اولین فراخوان شامل سوبارو کراس ترک مدل 2018 تا 2019، کراس ترک هیبرید مدل 2019 و فارستر مدل 2019 میباشد. تحقیقات اخیر سوبارو نشان داده فاصله بیش از حد انتظاری بین براکت تثبیت کننده عقب و بدنه خودرو وجود دارد. این خودروساز ژاپنی میگوید اگر چنین فاصلهای وجود داشته باشد بخشی از نیروی محوری شاید برای کاهش این فاصله بکار رود اما اگر گشتاور وارد شده به پیچ و مهره کمتر از حد استاندارد باشد شاید تثبیت کننده عقب بهصورت ایمن در جای خود باقی نمانده و بشکند یا از جای خود جدا شود.
این فراخوان تعداد 408,271 دستگاه از محصولات یاد شده را شامل میشود. نمایندگیهای سوبارو با بستن دوباره پیچ و مهرهها و یا استفاده از پیچ و مهرههای جدید این مشکل را رفع خواهند کرد.
فراخوان دوم شامل ایمپرزا مدل 2017 تا 2019 و کراس ترک مدل 2018 تا 2019 میباشد. این فراخوان نیز تعداد 466,205 خودرو را در بر می گیرد.
سوبارو در این مورد فهمیده به خاطر برنامهریزی نادرست ماژول کنترل پیشرانه و پس از خاموش شدن خودرو شاید کوئل طولانیتر از حد انتظار کار کند. نمایندگیهای سوبارو در این مورد نیز اقدام به برنامهریزی دوباره ماژول کنترل پیشرانه خواهند کرد و اگر ضروری باشد کوئل خودروها بدون دریافت هزینه تعویض خواهد شد.