رندرها و پروتوتایپ هایی را که تلاش داشتند معمای نسل جدید سوزوکی جیمنی را حل کنند فراموش کنید زیرا این شاسیبلند کوچک به تازگی بدون هیچگونه پوشش استتاری دیده شده است.
چندین دستگاه از این خودرو که رنگهای گوناگونی داشتهاند در کارخانه سوزوکی مشاهده شده و به نظر میرسد این خودروها آماده انتقال به نمایندگیهای سوزوکی در سراسر جهان هستند.
زیر طراحی جعبهای جیمنی جدید یک شاسی سنتی نردبانی قرار دارد که به همراه سیستم قوای محرکه جدید میتواند از این خودرو یک آفرودر کاملاً توانا بسازد.
در کل نسل جدید جیمنی طراحی ظاهری آشنایی دارد. شاید برخی افراد آن را طراحی رترو بدانند که البته همینگونه هم هست. ما همچنین میتوانیم بگوییم نسل جدید این خودرو شباهتهایی با نسل قبلی داشته و همچنین نیمنگاهی هم به مرسدس G کلاس و جیپ رنگید داشته است.
ظاهر این خودرو عجیب و در عین حال خشن بوده و قطعاً به مذاق طرفداران خوش خواهد آمد هرچند به نظر نمیرسد چنین طراحی ساختارشکنی نهایتاً باعث شود سوزوکی در امر فروش بسیار موفق ظاهر شود.
انتظار میرود نسل جدید سوزوکی جیمنی دارای برخی تکنولوژیهای ترمز نیمه خودکار و همچنین چراغهای جلوی LED باشد.
کابین این خودرو در عین حال که کاربردی طراحی شده اما دارای برخی ویژگیهای مدرن همچون سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی است که درست مشابه نمونه بکار رفته در مدل سوئیفت میباشد.
تصاویر کابین این خودرو همچنین نشان دهنده سیستم تهویه مطبوع، فرمان چندکاره، گیربکس خودکار و… است. برخی دکمههای بسیار بزرگ نیز بکار رفتهاند که احتمالاً به خاطر کاربری راحت حتی با پوشیدن دستکش طراحی شدهاند.
انتظار میرود نسخه پایه این خودرو از پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی استفاده کند و در برخی بازارها نیز پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری توربوی بوستر جت ارائه شود. گفته شده خروجی پیشرانه توربو حدود ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۱۷۰ نیوتون متر خواهد بود.
Bilbo
۲۰ خرداد ۱۳۹۷یادماشین پلیسهای فیلمهای هندی و البته تویوتوهای بی شمار دوران جنگ خودمون افتادم با دیدن عکس ها?… اما با این وجود باز هم جالبه و تا حدی دوست داشتنی بنظر میاد طراحیش
datsun
۲۰ خرداد ۱۳۹۷باور نمیکنید ولی یه اعجوبه اس تو آفرود
حسین
۲۰ خرداد ۱۳۹۷موتور دیزل 6 سیلندر میخواد فقط!
یاس ی
۲۰ خرداد ۱۳۹۷به خاطر شرایط نگهداری آسان و دوام بالا در کشورهایی مثل هند و پاکستان طرفدارای زیادی داره، خیلی از ادارات وسیستم نظامی این دو کشور علاقه زیادی به این ماشین دارن.
me84
۲۰ خرداد ۱۳۹۷.
خیلی خوشگله و البته توانا. خیلی دوسش دارم.
سعید سابق
۲۰ خرداد ۱۳۹۷حالا که این قدر زحمت کشیدید یه آرم جیپ هم می زدید به جای آرم سوزوکی ، به نام جیپ می فروختید خب.
Genius
۲۰ خرداد ۱۳۹۷بدبختانه همین کوچولوی سخت جان اگه بیاد تو ایران در نسخه پایه هم قیمت نیسان پاترول 2018 میرسه بدست مردم و برخلاف بازار هند و پاکستان اینجا میشه خودروی لاکچری!!!
مهران
۳ تیر ۱۳۹۷واقعا گل گفتی….راستی چرا؟؟؟چرا خودروی ارزان تو ایران معنی نداره؟؟؟ چرا ما اینقدر بدبختیم؟؟
ایمان
۲۰ خرداد ۱۳۹۷فلفل نبین چه ریزه ، بشکن ببین چه تیزه
نگاه به فسقلی بودنش نکنید یکی از اعجوبه های آفرود همین مدل سوزوکی هست اگه باورتون نمیشه فیلماشو تو یوتیوب تماشا کنید و لذت ببرید ????
محمد
۲۰ خرداد ۱۳۹۷مشکلش عرض خیلی کمشه و فقط 160 سانت !!! حداقل اگر 10 سانت بیشترش میکردن 170 سانت میشد حداقل اونطوری پایداریش خیلی بهتر میشد
رها
۲۰ خرداد ۱۳۹۷سلام. در کشور خودمان هم خیلی از افراد به خاطر شغل و کارشون و خیلی از ادارات مثل کشاورزی و خود کشاورزان و سازمان زمین شناسی و معدن کاران به ماشین های این شکلی نیاز دارند ولی حیف که نیست اگر هم باشه گرونه و قابل استفاده نیست ناچارا مزایده ای می خرن (لندکروزر پیکاپ). نمیشه ماشین 300 میلیونی رو ببری روستاهایی که فقط تراکتور میتونه بره
کاشکی سوزوکی موتور 2 لیتر نسل قبلی ویتارا رو بذاره برا این جیمنی کوچولو.
امید که روزی ایران خودرو منتاژش کنه