتریکی کمک می‌کند تا از خواهر خوانده‌اش، تویوتا bZ4X که اخیراً به‌روزرسانی شده متمایز شود و همچنین از نظر برد حرکتی و امکانات رفاهی رقابتی‌تر باشد.

طراحی  جدید سوبارو سولترا ۲۰۲۶
بخش جلویی بازطراحی‌شده حالا ظاهری تمیزتر و منسجم‌تر با چراغ‌های LED باریک‌تر و گلوی کوچک‌تر دارد. این طراحی شباهت بیشتری به سوبارو تریل‌سیکر پیدا کرده است. پوشش پلاستیکی که زمانی بحث‌برانگیز بود اکنون به رنگ بدنه درآمده که تفاوت محسوسی در نمای کلی ایجاد می‌کند. سوبارو همچنین اشاره کرده که ترکیب رنگ‌های دوگانه در دسترس خواهد بود، اگرچه هنوز در هیچ تصویر رسمی نمایش داده نشده‌اند.

نمای جانبی و عقب عمدتاً از مدل قبلی که سال ۲۰۲۲ عرضه شد به ارث رسیده است. تنها استثناها طراحی جدید چرخ‌ها با اندازه ۱۸ یا ۲۰ اینچ و نوشته سوباروی جدید روی درب صندوق عقب هستند.

کابین مجهز سوبارو سولترا ۲۰۲۶ 
نقطه قوت جدید صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی با قابلیت اتصال بی‌سیم اپل کارپلی و اندروید اتو هستند.

این خودروی الکتریکی همچنین به صورت استاندارد دارای شارژرهای بی‌سیم، درگاه‌های USB-C و طیف گسترده‌ای از سیستم‌های کمکی راننده پیشرفته (ADAS) از مجموعه سوبارو آی‌سایت (EyeSight) است که ترمز خودکار و کروز کنترل هوشمند با مدیریت سرعت و فاصله تا دیگر خودروها را فراهم می‌کند.

به‌روزرسانی‌های فنی سوبارو سولترا ۲۰۲۶ 
در حالی که طراحی اولین چیزی است که خریداران بالقوه متوجه آن خواهند شد، ارتقاءهای مکانیکی حتی برای رقابت‌پذیری این خودروی الکتریکی مهم‌تر هستند. سوبارو سولترا ۲۰۲۶ بیش از ۲۸۵ مایل (۴۶۰کیلومتر) توان پیمایش دارد که بهبودی ۲۵ درصدی نسبت به مدل قبلی محسوب می‌شود. این امر به لطف بسته باتری لیتیوم‌یون جدید ۷۴.۷ کیلووات‌ساعتی که در کف خودرو نصب شده ممکن شده است.

به گفته سوبارو، این باتری وقتی به شارژر ۱۵۰ کیلوواتی متصل شود می‌تواند در کمتر از ۳۵ دقیقه از ۱۰٪ به ۸۰٪ شارژ شود. علاوه بر این، سولترا اکنون مجهز به سیستم آماده‌سازی باتری برای شارژ کارآمدتر در هوای سرد است و دارای درگاه استاندارد شارژ شمال آمریکا (NACS) نیز خواهد بود که دسترسی به شبکه سوپرشارژر تسلا را فراهم می‌کند.

قدرت بیشتر و دینامیک بهبودیافته
سیستم محرکه استاندارد چهار چرخ‌ محرک سوبارو سولترا ۲۰۲۶ نیز به‌طور قابل توجهی ارتقاء یافته است، با موتور الکتریکی عقب قوی‌تر و توزیع قدرت بهبودیافته. خروجی ترکیبی ۳۳۸ اسب‌بخار (۲۵۲ کیلووات / ۳۴۳ اسب بخار متری) خواهد بود که افزایش قابل توجهی نسبت به ۲۱۵ اسب‌بخار (۱۶۰ کیلووات / ۲۱۸ اسب بخار متری) مدل قبلی محسوب می‌شود. این قدرت اضافی به کراس‌اور اجازه می‌دهد تا سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۵ ثانیه ممکن کند.

راننده به سیستم X-Mode (حالت‌های رانندگی برف/خاک و برف عمیق/گل)، کنترل لغزش و هدایت دسترسی دارد.  همچنین ۸.۳ اینچ (۲۱۱ میلی‌متر) فاصله از زمین فراهم است که برای یک کراس‌ارو کوچک، جالب به نظر می‌رسد. علاوه بر تنظیمات جدید برای رانندگی آفرود، مهندسان سوبارو سیستم تعلیق و فرمان الکتریکی را نیز برای هندلینگ بهتر تنظیم کرده‌اند.

سوبارو سولترا ۲۰۲۶ اواخر امسال به نمایشگاه‌های فروش در ایالات متحده خواهد رسید. قیمت و مشخصات دقیق نزدیک به زمان عرضه به بازار اعلام خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰۶ رای

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Battman

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (10 ديدگاه)

    نمای چراغ های عقب چقدر شبیه لکسوس LFA عه

    موافقم 19
    مخالفم 3
  2. hrsjamei

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (38 ديدگاه)

    خودرو زیبا تر از تویوتا B4X اگر موتور هیبرید داشت بهتر بود

    موافقم 18
    مخالفم 4
  3. رامتین

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (3384 ديدگاه)

    اتفاقا تویوتا زیباتر هست.

    موافقم 16
    مخالفم 11
  4. datsun

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (4063 ديدگاه)

    سوبارو چه اشتباه ی رو داره تکرار میکنه راهی که خیلی کمپانی ها رو به تباهی کشونده

    موافقم 10
    مخالفم 3
  5. KAIZEN

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (423 ديدگاه)

    بنظر من تویوتا زیباتره ولی اینم خوبه
    من پلاستیکهای مشکی دور گلگیرها در مدل قبلی رو خیلی دوست داشتم

    موافقم 10
    مخالفم 6
  6. Mr.negative

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (19 ديدگاه)

    کاری به هیچ چیزش ندارم ولی جایگاه چراغ ماشین یه جوریه انگار بعد از تموم شدن کار تازه یادشون اومده چراغ بزارن همینجوری سوراخ کردن گذاشتن اون تو
    یاد ماشینای ایرانی میفته آدم

    موافقم 9
    مخالفم 6
    1. وحید بهرامی

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اون نوع چراغها برای اینه که موقع تصادف آسیبی به چراغها، که خیلی هم گرونه نرسه.

  7. حمید

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    درود
    BZ4X ظاهر به روزتری داره تا این ,به نظر من تویوتا قشنگتره

    موافقم 10
    مخالفم 3
  8. مصطفی

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (26 ديدگاه)

    بشتابید به سوی کوئیک دو رنگ

    موافقم 6
    مخالفم 2
  9. Mr 1352

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (179 ديدگاه)

    سوبارو همیشه حرف برای گفتن داره،من عاشقشم❤️❤️

  10. من و تو

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    چقدر دوسع داشتم یه نسخه از خودروهای سوبغرو مدل روز داشته باشم ….
    خودذویی که سالیان سال بر قله مسابقات رالی بوده و هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا