سوبارو اولین تصویر تیزری از نسل جدید WRX 2022 را منتشر و تائید کرد این خودروی پرفورمنس و جدید امسال معرفی خواهد شد.
سوبارو WRX 2022 جدید طبق انتظارات میراث الهام گرفته از رالی خود را حفظ کرده و آن را با پیشرانه توربوی قوی و سیستم چهار چرخ محرک ترکیب خواهد کرد. همچنین شایعاتی درباره وجود گزینه گیربکس دستی برای این خودرو منتشر شده است.
ژاپنیها قبلاً اذعان داشتهاند WRX 2022 از کانسپت های پیشین همچون ویویز پرفورمنس کانسپت ۲۰۱۷ الهام خواهد گرفت و در این تیزر تیره تنها کاپوت دارای ورودی هوا را میتوانیم تشخیص دهیم.
در بطن این خودرو پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوی FA24F با قدرت بیش از ۳۰۰ اسبی در نسخه WRX و خروجی حدود ۴۰۰ اسب بخاری در مدل WRX STI قرار خواهد گرفت. سوبارو ظاهراً همچون گذشته گیربکس ۶ سرعته دستی را هم ارائه خواهد کرد هرچند این موضوع تائید نشده است.
انتظار میرود سوبارو این خودرو را بدون قوای محرکه الکتریکی شده عرضه کند و بنابراین همانند BRZ جدید، WRX 2022 به خاطر قوانین آلایندگی در برخی بازارهای اروپایی حضور نخواهد یافت.
از نظر طراحی و استایل نیز باید گفت این خودروی اسپورت نمای جلوی کاملاً آشنا با چراغهای LED و ورودی هوای بزرگ خواهد داشت. خوشبختانه باقی نقاط خودرو از کانسپت ویویز ۲۰۱۷ الهام خواهند گرفت.
کابین WRX 2022 نیز احتمالاً مشابه ایمپرزا خواهد بود و از نمایشگر بزرگ عموی، صندلیهای اسپورت و… استفاده خواهد کرد.
سوبارو گفته این خودرو را در ماههای آتی معرفی خواهد کرد پس منتظر اخبار بیشتر باشید…
پاشایی
۹ تیر ۱۴۰۰سوبارو هر مدلی که تولید بکنه حتما عالی خواهد بود یک خودروی شاخص ژاپنی با موتورهای باکسر و سیستم چهارچرخ منتظر میمانیم.
Kato
۹ تیر ۱۴۰۰لنسر کجایی بزنی تو گوش سوبارو WRX
HamiD
۹ تیر ۱۴۰۰لنسر؟!
راستش به شخصه WRX STi رو خیلی بیشتر از لنسر دوست داشتم … خصوصا با رنگ آبی مشهورش!!! و صد البته مدل 2006
datsun
۹ تیر ۱۴۰۰به نظرم اوو ۸ و ۹ با هیچ ماشین هم رده دوران خودش نباید مقایسه کرد بهترین هندلینگ رو داشت در حد ماشین های رالی.
Reza Hosseini
۹ تیر ۱۴۰۰به به
بعد مدت ها یه خبر دلچسب
فقط انشالا طراحی دلچسبی هم داشته باشه😬
یوسف
۹ تیر ۱۴۰۰WRX بین سال های 1992 تا 2014 بر پایه ایمپرزا ساخته میشد و در واقع یک نسخه ویژه و پرفورمنس از ایمپرزا بود اما سوبارو از سال 2014 تصمیم گرفت WRX رو تبدیل به یک مدل مستقل بکنه اما نسل کنونی WRX همچنان شباهت بسیار زیادی به نسل پیشین ایمپرزا داره. گرچه این روزها درخواست برای این سبک خودروها بالا نیست و شاید هزینه های مستقل کردن WRX توجیه پذیر نباشه اما امیدوارم سوبارو برای نسل جدید WRX یک طراحی هیجان انگیز پیاده بکنه و بهش هویت مستقل تری بده.
Ninja
۹ تیر ۱۴۰۰یاد لنسر افتادم
ناراحت شدم
Aliasn
۹ تیر ۱۴۰۰خوشحالم که امپرزا wrx -sti هنوز تولید میشه. مثل لنسر نمیشه هیچ کدوم از مدل هاشو دوست نداشت .
ehsan.fa
۹ تیر ۱۴۰۰خیلی خودروساز کار درستی هستش فقط بعضی ها شانس ندارن مثل سوبارو. چرا نمیتونه پیشرفت اساسی بکنه حداقل به اندازه نیسان بزرگ بشه از نظر تولید.
دانیال
۹ تیر ۱۴۰۰به نظر من که بهتره همینجوری خاص بمونه
datsun
۹ تیر ۱۴۰۰سوبارو از سال ۱۹۶۸ تا ۲۰۰۰ تقریبا تحت تملک نیسان بود
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ تیر ۱۴۰۰نیسانم یه مدت تحت تملک رنو….
MOS
۱۰ تیر ۱۴۰۰تملک؟؟؟
عجب
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۹ تیر ۱۴۰۰استاد یعنی تو هنوز نمیدونی دهه نود رنو و نیسان با هم شریک بودن؟؟
عجب!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ تیر ۱۴۰۰چی بگم راستش،از سال ۲۰۱۴ دیگه خبر خاصی از این مدل نبوده،امیدوارم موفق باشه….
Kato
۹ تیر ۱۴۰۰لنسر خدای هندلینگ
حداقل ۱۰ درصد بهتر در هندلینگ نسبت ب WRX
Reza
۱۰ تیر ۱۴۰۰کجایی لنسر 😞😞😞
محمد مختاری آذر
۱۱ تیر ۱۴۰۰بی صبرانه منتظرم ببینم چی میشه