سوبارو نسخهٔ جدیدی از BRZ را برای بازار ژاپن معرفی کرده که توسط STi برای استفاده در پیست تنظیم شده است. این نسخه که Cup Car Basic نام دارد، برای شرکت در یک سری مسابقات جدید طراحی شده و بنابراین یک سری ارتقاءها را تجربه کرده تا برای انجام این وظیفهٔ جدید آماده شود. BRZ کاپ کار بیسیک با رینگهای ۱۶ اینچی فولادی مشکیرنگ عرضه میشود و هفت رنگ بیرونی مختلف شامل آبی WR، قرمز جرقهای، آبی کبود، سفید کریستالی، نقرهای یخی، خاکستری مگنتیت و مشکی سیلیس برای آن قابل انتخاب خواهد بود.
تغییرات مهمتر اما در داخل خودرو صورت گرفته زیرا کابین BRZ به رول کیج، کمربند ایمنی شش نقطهای برای راننده و کفپوشهای مخصوص مجهز شده و ایربگهای جانبی پردهای آنهم حذف شده است. زیر کاپوت اما همان پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری تخت تنفس طبیعی قرار گرفته که در نسخهٔ ژاپنی ۲۳۵ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. البته این موتور در اینجا به یک خنککنندهٔ روغن مجهز شده تا برای استفاده در پیست به مشکل نخورد. نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی و یک دیفرانسیل لغزش محدود به چرخهای عقب منتقل میشود.
BRZ کاپ کار بیسیک صرفاً در ژاپن و با قیمت پایهٔ ۳.۳۳ میلیون ین معادل ۲۸,۹۰۰ دلار عرضه میشود. این نسخهٔ ویژه برای شرکت در سری مسابقات تویوتا گازو ریسینگ GT 86 / BRZ Cup طراحی شده است که قرار است امسال آغاز شود. این سری مسابقات شامل پنج مسابقه خواهد بود که اولین آنها در ۱۶ و ۱۷ جولای در پیست فوجی برگزار میشود. چند هفته پیش نیز تویوتا از GR 86 کاپ کار بیسیک رونمایی کرد که آنهم مثل سوبارو BRZ برای شرکت در این مسابقات طراحی شده است.
Aboalfazl demon
۲۱ بهمن ۱۴۰۰رینگاش مثل این ۲۰۶ لوازمی هاس
Behnam1012
۲۱ بهمن ۱۴۰۰قوانین خاصی برای این مسابقه دارن که با همچین رینگی عرضه میشن یا میشه از رینگ های دیگه ای استفاده کرد ؟
اینطور ماشین های بیسیک برای تیونر ها خوبه به عنوان مثال میخواد رینگ عوض کنه دیگه هزینه رینگ های اسپورت فابریک رو نمیده به انتخاب خودش از افترمارکت خرید میکنه و بصرفه تر میشه واسش
حیدر
۲۱ بهمن ۱۴۰۰چقد رینگ فولادی واسه همچین ماشینهایی بد میشه
کافر مقدس
۲۲ بهمن ۱۴۰۰این رینگ ها فکر کنم به خاطر وزن هست . ب گلگیر جلو دقت کنید چقدر خاص هست و با بدنه میاد مخلوط میشه