احتمالا سوزوکی جیمنی یکی از جالب ترین خودروهایی است که هرگز به بازار آمریکا وارد نخواهد شد. این خودرو به حدی محبوب بوده که سوزوکی در تامین نیازهای مشتریان با چالش روبرو شده است.
جذابیت جیمنی صرف نظر از اینکه آن را دوست داشته باشید یا نه به فرم جعبه مانندی مربوط میشود که ما را به یاد مرسدس-ای ام جی G63 میاندازد. البته این تشابه چیز بدی نیست زیرا تفاوت قیمتی بین این دو خودرو خیلی زیاد بوده و مینی آفرودر ژاپنی ۱۰ برابر ارزانتر از شاسیبلند لوکس آلمانی است.
پس با این میزان پولی که در صورت انتخاب جیمنی در جیبتان میماند می توان کارهای زیادی انجام داد. ارتقای جیمنی و ساخت خودرویی مثل جیمنی بلک بایسون ادیشن تنها یکی از این کارهاست.
اما در دل جیمنی پیشرانهی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۰ اسب بخاری قرار دارد. البته وزن این خودرو نصف مرسدس است.
کوروش
۱۱ فروردین ۱۳۹۸جالب بود جی کلاس و بچه جی هر دو واقعاً خودرو های دوست داشتنی هستند
سامان اذری
۱۱ فروردین ۱۳۹۸اون زمان که ایران بودم وقتی میرفتین افرود مسابقه طناب کشی بین ماشینها مینداختیم
بجز موتور پرگشتاور
واسه برنده شدن 2 تا شرط لازمه
لاستیک خوب و وزن ماشین
من چندین بار گفتم الانم میگم شما 1.5 تن بار بزن به پشت نیسان گاوی
ببین خودروهای میلیاردی رو چطوری میکشه
Ahmad
۱۱ فروردین ۱۳۹۸خیلی جذاب و دیدنی بود. مرسدس g63 معرکس. فکر کنم به خاطر شش چرخ سه تا جیمنی و اصطکاک بالاخره موفق شدن g63 رو شکست بدن وگرنه حریفش نبودن
بلاخره خودرو آفرود ثروتمندا با بقیه باید فرق داشته باشه
مسعود
۱۷ فروردین ۱۳۹۸و البته سه تا 4 چرخ که هرکدوم یه وری میکشیدنش و جی نمیتونست یه نیروی واحد بهشون اعمال کنه!!!
اگه قطاری پشت سرهم میبستنشون احتمالا باز جی کلاس برنده میشد
فرزاد
۱۱ فروردین ۱۳۹۸شاهکار نبود که با سه تا سوزوکی جیمنی تونست مرسدس ای ام جی بکشه زمانی شاهکار بود که با یکی میتونست
شاهین
۱۱ فروردین ۱۳۹۸البته وزن مهمه تو طناب کشی و صد البته تقسیم وزن مناسب
مثلا میبینیم پیکاپ آمریکایی با اون هیکل از رقبای اس یو وی فول سایز درحد لندکروزر و پاترول و … میخورن. چون پیکاپ عقبش سبکه خب بیشترین مانور هم روی محور عقب ماشین داده میشه برای بکسل کردن
یه دوئل دیدم بین پاترول و رپتور تک کابین. با اینکه هم هیکل بودن اما رپتور کشیده شد خیلی هم تقلا کرد و بقول معروف محور عقبش لگد مینداخت تا قلاب کنه اما بی فایده بود
یه دوئل هم بین جی کلاس و اف جی بود که اونجا هم اف جی کشیده شد چون وزنی نداشت
VIPER
۱۱ فروردین ۱۳۹۸دیدین تو کیلیپ حیات وحش توله شیرها با باباشون بازی میکنن???
بعضی وختا هم گوششو گاز میگیرن???
در کل خیلی قشنگ بود
مهدی
۱۱ فروردین ۱۳۹۸مرسدس Gکلاس.البته هرماشین دیگه ای جای سوزوکی جیمی بودبازاز Gکلاس شکست میخورد
joojoo
۱۱ فروردین ۱۳۹۸در مورد LX570 خیلی مطمئن نیستم….چون با G500 که کل انداخت….بنزو کشید…(البته خیلی کم)
بین ماشینای توی یه رنج قدرت(بین 350-450 اسب)…جیپ و لکسوس و بنز G کلاس….آفرودشون تو یه سطحه….البته….کرال کنترل لکسوس رو هیچ ماشینی نداره
ایمان
۱۱ فروردین ۱۳۹۸با نیسان پاترول مسابقه بده ببینیم نتیجه چی میشه
اگه پاترول رو با ۳ تُن وزن کشید میگن شاهکار
Elmiraj
۱۱ فروردین ۱۳۹۸مشخصات لازم برای طنابکشی دو خودرو ::
Mercedes AMG -G63 :
قدرت ۵۷۷ اسب بخار
گشتاور ۸۵۰ نیوتون متر
وزن ۲۵۸۰ کیلوگرم
.
Suzuki Jimny :
قدرت ۱۰۳ اسب بخار
گشتاور ۱۳۰ نیوتون متر
وزن ۱۰۹۰ کیلوگرم
.
.
.
با توجه به وزن و گشتاور دو ماشین می بینیم دوئل سالمی برگذار شده::
ولی کاش جیمنی با جیپ رنگید و جی واگن با فورد سوپر دیوتی طنابکشی می کرد….
овsкиكMас
۱۲ فروردین ۱۳۹۸فازت چیه؟! این جنبه فان داره!! لندکروزی که خودش از جی کلاس خورد مثل آب خوردن اسکالید و تاهو رو برد! بعد از جیپ رنگید میگی!
Elmiraj
۱۳ فروردین ۱۳۹۸پروفسور جیمنی با رنگید…
کسی نگفته رنگید با G کلاس…!!!!!!
.
اگه بحث طنابکشی باشه هامر H1 به تنهایی دو تا Gکلاس و حریفه …
овsкиكMас
۱۲ فروردین ۱۳۹۸خیلی جالب بود ?