سالن بزرگ نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۳، جایی بود که سوبارو کم مصرفترین کراس اور خود را با عنوان سوبارو XV 2014 با سیستمی هیبریدی و با قابلیت محرکهی 4WD به نمایش درآورد. خودرویی مجهز به پیشرانه ای دو لیتری با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۶ نیوتن در متر.
این بار قرار است سوبارو کانسپت جدیدی را با عنوان WRX روانه فرانکفورت کند تا در این شهر و در جریان موتورشوی ماه سپتامبر به نمایش درآید. هنوز اطلاعات دقیقی از موتور، گیربکس و سیستم تعلیق آن در دست نیست. اما انتظار میرود سوبارو در این نسخه از کانسپت خود از یک موتور توربوشارژری و قابلیت 4WD بهره جوید.
طول ۴.۵۲ متریاش به همراه یک استیل چهار درب نشان از حفظ استیل XV در این نسخه دارد.
علی شحیطاوی
۶ مرداد ۱۳۹۲زیاد تو ایران از این ماشینها استقبال نمیشه!
feri 007
۶ مرداد ۱۳۹۲فقط همین رنگ آبیش می ارزه به کل خط تولید ایرانخودرو… اگه توجه کرده باشین جدیدا ایرانخودرو یه رنگ کوره ای درست و حسابی هم نمیتونه به ماشیناش بزنه… یه مدته به شخصه چند مورد مشکل رنگ دیدم!!!
حسین
۶ مرداد ۱۳۹۲ماکه مفهمیدیم!یکی از یک موتور 1600 300 اسب قدرت میگیره یکی از یه 2000 150 اسب!!کدوم طبیعی تره؟؟
امین
۶ مرداد ۱۳۹۲فکر کنم به توربوشارژ بودن یا نبودنش یا تکنولوژیش بستگی داره.
M3 E92
۶ مرداد ۱۳۹۲هرچقدر از موتور قدرت بیشتری گرفته بشه ، هزینه نگهداری و استهلاکش بالا میره.. دیگه بستگی داره به سازنده که چه هدفی داشته باشه
نخود آش
۸ مرداد ۱۳۹۲فکر کنم بهترینش موتورهای اکوبوست فورد باشه که از موتور 1 لیتری 125 اسب میگیره .مصرف و آلودگی خیلی کمی داره و این جوری اعلام کردن عمر موتور هم زیاده
البته استفاده از توربو هم خوبه ولی نسبت به استفاده از موتور بزرگ
MAHDI
۶ مرداد ۱۳۹۲ای کاش طراحی چراغاش تو نمونه های تولیدی هم همین باشه مخصوصا اون خطوط ظریف مربع شکل که تا انتهای چراغ تکرار شده
ناصر
۶ مرداد ۱۳۹۲به نظرتون ماهم توی شرکت های خودروسازیمون واحد توسعه وتحقیقات داریم که بشینن یه پلتفرم جدید ابداع کنن؟منظورم یه مکانیه که چندتا نخبه صنعت خودرو شبانه روز توی اون کار کنن و خودروهای جدید با ظاهر و کارایی جدید بشازن؟(این چه سوالیه اگه داشتیم که الان این وضعمون نبود)
ولی خداییش کاش یه همچین جایی داشتیم که توش بجز اینکه فقط چراغ و سپر عوض کنن یه طرح هایی رو ارائه بدن واسه تغییر کلی توی چهره ماشین های ایرانی
feri 007
۶ مرداد ۱۳۹۲آقا ناصر تا وقتی که ملت ما از این طرح های قدیمی 30 سال پیش استقبال میکنه دیگه نیازی به تغییر چهره نیست… وقتی که خرد جمعی جامعه به جایی رسید که حرف زور قبول نکنه تازه میشه امیدوار بود طرح های جدیدی از خودروسازان ببینیم!!!
MAHDI
۶ مرداد ۱۳۹۲ای گفتی ….
AMIN
۶ مرداد ۱۳۹۲طرح جلوش بنظرم خیلی خوبه ولی عقب و پهلوش زیاد دلربا نیست…
البته بنه خدا سوبارو بیشتر کاربه سیستم حرکتیش داره تا استایل…
ولی بنظرم مجددا پشت سر میتسوبیشی اوو قرار بگیره…
یه آقایی
۶ مرداد ۱۳۹۲وجداناً ببین ژاپن با آهن چیا می سازه. ما فقط بلدیم به ساخت وانت باردو و پراید باردو مبادرت بورزیم.
HASSANBMW
۶ مرداد ۱۳۹۲به نظر من قشنگ ترین مدل سوبارو که تا الان زده همینه!!!
★★ــــــیّدعلی ذوالفقاری★★
۶ مرداد ۱۳۹۲«پورشه» آرمان من است. باکستر s
tomcat
۶ مرداد ۱۳۹۲آقا این گزارشگر ایرانی فرمول وان f1 چقد خوبه…انگار ۲۰ سال تو پیست بوده ! دمه شبکه ورزش گرم پخش زنده دور ۱۱ f1 !
علی
۶ مرداد ۱۳۹۲سوبارو رو بخاطر مهندسی عالی،4wd، و موتورهای باکسرش دوست میدارم
کیانوش
۷ مرداد ۱۳۹۲به قیافش نگاه نکنید سوبارو نماد استقامته به مولا هر جاده ای بری نه نمیاره تو کارت