همانطور که پیشبینی میشد، سوزوکی از مدل تولیدی کانسپت IM-4 با کمترین تغییرات به نام ایگنیس رونمایی کرد. درواقع سوزوکی ایگنیس را بهعنوان مینی کراساوور کامپکت، درست یک ماه پیش از آغاز نمایشگاه خودرو توکیو معرفی کرده است.
بهسختی میتوان تفاوتهای آن را از مدل کانسپت تشخیص داد و چهره آن همچنان کاملاً جسورانه به نظر میرسد که برای چنین ماشین کوچکی بامزه است. تغییرات عمده شامل تغییر سپرهای جلو و عقب، حذف ضربهگیر بالای رکاب، تغییر آینهها و حذف سه شیار قرارگرفته بر روی ستون C هستند. سوزوکی همچنین تصاویری از داخل کابین آن منتشر کرده که طراحی آن زیبا و مدرن به نظر میرسد و بیانگر این نکته نیز هست که خودرویی ارزانقیمت و کاربردی خواهد بود. در دسترس بودن یک سیستم سرگرمی با صفحهنمایش لمسی قطعاً در مدلهای فول آپشن آن خواهد بود. هنوز مشخص نشده که سوزوکی چه موتورهایی برای آن در نظر گرفتهشده، اما احتمالاً از موتور ۱.۰ لیتری توربو بوسترجت جدید خود به همراه گیربکس خودکار در آن استفاده خواهد کرد. منبع: carscoops۸ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ali
۱۳ مهر ۱۳۹۴نمی دونم چرا سوزوکی ماشین سازیا رها نمیکنه بچسب به همون موتورسیکلت سازیش. والا من که تو ایرانم و تنوع ماشین وجود نداره عمرا این بدقیافه را بخرم(با فرض ارزان بودن) چه برسه کشورای دیگه
آرمااااان
۱۴ مهر ۱۳۹۴چی شد یه هویی فعال شد سوزوکی، زود به زود مدلای مختلف معرفی میکنه
یوسف
۱۳ مهر ۱۳۹۴و باز هم یک طراحی تخیلی دیگر از سوزوکی.
نه به اون موتورسیکلتای فوق العاده نه به این ماشینای دربو داغون.
بیخود نیست مشتریای سوزوکی در اروپا عمدتا سالخورده هستن چون سرعت و زیبایی که براشون مهم نیست و ارزونم هست و دقیقا به همین دلیله که بزرگترین و پر رونق ترین بازار سوزوکی هنده جایی که تعریف ماشین دقیقا اینه : یه چهار چرخ که بدون نیروی انسان و حیوان حرکت میکنه و ارزونه! (البته این تعریف برای مهاراجه های هندی نیست).
احمد باقری
۱۳ مهر ۱۳۹۴انصافا فعلا نمیشه نظر داد، با این طراحی و کارایی، بحث قیمت هست که مشخص میکنه چقدر این ماشین میتونه مفید باشه.
امیر.عارف
۱۳ مهر ۱۳۹۴از پراید ما که بهتره
سارا
۱۳ مهر ۱۳۹۴مدل 2007 قشنگ تره … این مدل جدیدش خیلی خفه است … اگه ماشین تصادف کنه به هیچ وجه از شیشه عقب نمیشه بیرون اوند … سقف کوتاه و دید کم سرنشینان عقب و طراحی ناموزون
unique
۱۳ مهر ۱۳۹۴سلام
به طور کلی چشم بادومی ها طراحای افتضاحی هستند.
کیا قبل از اینکه طراح آلمانی بیاره چی تولید می کرد ؟ ریو ، اسپورتیج و سراتو قدیمی رو به یاد بیارین. نیسان هم گهگاه از این کارا انجام میده مثل مدل جوک. تویوتا هم برعکس کیفیت و کارایی بالایی که داره معمولا ماشینای زشتی طراحی میکنه. مثلا کمری چه زیبایی داره ؟ یا پرادو. چراغ و جلو پنجره و آینه های بزرگ. لندکروز فقط اصالت داره.
مشکل اصلی خودروسازای آسیایی نداشتن اصالته. اصالتی که بتونن مثل آلمانی ها و آمریکایی ها حفظش کنند. مشکل دومشون طراحی داخلیه.
دووهایی که تو ایران هستند رو در نظر بگیرین. سی یلو ماشین خوبی بود ولی داشبوردش فاجعه بود. تو جدیدا تویوتا اف جی کروزر، داشبوردش عین داشبورد تانکه!!
منصفانه قضاوت کنیم کره و ژاپن ماشینای با کیفیتی میسازن ولی ایراد طراحی زیاد دارن. طراحاشون مثل سازنده های کارتوناشون تو رویا سیر میکنن.
ALI
۱۴ مهر ۱۳۹۴طراحی جلوش قابل قبوله ولی عقبش مخصوصا چراغاش خیلی بده ! داشبوردشم خوبه. این ماشین یه ماشین ارزونه که با سوخت کم کار مردمو راه میندازه این ماشینا حکم پراید مارو اون ور آب دارن. ولی همینشم با همت فرغون سازای ما برامون رویا شده !!!