شاید سوزوکی ویتارا در کلاس خود از لحاظ صرفه اقتصادی و کارایی در جایگاه بالایی قرار نداشته باشد. ولی دارای سادگی دلنشین و استحکام خاصی میباشد.
مدل بنزینی این خودرو از مدل دیزل ۱۵۰۰ پوند ارزانتر است. پس اگر قرار نیست مسافتهای طولانی را طی کنید، بهتر است مدل بنزینی آن را در لیست خرید خود قرار دهید. مدل جدید ویتارا، با الهام از مدل گرند، ظاهری جذابتر نسبت به نسل قبلی خود دارد که اگر حتی تمام روزهای سال با آن رانندگی کنید، از ظاهرش خسته نخواهید شد. سوزوکی به مدل جدید ویتارای خود بسیار امیدوار است و آنقدر این مدل را جذاب طراحی کرده که بتواند مدل قدیمی آن را از اذهان پاک کرده و آن را به زبالهدان تاریخ بسپارد. سیاست سوزوکی در طراحی این نسل بر پایه سادگی استوار است. ویتارا از یک موتور بنزینی ۱.۶ لیتری قدرتمند بهره میبرد و نسخه دیزل آن حتی قدرتمندتر و کممصرفتر به نظر میرسد. ویتارا بدون استفاده از توربو شارژر ۱۱۸ اسببخار نیرو تولید میکند و اگر با آن رانندگی کنید متوجه میشوید که خودرو با زبان بیزبانی به شما میگوید: “پایت را روی پدال گاز فشار بده پسر!” گیربکس شش دندهای بسیار سبک و درعینحال دقیق ویتارا باعث شده تا شتاب صفر تا ۱۰۰ از آمار کارخانه که ۱۲ ثانیه است کمتر به نظر برسد. مصرف سوخت ویتارا ۵۰.۴ مایل به ازای هر گالن میباشد. هنگام رانندگی با ویتارا هیچ صدایی از موتور به داخل کابین درز نمیکند. تنها صدایی که از داخل اتاق خواهید شنید، صدای برخورد باد با آینههای بغل خودرو میباشد. همچنین باید بگوییم که ویتارا به خاطر فرمانپذیری دقیق، تقسیم وزن و تکانهای خفیف اتاق در هنگام پیچیدن یکی از خودروهای اسپرت در کلاس خود به شمار میآید. اگر برای شما لذت رانندگی در مقابل راحتی و امکانات ارجح است، پیشنهاد میکنیم مدل بنزینی آن را انتخاب کنید. مدل تحت آزمایش ما از سیستم دو دیفرانسیل قابل تنظیم بهرهمند است که این آپشن ۱۸۰۰ پوند به قیمت خودرو اضافه خواهد کرد.قیمت: ۱۹۷۹۹ پوند
پیشرانه: ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری بنزینی
قدرت: ۱۱۸ اسب بخار
گشتاور: ۱۵۶ نیوتن متر
انتقال نیرو: گیربکس ۵ سرعته دستی – انتقال به هر چهار چرخ
شتاب صفر تا صد: ۱۲ ثانیه
مصرف سوخت: ۵.۶ لیتر در صد کیلومتر
مهدی
۴ خرداد ۱۳۹۴خیلی قدرتش کمه :(
نوزده هزار پوند هم کم نیست و گزینه های دیگری هم هست که بهش فکر کرد
اما طراحیش خیلی بهتر شده
من فکر کردم تولید ویتارا متوقف شده
s.M.s
۴ خرداد ۱۳۹۴تولید مدل گرند ویتارا متوقف شده ، مدل معمولی ویتارا همچنان تولید میشه
سامورایی
۴ خرداد ۱۳۹۴4سیلندر 1.6 بدون توربو شارژر قدرت خوبی تولید میکنه
جی تی ار
۴ خرداد ۱۳۹۴انصافا قدرتش کمه ولی این مدلی که تو ایران هست، میگن آفرود فوق العاده ای داره…
امیر مرادی
۴ خرداد ۱۳۹۴یه ماشین ایده آل و عامه پسند
امیرحسین (Lion26)
۴ خرداد ۱۳۹۴بخوام 20000 (رندش کردم) پوند پول اینو بدم،می رم خودروهایی که تو مقاله قبل زیر 35000 دلار بودن رو می خرم.
1 پوند=5128 تومان در بازار ارز
Just France.
[مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]
۴ خرداد ۱۳۹۴نکنه با پول این میخوای 405 بگیری؟اونم داشبورد جدید؟
حیفت نمیاد اینهمه پول بدی پای405؟(شوخیه ها!به دل نگیر)
Reza
۳۰ آبان ۱۳۹۴با سلام
قیمت این ماشین در کشور مجارستان ۱۲۵۰۰ یورو هست .خیلی هم از داچیا داستلر بهتره .
هفته پیش امتحانش کردم برای خرید ، نمیدونم ۲۰۰۰۰ پوند از کجا اومده
[مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]
۴ خرداد ۱۳۹۴ماشین خوبیه در کل
کم مصرف با قدرت نسبت به موتورش زیاد اونم بدون توربو
افرودش خیلی خوبه
امیرحسین (Lion26)
۴ خرداد ۱۳۹۴به نظر من اگر کسی بخواد اینو بخره،داستر بخره بهتره.
موتور 4 سیلندر،2.0 لیتری با گشتاور 195 نیوتون متر وقدرت 135 اسب بخار بدون توربو.
تازه تو ایران بیاد،قیمتش میشه 130،140 میلیون.
آفرود عالی.با توجه به فیلم هایی که دیدم.
نظر دوستان محترم.
می دونم منفی می دین چون خوشتون نمی یاد.
Just France.
Mamas
۴ خرداد ۱۳۹۴نه من داسترو دوس دارم ، عجیب غریبه اما دلنشینه ، از نزدیک که دیدم واقعا نظرم عوض شد
[مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]
۵ خرداد ۱۳۹۴داستر درسته مثل ال ممد بی ریخته اما از سوزوکی الان ایران خیلی خیلی بهتر بید
سعید
۴ خرداد ۱۳۹۴ظاهر قشنگی داره ولی با این قیمت و قدرت گزینه های بهتری هم هست
علیرضا .م
۴ خرداد ۱۳۹۴سلام خدمت همه .
امیرحسین (Lion26) جان : نظرت خوب بود اما میدونستی داستر طراحی شرکت داسیا رومانی (داچیا) هست . (تلفطش بماند) .
Just France زیاد معنی نمیده چون فقط موتور و گیربکسش برای رنو هست . بقیه جاهاش اصلاً به خودرو های اروپایی شباهت نداره .
طراحی مگان(فرانسه) رو با ال نود(رومانی) مقایسه کن .
خدایی قطعات ژاپنی رو ول میکنی میری به اصطلاح فرانوسی میخری .
از نظر طول عمر و کیفیت میگم .
تازه طراحی سوزکی که خیلی جذاب تره .
من با نظرت Just France تقریبا موافق هستم اما نه از نظر کیفیت بلکه از نظر طراحی .
من عاشق طراحی های اروپایی هستم (مخصوصاً فرانسه ). و از طراحی آمریکا و کره و ژاپن بدم میاد.
تیپ خودرو هایی اروپایی خیلی اصولی تره .
امیرحسین (Lion26)
۴ خرداد ۱۳۹۴باتشکر.
من این Just France پایین همه نظراتم می نویسم.
به نظر من این به درد آدم های سن بالا می خوره.
می دونم علیرضا جان که رومانی هستش.
پا روی حق نذاریم،کیفیت قطعات فرانسوی اصل خیلی خوب هستند.
مگه همین ال نود که مردم انقدر تعریف می کنن و رومانی تولید می کنه، طول عمر خوبی نداره؟
من قبلا هم گفتم یه 405 ،مدل 84 داریم که تا حالا هیچیش نشده(کارکرد 300000)
یه داستر هم داریم که خیلی نرم وبی سر وصدا هستش.
و در آخر مطمئن باش که اروپایی ها وآمریکایی ها هیچوقت جنس های درجه 1شون رو به ایران نمی دن.
Just France.
[مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]
۵ خرداد ۱۳۹۴ما هم یه405 مدل74 داریم(2000)تاحالا170هزار تا کارکرده هیچی نگفته حتی اخ
البته بماند مصرف بنزین صدی14…
رضا
۴ خرداد ۱۳۹۴طراحیش بد نیست ولی نسبت به رقبا عقب تره
مخصوصا نمای عقب و چراغهای عقب و گرافیکشون
علي رضا
۴ خرداد ۱۳۹۴طراحی اش خیلی بهتر شده…شاید چون قابلیت های افرود بالایی داره اینقدر گرونه(تو کلاس خودش)…تومجله ماشین گفته بود آفرودش خوبه و راحت میره
SAEED
۴ خرداد ۱۳۹۴آره ماشین خود نویسنده بود , منم کامل خوندم میگفت قابلیت های آفرودش در کلاس خودش تحسین برانگیزه مخصوصأ توی برف و یخ
Armin
۴ خرداد ۱۳۹۴جلوش شبیه اوتلندره
احسان(احسان سابق)
۴ خرداد ۱۳۹۴هنوز طراحی این ماشین از رقبا عقبتره.شتاب و قدرت خوبی نداره.سوزوکی هیچوقت جزو درجه 1 ها نبوده و کاملا مشخصه چرا از همقطارهای خودش عقبتره
مجتبی(ساروی)
۴ خرداد ۱۳۹۴قدرتش واقعا ناامید کنندس اونم برای شاسی بلند .بارو جوری میگفت ماشین میگه پاتو رو پدل بیشتر فشار بده انگار بوگاتی ویرنه
Archi khan
۴ خرداد ۱۳۹۴موتور ی ضعیف در کنار قیمتی بالا ،
توجیه داره ؟!
یه پسر
۴ خرداد ۱۳۹۴طراحی ضعیفی داره موتور خوبی هم نسبت به قیمتش نداره
بنابراین اگه کسی بخواد تو شهر ازش استفاده کنه مسلما گزینه های بهتری هس
Armin
۴ خرداد ۱۳۹۴طراحی محافظه کارانه ، پیشرانه ضعیف ، کیفیت داخلشم که تعریفی نداره ، سوزوکی تو برندای ژاپنی رده آخره
حس ژاپنی بودن نداره حتی کره ای ها رو بش ترجیح میدم
ارمان
۴ خرداد ۱۳۹۴نسل قبلیش که فاجعه بود سواری داغون صندلیهای عقب در حد مزدا وانت و موتور 2.4 که در حد 2.0 جواب میداد , اما گویی تو این نسل هدف یه ماشین مقرون به صرفه باشه که بدک هم نیست
احمد باقری
۴ خرداد ۱۳۹۴قدرتش کمه و ماشینهای بهتری هم وجود دارند.
[مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]
۵ خرداد ۱۳۹۴درود
سوزوکی های ایرانخودرو کیفیت قطعات به مراتب پایینتری از ال 90 همین شرکت دارند که البته ارزونتر هم هستش
صندلی های نسل ایرانیاش در حد نیسان گاویه
فرمون تو دهنته
AHMADREZA
۱ تیر ۱۳۹۴عقبش زشته
مسعود
۲۵ تیر ۱۳۹۴باعرضسلام.
براییکخودروsuvواقعاً۱۶۰۰سیسیکمه،چطورمیشه
درآفرودبهاینخودرواعتمادکرد.
بنظرمنهمونگرند۲۴۰۰بهترههرچندظاهرقدیمی
داره.ازطرفیبیستهزارپوندمیشهحدودسیهزار
دلارکهبسیارگرونه.
یوسف
۳۱ مرداد ۱۳۹۴طراحی عقبش شبیه میتسوبیشی ASX هست .
تو این بازه قیمتی رقبای سرسختی داره و کار سختی در پیش داره.
البته سوزوکی یه خودروساز تراز اول نیست و بیشتر تو زمینه های موتورسیکلت، کشتی سازی و صنایع سنگین فعاله.
شهروز
۲۲ مرداد ۱۳۹۵بنده هم همین الآن تو اینترنت سرچ کردم قیمت پایه این خودرو 14000 یورو هست که با 20000 پوند خیلی فاصله داره.
خیلی خیلی
New Suzuki Vitara priced from £14,000
نظری بیشه دراز
۹ مهر ۱۳۹۵سوزاکی کپی برداری نمیکنه وویتاره از نمره 5 تو اروپافکرکنم3گرفته که که خیلی هم خوبه