سوزوکی

آغاز ماجراجویی سوزوکی بالینو جدید در اروپا

سوزوکی در نمایشگاه فرانکفورت از هاچ‌بک جدید بالینو برای بازار هدف اروپا رونمایی کرد. بالینو درواقع پاسخ سوزوکی به رنو کلیو و فورد فیستا خواهد بود. سوزوکی قصد دارد، اوایل سال ۲۰۱۶، بالینو را به‌عنوان یک جایگزین جذاب و مقرون‌به‌صرفه در بازارهای اروپا عرضه کند.

Maruti Suzuki Baleno
Maruti Suzuki Baleno
بالینو در اصل نسخه تولیدی کانسپت iK-2 هست و زبان طراحی جدید سوزوکی را به رخ می‌کشد. با نگاه به قسمت جلویی متوجه می‌شوید کاپوت و قسمت جلویی با قوس زیبایی تا شیشه جلو امتدادیافته و به ستون A، متصل شده است. جلوپنجره تکامل‌یافته آن با یک مرز باریک تا چراغ‌ها امتدادیافته و به همراه چراغ‌های جدید به همراه LED-های روزتاب یکپارچه، ظاهری تهاجمی برای آن ایجاد کرده است. طراحی فضای داخلی تا حدودی موقر به نظر می‌رسد و جنس ادوات را ترکیب یکنواختی از پلاستیک و کروم، تشکیل می‌دهد.
2016 Suzuki Baleno
۲۰۱۶ Suzuki Baleno
در مواجهه با آن، متوجه خواهید شد همه‌چیز برای پیروزی در برابر رقبا آماده شده است. ظاهر جذاب و تهاجمی، پلتفرم ماژولار جدید سبک و مستحکم و از همه مهم‌تر موتور ۱.۰ لیتری توربو کوچکی که سوزوکی آن را بوسترجت می‌نامد همراه با صدای جذاب خود، نشان می‌دهد که بالینو شمشیرش را از رو بسته است.
2016 Suzuki Baleno
۲۰۱۶ Suzuki Baleno
2016 Suzuki Baleno
۲۰۱۶ Suzuki Baleno
2016 Suzuki Baleno
۲۰۱۶ Suzuki Baleno
2016 Suzuki Baleno
۲۰۱۶ Suzuki Baleno
این صدای نجیب، خبر از توان ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۰ نیوتن متر می‌دهند که همراه گیربکس پنج دنده دستی یا شش سرعته اتوماتیک در دسترس قرار می‌گیرد. البته یک موتور تنفس طبیعی چهار سیلندر ۱.۲ لیتری با توان ۸۹ اسب بخار همراه گیربکس ۵ دنده دستی یا CVT نیز قابل انتخاب است. سؤال این است که آیا مردم اروپا ظاهر جدید آن را که کمی بزرگ به نظر می‌رسد دوست خواهند داشت؟


منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. AMIR

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (107 ديدگاه)

    CVT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. asa

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (569 ديدگاه)

      عمرا با فورد بتونه رقابت کنه ، مردم اروپا هم ببخشید ببخشید خیلی احمق هستند اگه اینو به رونو و فیستا ترجیح بدن….

      1. سامان اذری

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (3218 ديدگاه)

        من فیستا رو روندم خیلی خیلی عالیه
        فکر نمیکنم بتونه باهاش رقابت کنه

      2. آرمااااان

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (358 ديدگاه)

        نمیدونم چرا از ماشینای سوزوکی خوشم نمیاد تو زمینه ی خودرو مثل سایر هموطناش زیاد فعال نبوده،ولی برعکس عاشق موتورهاشم

  2. احمد باقری

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    بیاد ببینیم سوزوکی داره خوب کار می کنه یا نه. فکر نکنم اونقدر عالی باشه.

    1. asa

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (569 ديدگاه)

      فقط داشتبوردش قشنگه ، باقیش زیاد مالی نیست ، اما حاضرم با پرایدم عوضش کنم.

  3. امیر.عارف

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (876 ديدگاه)

    سوزوکی پس از افتی که داشت این روزا داره خوب کار میکنه . قبلا ماشینهای قابل احترامی داشت . امیدوارم به روزهای اوجش برگرده

  4. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جلوش شبیه تیبای زیباتر وپشتشم مثلmvm315

  5. Aref

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (72 ديدگاه)

    اصلا نمیتونم با سوزوکی کنار بیام’ این مدلشم مثل تیبا سایپا میمونه

    1. amirhosein

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (92 ديدگاه)

      اقا به جان خودم جلوش که کپی تیبا هست چراغ هاش چراغ های عقبش کپی تیبا 2 یا همون هاچبگ هست
      http://res.mefair.com/Images/ef560b11-8fb8-4416-995e-6861abeb6d4d/800/600/image.jpg
      این جلوش بود حالا عقبش
      http://saipart.com/UploadImages/UC/MMGallery/1317_2.jpg
      فقط موندم اینو از رو اون درست کردن یا اونو از رو این؟؟؟؟
      ایا سوزوکی به پیسی افتاده؟؟؟

  6. وحید

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (325 ديدگاه)

    این چه تغییر طراحیه
    جلو پنجره جلو را هم کمی زوایاش رو تغییر بدید می شه جلو پنجره مزدا
    این می خاد با فیستا رقابت کنه

  7. سکوت

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (77 ديدگاه)

    کلا با S حال نمیکنم…تمام ماشیناش انگار یه چیزی کم دارن…

  8. amirhosein

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (92 ديدگاه)

    در مورد موتورش هم باید بگم موتور جدید رنو کلیو الان 1600 سی سی با 220 اسب بخار هست و موتور فورد فیستا در سری 2013 که بشه با این مقایسش کرد میشه FORD Fiesta 3 Doors 1.0 EcoBoost 5MT (125 HP) با 125 اسب بخار 1000 سی سی که برتری بر این موتور داره تازه میزان تولید co2 این موتور 99 کیلو گرم هست من احترام خاصی برای موتور های اکو بوست فورد قائلم . مصرفش هم در خارج از شهر 3.7 L/100Km هست گه واقعا امروزه به این طور موتور هایی احتیاج داریم مصرف کم حجم کم الایندگی کم قدرت مناسب 125 اسب برای یه خودرو مثل فورد فکوس یا هاچ بگ های جمع جور کافیه برای تهران و کل ایران مثل دارو و امپول میمونه

  9. Ali

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    طراحیشو از تیبا2 اسکی رفته :-)

  10. mojtaba

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (28 ديدگاه)

    طراحی نداره … از نظر طراحی و زیبایی صفره

  11. Ali

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (59 ديدگاه)

    لگنیست چون لگن های داخل
    البته نه در اون حدا

  12. Ali Reza

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (101 ديدگاه)

    موتور یه لیتری قدرتش از خودرو های ملی ( الکی مثلا) بیشتره
    خجالتم خوب چیزیه!! :(

  13. مرتضی

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بعضی از دوستان تیبارو با سوزوکی بالینو مقایسه کردن و حتی تیبا رو از لحاظ طراحی برتر دونستن حتی پا فراتر گذاشته و از نظر فنی هم این خودرو رو ضعیف دونستن…. من فکر میکنم که سلیقه ی ما ایرانیا به دلیل استفاده از خودرو های دههی 90 میلادی بیست و پنج سال از دنیا عقب باشه … مقایسه ی تیبا با این ماشین مثل مقایسه ی سونی k750 با گلکسی s5 میمونه… ماها وقتی 206 تیپ 5 با حجم 1600 و قدرت 110 اسب بخاری و مصرف 7 و 8 لیتر رو سوار میشیم فک میکنیم بهترین ماشین دنیارو داریم چطوره که حجم 1000 و قدرت 125 اسبی و مصرف 5 لیتری رو کم میدونیم؟ انجین های سوزوکی یک دهه جلوتر از پژو 206 است ، پس کمی واقع بین باشیم….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا