پروتوتایپ سوبارو لِوورگ قرار است دوقلویی با نشان STI را پذیرا شود. این خودرو که STI اسپورت نام گرفته نسخهای جوان پسندتر از استیشن جمعوجور سوبارو است که قطعاً کیت بدنهی گیراتری را به خاطر پسوند STI خود دریافت خواهد کرد.
البته نباید خیلی امیدوار شد زیرا پسوند اسپورت این پروتوتایپ خیلی احساسبرانگیز نیست؛ اما اگر مدل فعلی لوورگ STI اسپورت را در نظر بگیریم، احتمالاً پروتوتایپ مدل جدید دارای ظاهری جذابتر و رینگهای متمایز خواهد بود. به احتمال زیاد هم سوبارو گیربکس دستی را از این خودرو حذف خواهد کرد.
اگرچه به نظر نمیرسد لوورگ روانهی بازار آمریکای شمالی شود اما این استیشن پیشنمایشی از نسل بعدی WRX است که آمریکاییها برای انتخابش لحظهشماری میکنند. اگرچه تاریخچه سوبارو نشان داده معمولاً مدلهای استاندارد WRX یا حتی نسخه پرفورمنس WRX STI را در آمریکا عرضه میکند اما هیچچیزی باعث نمیشود این برند WRX استاندارد را با ظاهری قرض گرفته از مدل قویتر STI به این کشور نفرستد. البته تنها زمان به ما خواهد گفت که آیا سوبارو میخواهد WRX STI اسپورت را برای آمریکاییها بسازد یا خیر.
صرفنظر از این موضوع ما بسیار دوست داریم که پروتوتایپ لوورگ را با ظاهری دینامیکتر ببینیم.
امیر
۵ دی ۱۳۹۸فک میکنم سوبارو تنها برندی باشه ک همه دوسش داشته باشن
بی حاشیه
موفق
مدرن
ارزان
جذاب
meysam
۵ دی ۱۳۹۸فقط مشکلش اینه که برداشت درستی از روند کنونی و آینده این صنعت نداره .
مثلا هنوز برنامه مشخصی برای الکتریکی سازی نداره.
هنوز تو بحث طراحی که خیلی خیلی مهمه داره دست و پا میزنه همچنان همون طراحی های یه نسل قبل با تغییرات جزئی و کسل کننده
تو 90 درصد محصولاتش از گیربکس CVT استفاده میکنه که روی لذت رانندگی و تصویر کلی برند خیلی اثر مستقیمی میزاره.
ولی یکی از ایمن ترین برندهای جهانه و تو کیفیت هم همیشه رتبه های خوبی داره و رشد فروشش هم با ضرب آهنگ ضعیفی ادامه داره.
یه خونه تکونی اساسی لازم داره