به تازگی جزئیات قیمتگذاری سوبارو اوت بک و لگاسی مدل ۲۰۲۲ منتشر شده است. جذابترین بهبود این خودروها به معرفی نسخه گیراتر اوت بک Wilderness مربوط میشود.
اوت بک Wilderness با قیمت ۳۶۹۹۵ دلار عرضه میشود. یک پکیج سفارشی برای این مدل در دسترس است که شامل مونروف برقی، نمایشگر مرکزی ۱۱.۶ اینچی و ترمز خودکار میباشد. این پکیج قیمت ۱۸۴۵ دلاری دارد. قرار است اولین نمونههای این خودرو از تابستان سال جاری میلادی به دست مشتریان برسد.
به عنوان یادآوری باید گفت اوت بک Wilderness بر پایه مدل اونیکس ادیشن XT شکل گرفته اما از برخی قطعات متفاوت برای آفرود بهتر سود میبرد. ارتفاع این خودرو از سطح زمین بیشتر شده و سپرهای جلو و عقب نیز تغییر یافتهاند. به این موارد باید رینگهای ۱۷ اینچی و لاستیکهای یوکوهاما را اضافه کرد. این مدل با رنگ انحصاری در دسترس میباشد. داخل کابین نیز عناصر کوپر روی فرمان، دستهدنده و پانل دربها دیده میشوند.
اوت بک Wilderness به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربوی بوکسوری با قدرت ۲۶۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۶ نیوتون متر مجهز شده است. سوبارو دستی هم بر سر و روی گیربکس CVT این خودرو کشیده است. سیستم چهار چرخ محرک مدل موردبحث نیز از سیستم حالت ایکس سود میبرد.
ژاپنی ها علاوه بر معرفی تریم Wilderness از مه شکنهای LED استاندارد در تمامی نسخهها استفاده کرده است. تریم پریمیوم اوت بک و لگاسی هماکنون دارای ورودیهای هوای جدید در کنسول مرکزی و برای سرنشینان عقب هستند. مدل لگاسی اسپورت نیز از تشخیص نقاط کور، دستیار تغییر لاین حرکتی و هشدار ترافیک پشتی، مونروف و ترمز خودکار عقب سود میبرد.
در جداول زیر قیمتگذاری کامل سوبارو اوت بک و لگاسی مدل ۲۰۲۲ مشاهده میشود:
سوبارو اوت بک ۲۰۲۲ | قیمت (دلار) |
پایه | $۲۶,۹۴۵ |
پریمیوم | $۲۹,۱۴۵ |
لیمیتد | $۳۳,۵۹۵ |
تورینگ | $۳۷,۴۹۵ |
اونیکس ادیشن XT | $۳۵,۱۴۵ |
Wilderness | $۳۶,۹۹۵ |
لیمیتد XT | $۳۷,۹۹۵ |
تورینگ XT | $۳۹,۹۴۵ |
سوبارو لگاسی ۲۰۲۲ | قیمت (دلار) |
پایه | $۲۲,۹۹۵ |
پریمیوم | $۲۵,۲۴۵ |
اسپورت | $۲۸,۷۹۰ |
لیمیتد | $۲۹,۹۴۵ |
لیمیتد XT | $۳۴,۴۹۵ |
تورینگ XT | $۳۶,۱۹۵ |
Aryan kia
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰نمیدونم چرا ولی حس میکنم بعضی از برند های ژاپنی باید سوپر اسپرت سازی کنن مثل سوبارو و مزدا این خودروسازهای ژاپنی واقعا روح دارن البته میتسوبیشی هم خوبه بهش میاد البته با این طراحی ها نه
البته به سوبارو تولید خودرو های حرفه ای آفرود هم خیلی میاد
مزدا
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰اصلا با فیسمحصولات سوبارو حال نمیکنم.
نمیدونم سوبارو چرا رو محصولاتش تغییرات ظاهری اساسی نمیده
فورد
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰میدونم ماشین خوبیه ولی انگار کت بپوشی استیناشو تا کنی بدی بالا وقتی میبینمش همچین حسی دارم
محمد رستمی نژاد
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰مخلص همهعزیز های پدال
بابت شلوغ بازی های دیروزم عذر خواهی میکنم
شرمنده بعضی ها ناراحت شدن
FARAZ
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ماشینای سوبارو بر خلاف ظاهر زشتشون کابین های زیبایی دارن.
Aryan kia
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰اتفاقا ظاهر ماشیناش البته سداناش خیلی گنگه مخصوصا ایمپرزا sti wrx
FARAZ
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ولی باز به نسبت رقبا ضعیف طرحشون
کاری به مشخصات ندارم!
Aryan kia
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰نمیدونم چرا ولی احساس میکنم بعضی از برند های ژاپنی باید سوپر اسپرت سازی کنن مثل سوبارو و مزدا واقعا این برند ها روح دارن البته میتسوبیشی هم بهش میخوره اما با طراحی قدیمی
البته به سوبارو تولید کننده خودرو های آفرودی لوکس هم میخوره
R@m!n
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰فعلا دور دوره آلمانیاست و دارن تاخت و تاز می کنن. کمپانی های دیگه حداقل تو بخش پرفورمنس باید هزینه های زیادی کنن تا برسن بهشون که براشون منطقی نیست. مزدا و سوبارو و میتسوبیشی سرمایه و توان و هزینشو ندارن در حال حاضر. کلا تو آسیا یه تویوتا هست که می تونه، اونم کلی مدل رو دستشه که باید مدیریت و بروزرسانی کنه و با سوپرا جدیدم نشون داد توجهی به خودروهای پرفورمنس و هزینه بر نداره.
RezaRs
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰رامین جان فکر میکنم با توجه به هلدینگ بزرگ میستشوبیشی مسئله کمبود پول نیست پروژه های بزرگتر و مهم تر از خودروسازی دارند الان تانک تایپ ۹۰ رو دارند میتسوبیشی Shinshin ATD X رو دارند تا سال ۲۰۲۸ باید رو نمایی کنند جنگنده نسل ۵ یه جنگنده نسل ۶ دارند برا ۲۰۳۱ گفتند اما قطعا تا ۲۰۴۰ شاید طول بکشه برا نسل ۶ بعد هنوز فک کنم قرار داد جنگنده f2 رو تکمیل نکردن یه اسکادران ۱۰۰ فروندی فک کنم اگر اشتباه نکنم مونده پروژه ها واقعا سنگینند بعد هر یه جنگنده ای خودش پول ۱۰۰ تا هایپر کار فقیر خلاصه نیستن ?
R@m!n
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰خب وقتی پول نمی رسونن به بخش خودروسازی و توجهی نمی کنن میشه کمبود سرمایه و توان انسانی – مهندسی تو این بخششون. صحبت ما هم خودرویی هست به بقیه قضایا کاری نداریم.
RezaRs
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰خب اره منم منظورم اینه که مدریت مرکزی به نظرم جای اشکالی بهش نیست چون تازه پروژه های حمل و نقل ریلی هم نگفتم بعد اینا هزینه برند خیلی خودتون که استادید دیگه متاسفاته رو خودرو کم میاد
محسن
۱۷ آذر ۱۴۰۲ایران هنوز از سوخو ۲۴ استفاده میکنه حالا این چشم بادومیا میخوان نسل ۶ بسازن بازم یه اخوند ببرید تلوزیون برای اون دوتا بمب اتم گریه کنه
NAVID۰۰۹۸
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰بر خلاف نظر آقا رامین ، به نظر من دور دوره آمریکاییهاست !
واقعاً اِمسال بازار را ترکوندند با رونماییهاشون !
اما تویوتا طبق گفتههاش خودش ، تازه از سال ۲۰۲۲ استارت شاسیبلندهای نامدارش را میزنه و وارد عصر جدید میکنه !
سوبارو و مزدا یه روال مشخصی در تولید خودرو دارند و فلسفهی ساختشان کاملاً گویاست برای طرفداران و خریداران !
در هندلینگ برترِ ژاپنیها ، این سوبارو و مزدا هستند که میدرخشند !
R@m!n
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰من از لحاظ پرفورمنس می گم. معلوم هر برند فلسفه کاری خودشو ولی الان چه خوشمون بیاد چه خوشمون نیاد ماشینای آلمانی پیشرو پرفورمنس خودرویی هستن
NAVID۰۰۹۸
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰بله
مسلماً از نظر پرفورمنس و پرستیژ ، آلمانیها صدراعظم هستند !
احتمالاً منظور شما را بد متوجه شده بودم !
آخه هر دوره و هر سالی ، یک کشور و یک خودروساز محصولاتش را نونَوار میکنه و امسال هم سال آمریکاییها بود !
اما فکر میکنم ، سال آینده مخصوص ژاپنیها و بخصوص تویوتا و لکسوس باشد !
البته شاید هم میتسوبیشی و معرفی پاجیرو ( البته فقط شاید ) !
میثم
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰خودروسازی دیگه مثل گذشته اولویت اصلی میتسو نیست
قبلا بود و اون اسطوره ها رو داد به بازار
میثم
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰طراحی خارجیش بخصوص با این رنگ اصلا جالب نیست
خیلی تو ذوق میزنه
باز رنگهای دیگش خیلی بهترن
Aryan kia
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰این میتسوبیشی لعنتی فقط همون لنسر اوولوشن رو زنده کنه کل شرکتش نجات پیدا میکنه لامصب خیلی ظاهرش گنگه حتی از بی ام و هم گنگ تر
زیزیگولو
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰شاید علت پیشرفت ژاپنیها این هستش که همیشه واسه هدفشون تلاش میکنن و ناامید نمیشن و واسه اختراعاتشون سالها کارو تلاش میکننو مطالعه فراوون دارن
حسین دهمرد
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰این بوکسوری ساختن موتور روی کاهش صدا هم تاثیر داره؟ چون طبیعتا موتور نرمتر کار میکنه گفتم شاید رو صدا هم تاثیر بزاره چون تا حالا از نزدیک سوبارو ندیدم متاسفانه
Aryan kia
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰من لگاسی هایی که تو ایران هست رو دیدم البته تو منجیل دیدم از تهران اومده بود لامصب خیلی خوشگله عین بی ام و ژاپنی میمونه