سوزوکی

رونمایی سوزوکی اس‌کراس در هندوستان

پس از مجارستان و چین، هندوستان سومین کشوری است که سوزوکی SX4 اس‌ کراس را تولید خواهد کرد. «ماروتی سوزوکی ایندیا» مدل اس کراس را در هندوستان به عنوان یک «کراس‌اور پرمیوم» معرفی کرده و از طریق یک کانال فروش فورش جدید‌التأسیس به نام نکسا (Nexa) آن را خواهد فروخت. ماروتی سوزوکی برنامه دارد تا ۱۰۰ نمایندگی «نکسا» را در سال جاری مالی بازگشایی کند و این تعداد را در آینده، افزایش نیز بدهد.

Suzuki S-Cross India
Suzuki S-Cross India
Suzuki S-Cross India
Suzuki S-Cross India
برای پیشرانه سوزوکی اس‌ کراس در هندوستان، دو موتور دیزلی درنظر گرفته شده است؛ اولی یک موتور ۱/۶ لیتری چهار سیلندر است که ۱۱۸ اسب‌بخار قدرت دارد و گشتاور حداکثری برابر ۳۲۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این نوع پیشرانه در اروپا نیز ارائه می‌شود. دومین گزینه، یک موتور ۱/۳ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۸۹ اسب‌بخار و گشتاور ۲۰۰ نیوتن‌‌متر است. موتور بزرگتر به صورت استاندارد با یک گیربکس دستی ۶ دنده همراه است. این در حالی است که موتور کوچکتر از نوع ۵ دنده دستی استفاده می‌کند.
Suzuki S-Cross India
Suzuki S-Cross India
Suzuki S-Cross India
Suzuki S-Cross India
Suzuki S-Cross India
Suzuki S-Cross India
مطابق گفته سوزوکی، مدل اس کراس در عین داشتن «راحتی» در سطح یک سدان، عملکردی همانند یک شاسی‌بلند دارد. در نتیجه، گزینه‌ای مناسب برای رانندگی هم در محیط‌های شهری و هم در جاده‌های مختلف است. شروع قیمت این مدل در هند از ۸۳۴ هزار روپیه است که تقریباً معادل ۱۳۰۸۰ دلار می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    واسه ایران خیلی مناسبه…
    البته اگه این تعرفه لعنتی گمرک وجود نداشت. حتی با این قیمت دلار

    1. Hitler

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      ماشینایی که واس بازار های کم درآمد هستند رو نمیشه یکم زیباتر تولید کرد؟
      یعنی اصلاحات مدل چراغ چقد خرج داره؟همیشه باید یه خودروی زشت نصیب بازار های جهان سومی شه؟
      بحثم سر پیشرانش نیس ،کابینشم خیلی خوبه ولی ظاهرشو با اصلاحات خیلی ساده میشد چهره ای زیباتر بوجود بیارن.

      در دنیا زمین هایی هست که نباید در آنها جنگید،ارتش هایی هم هست که نباید با آنها جنگید(سان تزو)

    2. مصطفی

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (226 ديدگاه)

      چه جوری تشخیص دادی مناسبه…؟

      1. رضا

        ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        براحتی

  2. HILUX

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (251 ديدگاه)

    (((موتور بزرگتر به صورت استاندارد با یک گیربکس دستی ۶ دنده همراه است. این در حالی است که موتور کوچکتر از نوع ۶ دنده دستی استفاده می‌کند. )))
    یکیش حتما اتوماتیکه.نیست؟؟؟

    1. بهزاد

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      نه داداش گفته موتور قوی تر 6 دنده دستی و اون یکی 5 دنده دستی. شما دقت نکردی

      1. HILUX

        ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (251 ديدگاه)

        نه داداش اول هر دو تا شش بود الان اصلاحش کردن….

  3. محسن

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (68 ديدگاه)

    احتمالا با توجه به برنامه همکاری ایرانخودرو و سوزوکی به زودی این مدل در ایران هم مونتاژ بشه.

  4. نیما ناصری

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (345 ديدگاه)

    تندر جدید یا همون رنو سیمبول رو میخوان با 67 میلیون تو مدل پایه بدن دست مردم
    اگر اینو میخواستن بدن کفش 80 بود

  5. ارشیا.فقط ژاپن.فقط اینفینیتی.

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (36 ديدگاه)

    بهتره اینه که بریم کیا پیکانتو یا هیوندای i40 بخریم. گشتاور خیلی عالی داره. تویوتا کرولا 187 نیوتن متر تولید میکنه. اما این 320 تا خیلیییییی خوبه.

    1. AHMADREZA

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      من اگه باشم میرم هیوندا میخرم خیلی هم بهتره

  6. به یاد عارف

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (876 ديدگاه)

    دوستان بدجور دارن دستو پا میزنند که برنامه ای ردیف کنن که از رکود در بیان . به هر طریق و شخصی هم که بتونه کمک کنه رو میندازن (اشغال سازها رو میگم) ولی ما کماکان ماشین صفر کیلومتر نمیخریم

    1. نوید جهرمی

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      احسنت
      ما ادامه میدیم

  7. Xman

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (546 ديدگاه)

    واسه ایران فوق الاده است ! توایران قوقا میکنه!

  8. Msv

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (17 ديدگاه)

    کلا از محصولات سوزوکی خوشم نمیاد معلوم نیست داره چی رو دنبال میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا