سوبارو

پیش نمایشی از سوبارو لگاسی 2015

خودروی جدید سوبارو لگاسی ۲۰۱۵ امروز در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۴ به دنیای خودرو معرفی خواهد شد، ولی اولین تصاویر این خودرو پیشتر در سرتاسر اینترنت منتشر شده است.

2015 subaru legacy
۲۰۱۵ Subaru Legacy
این تصاویر یک طراحی زیبا و متعارف را برای این سدان سایز متوسط جدید نشان می دهند. متأسفانه طرفداران خودروی کانسپت سوبارو لگاسی که اواخر سال گذشته به نمایش درآمد، باید نسخه تولیدی آن را با شباهت بسیار کمی که با طرح مفهومی دارد، تحمل کنند. در واقع تنها جلوپنجره مدل کانسپت در اینجا هم دیده می شود و طراحی زیبای چراغهای مدل کانسپت، جای خود را به طرحی محافظه کارانه داده اند. یک مدل استیشن نیز ممکن است به تولید برسد، هر چند در آمریکا ممکن است مدلی مشابه Otubreak به بازار عرضه شود (به احتمال زیاد در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۴). یک بخش جدید در خودروی لگاسی ۲۰۱۵ که ما وجود آن را قطعی می دانستیم سیستم به روز رسانی شده ی امنیت خودروی EyeSight سوبارو می باشد. این سیستم به روز رسانی شده اکنون دارای دوربین های دو قلوی رنگی می باشد که محدوده شناسایی را افزایش داده و کمک می کند تا چیزهای بیشتری شامل عبور و مرور و موانع تشخیص داده شوند.
2015 Subaru Legacy Interior
۲۰۱۵ Subaru Legacy Interior
در بحث فنی خودرو، یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری بر روی مدل پایه ۲.5i نصب شده است. این موتور فقط به خودروی فیس لیفت لگاسی ۲۰۱۳ افزوده شده بود، بنابراین نیروی موتور بدون تغییر در همان ۱۷۳ اسب بخار باقی خواهد ماند. یک گیربکس شش دنده ی دستی به منزله ی گیربکس استاندارد، و یک گیربکس CVT به عنوان آپشن ارائه می شوند. خبر خوب این است که انتظار می رود تا مدل قوی تر ۲.5GT بازگشتی دوباره داشته باشد، و همچنین ممکن است یک مدل هیبریدی نیز معرفی گردد. از آن جایی که نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۴ از روز هفدهم بهمن کار خود را آغاز خواهد کرد، به زودی از تمامی اطلاعات این خودرو با خبر خواهیم شد،

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. yasin

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (126 ديدگاه)

    خوبه خیلی قشنگه!!

    1. علی

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (513 ديدگاه)

      عاشق مهندسی سوبارو ام….

      1. رضا 2272

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (186 ديدگاه)

        کلاسیک و در عین حال پیشرفته!

    2. محمد

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من این ماشین رو توی روسیه سوار شدم عالیه . هم از نظر طراحی و هم شتاب . قابل توجه بعضی ها قیمتش اینجا 60 میلیون تومنه !!! به پول خودمون

  2. saied

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    یه ماشینه شهری خوب . ولی باید که ارزون باشه که بتونه رقابت کنه !

  3. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    خودروی معقولی به نظر میاد ، حالا وقتی قیمتش هم مشخص بشه،بهتر میشه مقایسه کرد.

  4. PEUGEOT

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (999 ديدگاه)

    ماشین خوبی به نظر میاد
    ولی وقتی وارد بازار شد باید دید چی واسه گفتن داره.
    P E U G E O T

  5. فرید

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (787 ديدگاه)

    جلوش شبیه کادنزاست…

  6. فواد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (291 ديدگاه)

    ظاهرش که قشنگ طراحی شده شیکه جلوش شبیه طراحی هیونداست چراغاشم شبیه کادنزا. ولی خععععععلی خوشگلی

  7. کافر مقدس

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    چقدر شبیه Ford Fusion شده!

    فیوژن پلت فرمی بود که روش هیوندا -نیسان و خیلی های دیگه اسکی رفتن

  8. توفیقی

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    زیباست ماشینهای ژاپنی همیشه به استهلاک کم معروف هستن.اروپایی ها با اینکه زیبا و مجلل هستن و این خودرو رو خیلی سنگین میکنه.وماشینهای اروپایی زود از هم پاشیده میشن.ولی ژاپنی ها نه.حتی تویوتا لندکروز تو جنگ خودشو نشون داد.واقعا آفرین به مهندسی کم خرج و با کیفیت ژاپنی.
    لایق اینید که بعد آمریکا دومین کشور پیشرفته جهان باشید و آلمان هم در کنار شما دو تا کشور.
    این 3 تا کشور 50 درصذ پول جهان تو اینهاست.

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      توفیقی کدام خودروی المانی زود از هم پاچیده میشه؟؟؟

      میشه به من بگی؟؟؟؟

      ماشین های المانیه 70 الی 80 سال پیش هنوزم دارن کار میکنند .

      1. توفیقی

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1122 ديدگاه)

        میلاد ماشین بخار 300 سال پیشم داره کار می کنه.مهم کار کردن نیست.ماشینهای اروپایی خرج تعمیر و نگهداریشون خیلی بالاست مثل المپیاد که پیچاشم شل و ول شدن.و همه جای ماشین صدا می کنه.ولی ماشینهای ژاپنی اینطور نیستن.
        من خودم آلمان رو بیشتر دوست دارم ماشیناشو ولی این یه حقیقته که استهلاک ماشینهای آلمانی بالاست و ژاپنی ها کمتر

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          توفیقی این چه حرفیه ؟؟؟

          شما بنز و ب ام و و ائودی رو باید با لکسس و اکورا و

          اینفینیتی مقایسه کنی و تویوتا و هوندا و … را با

          محصولات فولکس .

          اگرم استهلاکشون بالا باشه که نسبت به لکسس و … نیست

          ، ناچیزه . اگر استهلاکش بالا بود که بهترین خودروهای

          لوکس چین همشون المانی نمیشدند .

          یعنی چینی ها اینقدر پوادار شدند ؟؟؟

          یا همین کره ی جنوبی !!!!

  9. احسان(احسان سابق)

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    جلوش مخلوطی از فورد فیوژن(دقیقا جلو پنجره فیوژنه!)با چراغای کیا کادنزا هست.اگر لوگوی سوبارو نبود بنظر کیا میومد.کلا ماشین خوش استیلی هست

  10. توفیقی

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    ژاپن=کیفیت برتر

  11. masood

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چراغ جلوش خیلی شبیه به کادنزا 2010 هست

  12. ساسان.م

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    در کل فک کنم بتونه با کمری و سوناتا رقابت کنه اگه قیمتش خوب باشه

  13. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    زیبا به نظر میاد ولی ای کاش قدرتش بیشتر بود!!

  14. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود.

    سوبارو یکی از بهترین شرکت های خودروسازی ژاپن است .

    ولی تو هفته نامه خوندم که تقلید کار عجیبیه . مخصوصوا در طراحی .

    رینگاشم شباهت زیادی به هوندا اکورد داره .

    جلوشم شبیه کادنزاست .

    ولی همه سوبارو را با خصوصیات دو دیفرانسیل بودن و قدرت بالای موتور 4

    سیلندر میشناسند .

    ایران و المان

  15. فرید

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    سوبارو در طراحی سیستمهای AWD واقعا قوی عملک کرده و شاید کمی پایینتر از jeep باشه
    ویدئو های متعددی در youtube هست که نشون میده ماشینهای AWD معمولی و شهری سوبارو در شرایطی که سایرین حتی تویوتا تسلیم هرزگردی تایرها در سطوح لغزنده شدند با هوشمندی، حداکثر گشتاور رو به چرخ/چرخهایی انتقال میده که حداکثر چسپندگی و اصطکاک رو به مسیر دارن که جون میده برای اینروزهای تهران

    امروز صبح بود یه اسپورتیج و یک آزرا تو کوچه برفی شرکت در حال جان کندن بودند و ناکارامدی سیستمهای کنترل کشش Traction Control System هر دوشون بدجور توی ذوق میزد

  16. زیگما

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    خدا نگذرد از آنکه بگوید جلویش شبیه جنسیس 2015 است….

  17. km

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    خیلی قشنگتر از مدل های قبلیش شده. این ماشین از نظر قیمت تو رنج هوندا آکورد و مزدا 6 هست. بنظر من که آکورد یه چیز دیگست

  18. SPM

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    از کانسپتش خوشگل تره.

  19. sajjad

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (21 ديدگاه)

    مدل2012-2013 ازاین خوشگل تر بود

  20. فرید

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    نکته بعدی در سوبارو وجود موتور معروف به Boxer هست که در آن پیستونها به صورت افقی حرکت میکنند!
    نتیجه آن پاببنتر آمدن مرکز ثقل ، انتقال سریعتر و ساده تر قدرت به محور ها و کاهش سوخت است
    http://www.manchestersubaru.com/subaru-boxer-engine.htm

  21. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (247 ديدگاه)

    جلو پنجره دقیقا از هیوندای برداشته شده، چراغا تداعی کننده ی کیا کادنزا!!!

  22. ab12

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    بابا کیا کادنزا…خوشم میاد از کره هم زمان با ایران ناسیونال شروع کرده حالا دیگه همه قدرا باید پیشش لنگ بندازن این تازه سهم ژاپنیاست بعدش نوبت کی باشه الله اعلم……

  23. مهدی

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    جلو پنجرش شبیه کدوم هیوندای هستش؟؟؟
    یه نگاه به کانسپت های 3-4 سال پیشش بندازین بعد بگین کدوم ماشین شبیه کدوم یکیشونه

  24. مهدی

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    عاشق آمپر سرعتش شدم ولی چراغاش خیلی مزخرفه، شده شبیه کادنزا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا