پسازاینکه فولکسواگن کراساوور جدید هفتنفرهٔ خود با نام اطلس را در نمایشگاه لسآنجلس به نمایش درآورد، اکنون نوبت سوبارو است که قصد خود برای ساخت کراساوور سه ردیفهٔ متوسط را اعلام کند. البته سوبارو پیشازاین با مدل ترایبکا در این بخش حضور داشت یعنی خودرویی که در سال ۲۰۰۵ معرفی شده بود؛ اما پس از توقف تولید ترایبکا پس از ۸ سال در سال ۲۰۱۴، سوبارو نمایندهای در بخش کراساوورهای سه ردیفه ندارد. حال این شرکت کانسپتی بنام Viziv-7 را در نمایشگاه لسآنجلس رونمایی کرده است که یک کراساوور سه ردیفه بوده و پیشنمایشی از جانشین ترایبکا محسوب میشود. نام این کانسپت نیز مخفف «Vision for Innovation» یا «چشماندازی برای نوآوری» است.
هرچند سوبارو این کانسپت را یک SUV متوسط معرفی کرده است اما ازنظر ابعاد و اندازه، یک SUV فول سایز به نظر میرسد چراکه کشیدهتر از دوج دورانگو است؛ اما بااینحال فاصلهٔ محوری آن کوتاهتر است. بهطورکلی، سوبارو Viziv-7 کانسپت ۵.۲ متر طول، ۲ متر عرض و ۱.۸ متر ارتفاع دارد درحالیکه فاصلهٔ محوری آن ۳ متر است. بدین ترتیب Viziv-7 حدود ۳۵ سانتیمتر کشیدهتر از مدل اوتبک است درحالیکه کمی طول بیشتر، عرض بیشتر و ارتفاع بیشتری هم از فولکسواگن اطلس دارد هرچند که فاصلهٔ محوری آنها تقریباً یکسان است.
ازنظر طراحی، Vizvi-7 کانسپت دارای یک جلوپنجرهٔ باابهت، چراغهای جلوی تهاجمی و پروژکتورهای بسیار بزرگی است که درون طلقهایی در داخل سپر جلو بهصورت یکپارچه قرار گرفتهاند. در قسمت عقب اما شاهد طراحی متعادلتر و سادهتری هستیم. بااینحال این کانسپت در اصل پیشنمایشی از محصول تولیدی نهایی آیندهٔ سوبارو است اما احتمالاً نسخهٔ تولیدی طراحی ظریفتری خواهد داشت.
برای پیشرانهٔ نسخهٔ تولیدی Vizvi-7 یک موتور چهار سیلندر توربو در نظر گرفته شده است درحالیکه یک واحد ۳.۶ لیتری تخت هم بهصورت آپشن برای آن ارائه خواهد شد. همانطور که گفته شد، این خودرو دارای سه ردیف صندلی بوده و ظرفیت حمل هفت نفر را دارد. این کراساوور سه ردیفه احتمالاً در ایالاتمتحده تولید خواهد شد و در اوایل سال ۲۰۱۸ برای فروش عرضه خواهد گردید.
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۲۸ آبان ۱۳۹۵چراغا فوق العادس
یکی از این چراغا رو بشکنی چقدر هزینه داره ؟؟؟
کامیاب
۲۸ آبان ۱۳۹۵چراغ جلو سانتافه(کلش)2.5میلیون تومنه.
حالا تعمیم بده به این
Elemento
۲۸ آبان ۱۳۹۵❤💙❤💙❤💙❤💙
خیلی خوشحالم که سوبارو داره پیشرفت میکنه و رو به صعوده
واقعا سوبارو ازون برند هایی هست که تحمل دیدن افولش رو ندارم .
سامان اذری
۲۸ آبان ۱۳۹۵دقیقا
مثل میتسو
امپراتور لامبورگینی
۲۹ آبان ۱۳۹۵میتسو هم انشالله بهتر میشه
باید صبر کنی.
فراز و فرود رو همه دارن.
Sina
۲۸ آبان ۱۳۹۵اقای المنت
یه عکس اینو هم به ماشین کره ای نمیدیم?
Elemento
۲۸ آبان ۱۳۹۵خوب نده آقای سینا…
فدای سر داش سامان
(شوخی)
……………………………………………………………..
راستی اونجا که گفتم پراید منظورم رو توضیح دادم
ناراحت نشی.
در فضای دوستانه گاهی شوخی میکنم.
گفتم من خودمم پراید هاچبک 84 دارم
امپراتور لامبورگینی
۲۹ آبان ۱۳۹۵المنت چیه ؟؟!
المنت مال بخاری برقیه !!
المنتو باید بگی.
Mohamad
۲۸ آبان ۱۳۹۵سوبارو هم غولیه تو ژاپنیا و کیفیت کم نظیری داره
ولی نمیدونم چرا ازش غافلیم
حميد
۲۸ آبان ۱۳۹۵خیلی شبیه سورنتو شده
دوست داشتنیه
نوید جهرمی
۲۹ آبان ۱۳۹۵بیشتر شبیه سانتافس. یعنی ب نظرم سانتافه نسل بعدی رو اگه بخوان بزنن میتونن همینو بیارن رو خط تولید.
احمد باقری
۲۸ آبان ۱۳۹۵طراحی خیلی خوبی پیدا کرده.
فرشاد سجادیان
۲۹ آبان ۱۳۹۵سوبارو برند قابل اعتماد و بی حاشیه ایه. اگر با قیمت مناسب وارد بازار ایران شه، منطق حکم میکنه که نسبت به رقبای هموطنش،کره ایها و فرانسویها، تو اولویت اول یا نهایت دوم قرار بگیره.
نوید جهرمی
۲۹ آبان ۱۳۹۵متأسفانه توی قیمت گذاری اشتباه دست نمایندگی هوندا رو هم از پشت بسته.