سوبارو BRZ tS با ارتقاء سیستم تعلیق و تجهیز به کمکفنرهای هیتاچی، وعدهٔ بهبود هندلینگ، کنترل و پایداری را داده است.
سوبارو تصاویر و مشخصات BRZ tS را منتشر کرده است. این مدل که اوایل سال آینده به نمایندگیهای فروش ایالاتمتحده خواهد رسید، قصد دارد بهترین پرفورمنس و هندلینگ تاریخ BRZ را ارائه کند. البته ارتقاءهای این نسخه جزئی هستند و شامل تنظیمات تعلیق به سبک STI با کمکفنرهای هیتاچی میشود. به گفتهٔ سوبارو، این اقدامات مرکز ثقل بسیار پایین و هندلینگ دقیق BRZ را بهبود میبخشد و درنتیجه کنترل و پایداری بهتری را به همراه خواهد داشت.
علاوه بر اصلاح سیستم تعلیق، این نسخه روی رینگهای ۱۸ اینچی با لاستیکهای میشلن پایلوت اسپرت ۴ قرار گرفته است که سیستم ترمز پرفورمنس بالای برمبو با کالیپرهای طلاییرنگ و لنتها و کالیپرهای بزرگتر پشت آنها پنهان شده است. BRZ tS در ظاهر تفاوت خاصی با نسخهٔ معمولی ندارد و صرفاً از طریق نشانهای ویژه و رنگ مشکی کریستال روی آینههای جانبی و آنتن میتوان آن را تشخیص داد.
در داخل اما تغییرات بزرگتری صورت گرفته که شامل صندلیهای اسپرت با دوخت آبی منحصربهفرد، تریم آبی روی غربیلک فرمان و دستهدنده، دکمهٔ استارت با نشان STI و گرافیک منحصربهفرد صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی میشود. ازآنجاییکه نسخهٔ tS بر اساس تیپ لیمیتد ساخته شده، خریداران از سیستم کنترل تهویهٔ دو منطقهای، سیستم صوتی با هشت بلندگو، چراغهای جلوی LED، سیستم تشخیص نقاط کور و هشدار ترافیک عقب هم بهرهمند خواهند شد.
هرچند BRZ tS روی بهبود پرفورمنس تمرکز دارد اما در پیشرانهٔ آن تغییری صورت نگرفته و موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر تخت سوبارو همچنان مثل قبل ۲۲۸ اسب بخار قدرت تولید میکند. این موتور به یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی متصل میشود تا نیروی خود را از طریق دیفرانسیل لغزش محدود به چرخهای عقب تحویل دهد. قیمت این نسخهٔ جدید هنوز اعلام نشده اما قطعاً گرانتر BRZ لیمیتد خواهد بود. قیمت این مدل از ۳۱ هزار دلار آغاز میشود و بنابراین برای tS باید انتظار قیمتی در حدود ۳۳ هزار دلار یا بیشتر را داشته باشیم.
بهنام
۴ مرداد ۱۴۰۲به به . واقعا خواستنیه .
آخه اینم آرزوییه که امیدی به برآورده شدنش نداریم ؟ ممنون که یه ماشین سی هزار دلاری رو برای ما آرزوی دست نیافتنی کردین . امیدوارم با همین فرمون بالاخره به اون آرمان نهایی که نمیدونیم چیه برسین .
Enzo Ferrari 2008
۴ مرداد ۱۴۰۲نمی دونم ولی مسخرس چرا چون سوبارو میره
تویوتا gr میاره و برند خودشو میزنه ؟
بهزاد
۴ مرداد ۱۴۰۲این خودرو حاصل همکاری تویوتا و سوبارو هست و محل تولید این دو مدل در کارخانه gunma سوبارو میباشد.
هیچ همکاری و مشارکتی مسخره نیست چون باعث کاهش هزینه ها میشه به خصوص برای خودروهایی که مشتری کمی دارند و تولید محدود هستند.
Amard
۴ مرداد ۱۴۰۲اولا که طراحی این خودرو مشترک بود موتورش هم مال سوبارو نه تویوتا موتور تخت معروف دوما خود تویوتا رفته سوپرا با کمک BMW ساخته مطمن باش اونایی که این شرکت بین الملی میچرخونن از من و شما خیلی بهتر بلدن و کلی مشاور برنامه ریز دارن
سالار فصل
۴ مرداد ۱۴۰۲این ماشین و نسل قبل حتی بیشتر سوبارو هست تا تویوتا دوستان ، اشتباه نکنید
Arshia m3csl
۴ مرداد ۱۴۰۲تو نیدفوراسپید بعدی احتمالا سوبارو brz با بادی کیت های جذاب میاد خیلی منتظر اینم سوبارو brz و bmw m2 جدید بیام تو نیدفوراسپید بعدی تو انباند نیسان 370z نسل جدید بود تو مدل ساده و تیونینگ شده برای خریدن باید امیدوارم بتونیم m2 جدید و brz جدید و مکلارن ارتورا رو ببینیم تو نیدفوراسپید بعدی