سوبارو

سوبارو WRX در راه نمایشگاه فرانکفورت

سالن بزرگ نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۳، جایی بود که سوبارو کم مصرف‌ترین کراس اور خود را با عنوان سوبارو XV 2014 با سیستمی هیبریدی و با قابلیت محرکه‌ی 4WD به نمایش درآورد. خودرویی مجهز به پیشرانه ای دو لیتری با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۶ نیوتن در متر.

Subaru WRX Concept
Subaru WRX Concept
این بار قرار است سوبارو کانسپت جدیدی را با عنوان WRX روانه فرانکفورت کند تا در این شهر و در جریان موتورشوی ماه سپتامبر به نمایش درآید. هنوز اطلاعات دقیقی از موتور، گیربکس و سیستم تعلیق آن در دست نیست. اما انتظار می‌رود سوبارو در این نسخه از کانسپت خود از یک موتور توربوشارژری و قابلیت 4WD بهره جوید.

2013 Subaru WRX Concept rear
طول ۴.۵۲ متری‌اش به همراه یک استیل چهار درب نشان از حفظ استیل XV در این نسخه دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علی لیواری

علی لیواری، ژورنالیست دنیای خودرو

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. علی شحیطاوی

    ۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    زیاد تو ایران از این ماشینها استقبال نمیشه!

  2. feri 007

    ۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (218 ديدگاه)

    فقط همین رنگ آبیش می ارزه به کل خط تولید ایرانخودرو… اگه توجه کرده باشین جدیدا ایرانخودرو یه رنگ کوره ای درست و حسابی هم نمیتونه به ماشیناش بزنه… یه مدته به شخصه چند مورد مشکل رنگ دیدم!!!

  3. حسین

    ۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2949 ديدگاه)

    ماکه مفهمیدیم!یکی از یک موتور 1600 300 اسب قدرت میگیره یکی از یه 2000 150 اسب!!کدوم طبیعی تره؟؟

    1. امین

      ۶ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (819 ديدگاه)

      فکر کنم به توربوشارژ بودن یا نبودنش یا تکنولوژیش بستگی داره.

    2. M3 E92

      ۶ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (321 ديدگاه)

      هرچقدر از موتور قدرت بیشتری گرفته بشه ، هزینه نگهداری و استهلاکش بالا میره.. دیگه بستگی داره به سازنده که چه هدفی داشته باشه

    3. نخود آش

      ۸ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (293 ديدگاه)

      فکر کنم بهترینش موتورهای اکوبوست فورد باشه که از موتور 1 لیتری 125 اسب میگیره .مصرف و آلودگی خیلی کمی داره و این جوری اعلام کردن عمر موتور هم زیاده
      البته استفاده از توربو هم خوبه ولی نسبت به استفاده از موتور بزرگ

  4. MAHDI

    ۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (47 ديدگاه)

    ای کاش طراحی چراغاش تو نمونه های تولیدی هم همین باشه مخصوصا اون خطوط ظریف مربع شکل که تا انتهای چراغ تکرار شده

  5. ناصر

    ۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (190 ديدگاه)

    به نظرتون ماهم توی شرکت های خودروسازیمون واحد توسعه وتحقیقات داریم که بشینن یه پلتفرم جدید ابداع کنن؟منظورم یه مکانیه که چندتا نخبه صنعت خودرو شبانه روز توی اون کار کنن و خودروهای جدید با ظاهر و کارایی جدید بشازن؟(این چه سوالیه اگه داشتیم که الان این وضعمون نبود)
    ولی خداییش کاش یه همچین جایی داشتیم که توش بجز اینکه فقط چراغ و سپر عوض کنن یه طرح هایی رو ارائه بدن واسه تغییر کلی توی چهره ماشین های ایرانی

    1. feri 007

      ۶ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (218 ديدگاه)

      آقا ناصر تا وقتی که ملت ما از این طرح های قدیمی 30 سال پیش استقبال میکنه دیگه نیازی به تغییر چهره نیست… وقتی که خرد جمعی جامعه به جایی رسید که حرف زور قبول نکنه تازه میشه امیدوار بود طرح های جدیدی از خودروسازان ببینیم!!!

      1. MAHDI

        ۶ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (47 ديدگاه)

        ای گفتی ….

  6. AMIN

    ۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    طرح جلوش بنظرم خیلی خوبه ولی عقب و پهلوش زیاد دلربا نیست…
    البته بنه خدا سوبارو بیشتر کاربه سیستم حرکتیش داره تا استایل…
    ولی بنظرم مجددا پشت سر میتسوبیشی اوو قرار بگیره…

  7. یه آقایی

    ۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    وجداناً ببین ژاپن با آهن چیا می سازه. ما فقط بلدیم به ساخت وانت باردو و پراید باردو مبادرت بورزیم.

  8. HASSANBMW

    ۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (396 ديدگاه)

    به نظر من قشنگ ترین مدل سوبارو که تا الان زده همینه!!!

  9. ★★ــــــیّدعلی ذوالفقاری★★

    ۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    «پورشه» آرمان من است. باکستر s

  10. tomcat

    ۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (186 ديدگاه)

    آقا این گزارشگر ایرانی فرمول وان ‏f1‏ چقد خوبه…انگار ۲۰ سال تو پیست بوده ! دمه شبکه ورزش گرم پخش زنده دور ۱۱ ‏f1‏ !‏‎ ‎

  11. علی

    ۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (510 ديدگاه)

    سوبارو رو بخاطر مهندسی عالی،4wd، و موتورهای باکسرش دوست میدارم

  12. کیانوش

    ۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (289 ديدگاه)

    به قیافش نگاه نکنید سوبارو نماد استقامته به مولا هر جاده ای بری نه نمیاره تو کارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا