سوزوکی

سوزوکی گراند ویتارا

سوزوکی گرند ویتارا؛ برنده جایزه خودرو ایده آل سال ۲۰۰۸
سوزوکی گرندویتارا در کلاس خودروهای SUV دومنظوره جایزه خودرو ایده آل سال ۲۰۰۸ را کسب کرد موسسه Auto Pacific درگزارشی، سوزوکی گرندویتارا را در گروه بهترین خودرو از منظر مصرف کنندگان معرفی کرد این موسسه با اشاره به این که نحوه امتیازدهی بر مبنای ۱۵ بخش مختلف خودرو از نظر مصرف کننده نهایی (مالک) است، یادآورشد: این بخش ها عبارتند از نما و زیبایی بیرونی، سایز بیرونی، وسعت فضای سرنشین، فضای حمل بار، راحتی صندلی راننده، سهولت سوار و پیاده شدن از خودرو، دید مناسب راننده، تکنولوژی به کار رفته در داخل خودرو، طراحی درونی اتاق از نظر نور و راحتی، قدرت و شتاب خودرو، فضاهای انبار وسایل در داخل اتاق، سواری خودرو، فرمان پذیری، مشخصه های ایمنی و چرخ ها و تایرها و در نهایت هزینه های نگهداری خودرو. سایت سوزوکی اتو (سایت رسمی شرکت خودروسازی سوزوکی) نیز خاطرنشان کرد: در سال ۲۰۰۸ خودروی سوزوکی گرند ویتارا توانست تمامی خودروهای هم گروه خود را پشت سر گذاشته و به عنوان خودرو ایده آل معرفی شود. در واقع این مقام به خودروهایی تعلق می گیرد که مالکینشان بیشترین رضایتمندی را بر اساس فاکتورهای یادشده اعلام کرده و دارای پایین ترین هزینه نگهداری باشند. همچنین بیشترین امتیازات ارائه شده به سوزوکی گرندویتارا مربوط به میدان دید راننده، طراحی داخلی مناسب، مشخصات فنی مطابق با استانداردهای روز، چرخ و تایر مناسب، ایمنی خودرو و ورود و خروج راحت به خودرو است.

suzuki

مشخصات خودرو سوزوکی ویتارا

بدنه
•نوع بدنه : ۵ در ۵ نفره
موتور
• نوع موتور : بنزینی ۲ لیتری J20A
• تعداد سیلندر : ۴
• تعداد سوپاپ : ۱۶
• حجم موتور : ۲۰۰۰ cc
• نسبت تراکم : ۵/۱۰
• حداکثر قدرت موتور : ۱۴۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
• حداکثر گشتاور : ۱۸۳ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
• استاندارد آلآیندگی : Euro 4
ظرفیت
• ظرفیت باک : بنزین ۶۶ لیتر
• تعداد سرنشین : ۵ نفر

suzuki vitara dashboard
انتقال قدرت
• سیستم انتقال قدرت : دو دیفرانسیل چهار وضعیته (4WD)
فرمان
• سیستم فرمان : دنده شانه ای
تعلیق
• تعلیق – جلو : پایه های مک فرسون
• تعلیق – عقب : اتصالات چند گانه
ترمزها
• ترمز جلو : دیسکی با سیستم خنک کاری
• ترمز عقب : عقب کاسه ای
لاستیک
• نوع تایر و لاستیک : R16-225/70
ابعاد
• طول کلی (با روکش لاستیک زاپاس) : ۴.۴۷۰ میلیمتر
• عرض کلی (بدون آیینه های جانبی) : ۱.۸۱۰ میلیمتر
• ارتفاع کلی : ۱.۶۹۵ میلیمتر
• فاصله بین دو محور : ۲.۶۴۰ میلیمتر
• فاصله چرخهای جلو از هم : ۱.۵۴۰ میلیمتر
• فاصله چرخهای عقب از هم : ۱.۵۷۰ میلیمتر
• فاصله کف خودرو با زمین : ۲۰۰ میلیمتر
• شعاع دایره گردش خودرو : ۵/۵ متر
• تعداد سرنشین : ۵ نفر
تجهیزات
• سیستم دو دیفرانسیل (4WD) با ۴ وضعیت
• فرمان هیدرولیک
• قفل مرکزی با کنترل از راه دور
• شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب با قفل ایمنی
• تنظیم ارتفاع صندلی راننده
• آینه های جانبی برقی
• سیستم ترمز ضدقفل با توزیع کننده الکترونیکی نیرو
• سیستم کمک ترمز
• کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو
• کنترل رادیو پخش روی فرمان
• فرمان ۳ پره
• کمربندهای ایمنی ۳ نقطه ای با تنظیم ارتفاع
• سیستم پیش¬کشنده و کاهش ضربه کمربند ایمنی
• سیستم ضد سرقت (Immobilizer)
• تهویه مطبوع (کولر) اتوماتیک
• رادیو پخش سی دی ضد سرقت
• ریلـهای سقف برای نصب باربند
• برف پاک کن عقب
• صندلی های تاشو
• محافظ لاستیک زاپاس
• سیستم سوخت رسانی انژکتوری با پاشش چند نقطه ای
• نوع سوخت (اکتان) ۹۵
مشخصات فنی دنده دستی دنده اتوماتیک
نوع گیربکس ۵ دنده دستی ۴ دنده اتوماتیک

vitara
وزن
وزن با باک پر
1505 ۱۵۲۰ وزن با باک پر و آپشن های کامل
1575 ۱۵۹۰ عملکرد
حداکثر سرعت
km/h 175 km/h 170 زمان صفر تا صد
5/۱۲ ثانیه ۶/۱۳ ثانیه سوخت

مصرف در شهر

۱۱.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ۱۲.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر مصرف در جاده
7.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ۷.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر مصرف ترکیبی
9.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ۹.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

منبع: کلوپ خودروهای سوزوکی suzukiclub.ir

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹۶ دیدگاه‌ها

  1. kawan

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بهترین ماشین سال ایران که 90درصد مردم ازش راضی هستند مزداnew 3

  2. kawan

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    شاید در ایران ماشین های 8سیلندر بدرد نخورد ولی بنظر من کسی که بخواهد خودری بالای 50میلیون بخره بهتره 8 سیلندر بخره………….البته این نظر منه……………خوب هر جور که دلتون میخواد………………………………………………

  3. کیوان

    ۲ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (42 ديدگاه)

    موتورش برای اتاق ضعیفه…من نمیدونم چرا ایرانخودرو دنبال موتور ضعیف میره این ماشین چندین پیشرانه دیگه هم داشته که اینا فقط 2000 که فجیع بود وضعش اوردن الانم 2400 که خیلی باجی به هم نمیدن

  4. رضا

    ۳ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام. دوستان عزیز با توجه به اطلاعاتی که من دارم ویتارا دارای موتور2400سی سی است و بهترین خودروی برای رانندگی در بیابان و جاده است من که با هاش حال می کنم برای اطلاعات بیشتر و صحیح تر به سایت سوزوکی یا اایران خودرو بروید

  5. علیرضا

    ۴ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سوزوکی GV با توجه به قیمتی که تو بازار به خودش اختصاص دادهو مصرف بسیار پایینش ، خیلی مجهز و شیکه!!!
    از لحاظ قدرت هم خودروی ضعیفی نیست…
    تمام طراحی های این اتومبیل مناسب و متعادله…
    فقط یه مسئله ی کوچیکی که هست، اینه که CD Player، فقط موزیک های با فرمت Audio رو پخش میکنه… فقط همین!!!

    1. reza

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (1 ديدگاه)

      آقا علیرضا من خودم ویتارا فول آپشن کلاس 8 دارم. باید به عرضت برسونم که پلبر این ماشین یکی از قدرت مند ترین پلیرها بین ماشین هاست. تمام فرمت های mp3 , wmv , mp4 , mpvg و… رو با کیفیت پخش می کنه. البته اگه ipod وصل کنی یا با بلوتوث آهنگ بزاری که دیگه همه فرمت ها ردیفن. این ماشین با 3 تا مانیتور و GPS مهشره در زمینه صوت وتصویر.
      یکی دیگه از مزایای این ماشین رمکن صندلی هاست که واقعا” گرمای دلچسبی به صندلی سرنشین میده.
      نکته دیگه این ماساژور صندلی رانندست که توی مسافرت های طولانی خستگی رو واقعا” از تن راننده بیرون میکنه.
      در کل مـــــهــــــشــــــره!!!

  6. امیرحسین

    ۲۸ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام
    به نظر من سوزوکی با موتور جدید 2400 اون مشگلی قدرتی که داشت رو حل کرد ولی من موندم چرا مدل جدید سوزکی اینقدر قیمتش رفته بالا !!!!! فکر کنم با توجه با آپشن از 48 میلیون شروع میشه !!!! واقعاارزش نداره،البته ایران خودرو استاد انداختن به مردم هست .
    من خودم دنبال یه مدل پایین دنده ای هستم اگر سراغ داشتین بگین مرسی
    شاد باشید .

  7. شقایق

    ۸ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با توجه به قیمت این ماشین ابشن وقدرت موتور این ماشین عالیست درضمن قدرت موتورش هم متناسب با اتاق این ماشین و مصرف کمش وراحتی که داره باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند

  8. ali

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام الان که من این مطلب رو می نویسم تو ایران خودرو قیمت این ماشین کلاس 8 فول اپشن دنده اتومات 40 میلیون هست که بسیار معرکه هست و با این قیمت من به نظرم بهترین ماشین خارجی با این کیفیت و قدرت و البته شاسی بلندی هست که می شه به راحتی تهیه و خریداری کرد البته نا گفته نمونه ماشین های بهتر از این هم هست با همین قیمت یا حتی کمتر اما چون دلار گرون شده و همه کس هم نمی تونن بیارن و به خاطر گمرک نمی شه اورد و گرنه ماشین بهتر از این با این قیمت هست

    1. رضا

      ۲۹ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (1 ديدگاه)

      تو بازار 69 میلیون وایران خودرو 58 تومنه .40 تومن کجا می فروشن

  9. سید علیرضا

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (250 ديدگاه)

    من توی کلکسیون ماشین 2 تا ازین ماشین دارم برای کسانی که می خواهندبا پول کم ماشین شاسی بلند داشته باشند این ماشین بسیار الی است به علاوه ماشین مسافرت هم هست من با ماشین های که برای کلکسیون می خرم حتما با ان مسافرت می کنم

  10. ehsan

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    خدایی امکاناتش محشره و درحد رده های بالاتر از خودش هست فقط این ایرانخودروی … سیستم پایداری الکترونیکی (ESP) رو از روش برداشته

  11. ali

    ۴ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    فقط آوانته…AVANTE XD

  12. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سوزوکی کلاس 8 در فهرست نبود

  13. alish

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (37 ديدگاه)

    واقعا سلطانه!!!

  14. sajad

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    اگ می خای بخری فقط کلاس 8 بخر
    به نظر من دو تا ایراد داره موتوزش ضعیفه باهاش حال نمیکنم البته از وفتی موهاوی روندم
    دوم اینکه سان روف نداره
    ولی یه حسن داره اونم اینکه یه شاسی بلنده جمع جوره واسه شهر عالیه

  15. صفا

    ۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ویتارا کلاس 8 با قیمت 100 میلیون تومانی خودش غوغایی به پا کرده که نگو

  16. slr722

    ۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1342 ديدگاه)

    وای این ویتارا موتور 2000 واقعا راه نمیرن…
    من یک هفته داشتم اصلا قدرت کولر گرفتن نداشت…
    خدا نکنه که بخوای چهار نفرم سوار کنی…
    البته بگم 2400 نمیگم خیلی قوی ولی از 2000 خیلی بهتره.حداقل راه میره.

  17. نوری

    ۸ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا ماشین ردیفیه، من که تصمیم قطعی گرفتم یه مدل بالاش رو بخرم.

  18. nima

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    ترمز عقبش کاسه ای واقعا ضایس از همینش بدم میاد

  19. حميد

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با توجه به اینکه بنده 11 ماهی هست که سوزوکی کلاس 8 دنده ای مدل 89 دارم فارغ از هر گونه تعصب و جانبداری بایستی به عرض دوستان برسونم یکی از بهترین خودروهای SUV موجود در بازار این خودرو است. مصرف سوخت کم ( 8.9 تا 9.5 لیتر بصورت ترکیبی )، جادار بودن ، نرمی و آسایش سرنشینان ( بر خلاف تصورات و افکار عامه ) ، استقرار خودرو با توجه به چهار چرخ محرک بودن و تسلط راننده بر خودرو در پیچها ، زیبایی و با کلاس بودن خودرو ، امکانات رفاهی قابل قبول ( گرمکن و ماساژور صندلی ،دنده کمک 4H-4Lکروز کنترل و GPS.، DVD-3st monitor …) کولر توانمند، قابلیت آفرود بسیار عالی با توجه به زیر بندی استخوان دار و قوی ، سخت جان بودن موتور – گیربکس ( سوزوکی تداعی کیفیت خودرو ژاپنی )با توجه به اینکه بنده در معدن کار می کنم و استفاده روزانه از این خودرو در شهر و جاده خاکی و ناهمواری( روزانه حداقل 100 کیلومتر ) این خودرو قابلیت و امتحان خود را در بدترین شرایط به خوبی پس داده است و من که خیلی از ان راضیم

  20. محمود

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا ماشین عالیه
    آرزوم اینه که یکی از اون کلاس 8 تاشو داشته باشم ..
    فعلا دارم پس انداز میکنم …
    بچه ها دعا کنید زودتری پولم جور شه بخرم ..د
    مرسی از همتون

  21. omid

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام

    اینجانب تجربه داشتن ویتارا مدل 90 کلاس 8 دنده ای رو حدود 1.5 سال دارم و از علاقه مندان خودرو هستم و اخبار خودرویی و حتی ازمایش خودروهای مختلف را دنبال و امتحان میکنم.

    سوزوکی ویتارا 2.4 بسیار بسیار خودروی با کیفیت و در کلاس خودش مجهزی است مخصوصا هشدار دهنده متنی جالبی که در پشت امپر داره و مشابه کلاس اس مرسدس بنز است.

    به شما توصیه میکنم تجربه داشتن یک ژاپنی با کیفیت رو از دست ندین…

  22. پارسا

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام دوستان ( بنده هیچ تعصبی نسبت به هیچ ماشینی ندارم هرکس هر ماشینی که دوست داره میره میخره ونظرات هرکس برای خودش قابل احترامه بنده مطالب زیر رو فقط برای انتقال تجربه به دوستان نوشتم و هیچ قصد و غرض دیگه ای هم ندارم )

    بنده،تجربه 30000 کیلومتر رانندگی با سوزوکی ویتارا 2400 کلاس 8 مدل 89 منوال رو دارم.
    این ماشین رو به صورت دسته دوم به قول بنگاهی ها از یک خانم دکتر که از خونه تا مطب می رفته ( ولی باور کنید خانم دکتر بوده ها !!! ) با کارکرد 15000کیلومتر گرفتم و تا الان که دارم این مطلب رو مینویسم کیلومترش از 45000 هم گذشته.
    اگه اجازه بدید اول از ظاهر ماشین شروع کنم:
    سوزوکی از همون موقع که وارد بازار ایران شد،تونست با ظاهر زیبا ،مغرور و مردونه خوبی که داشت،نظرها رو به خودش جلب کنه.هنوزم با وجود گذشت چندین سال و واردات انواع و اقسام ماشین های همکلاس مثل هیوندا IX35 یا نیو اسپرتیج،طراحی این ماشین هنوزم خسته کننده نیس و این بر میگرده به طراحی اولیه قوی اون.
    به هر حال واقعا نمیشه ایراد زیادی از طراحی خارجی خودرو گرفت و مجوعه طرح خارجی ماشین با اینکه هیجان انگیز نیس،ولی هماهنگه و برای کاربری که براش تعریف شده (یعنی اس یو وی کوچک شهری) طراحی مناسبی داره.
    طراحی داخلی:
    طراحی داخلی این ماشین با اینکه هماهنگ طراحی و ساخته شده،ولی کاملا ساده و زیباست.همه چیز خیلی ساده طراحی شده و از حیث ارگونومی و قابل دسترس بودن ادوات همه چیز در همون جایی هست که باید باشه.کیفیت داشبورد هم از نظر ظاهری به جرات بهتر از ماشین کره ای هایی مثل توسان و اسپرتیج ویا رونیز هست.
    کنسول مرکزی با توجه به کلاس 8 بودن خودرو و سیستم پخش DVD – مسیریاب -دوربین و سنسور عقب و سیستم هشدار دهنده – بلوتوث – ipod- مانیتور 10 اینچی تاچ و کیفیت قابل قبول صفحه نمایش و کیفیت خروجی صدای باندها با امکانات پیشرفته تنظیم خروجی صداها و خواندن انواع فرمتهای صوتی کاملا راضیتون می کنه
    طراحی دسته دنده و اهرم ترمز دستی هم جالب و کاربردی است.
    بخش جذاب طراحی داخلی،طراحی فرمان و نشان دهنده های آمپر هستن که واقعا خوب از کار در اومدن و از سادگی و یکنواختی طراحی داخلی کم میکنن.
    صندلی ها،هم در جلو و هم در عقب از نظر فرم،خوب طراحی شدن ولی بهتر بود پشت سری ها ی صندلی هم قابل تنظیم بودند و قسمت گودی کمر نیز قابل تنظیم بود
    فضای بالای سر و جلوی پا کاملا کافیه و از این نظر مشکلی وجود نداره.
    فضای صندوق بار هم با توجه به کلاس ماشین خوبه و میشه واسه مسافرت روش حساب کرد.تازه اگه باز زیادتری هم داشته باشین صندلیهای ردیف عقب کاملا تا میشن و فضای بسیار بیشتری رو بهتون میده.
    ولی موردی که قابل ذکره،کیفیت مونتاژ خوب داخلی و خارجی ماشین هست.توی این دوسالی که من این ماشین رو دارم فقط سرویس روغن و بازدید رو انجام دادم ( برخلاف خیلی از ماشینهای دیگه ! )
    تجهیزات:
    تجهیزات این ماشین با توجه به کلاس 8 که کاملترین تیپ سوزوکی ویتارا 2400 تو ایران محسوب میشه شامل:
    شیشه های برقی-آینه های برقی و گرمکن آینه –قفل مرکزی-ترمز ABS- چرخ های دیسکی عقب-رینگ آلومینیومی 17 اینچی-ماساژور صندلی راننده- کروز کنترل – نمایش میانگین سرعت- نمایش امکان طی مسافت با بنزین موجود-مقدار مصرف لحظه ای بنزین -کمربندهای پیش کشنده مرحله ای- کامپیوتر سفری-ایرکاندیشن اتوماتیک- سنسور دنده عقب- 4 ایربگ های پرده ای و جانبی-2 ایربگ راننده و سرنشین -سیستم ورود بدون کلیدkey less( که درباره کارکرد اون هم توضیح میدم)-راهنماهای رو آینه جانبی-کروز کنترل-گرمکن صندلی های جلو-سیستم پخش DVD و دوربین دید عقب ماساژور صندلی راننده که خیلی تو سفر به کار میاد ودنده کمک4HLOCK-4L LOCK و…
    سیستم ورود بدون کلید کلاس 8 سیستم جالبیه!!مثل بقیه ماشین های روز شما هم با ریموت و هم با کلید های تعبیه شده رو دستگیره درها میتونید قفل درها رو باز کنید.تا اینجا همه چیز عادیه.ولی وقتی وارد خودرو میشید انتظار دارید با استارت دکمه ای مواجه بشید که خبری از اون نیس!در عوض قطعه ای رو تو جای سوییچ جاسازی کردن که با چرخوندن اون ماشین روشن میشه که اینم در نوع خودش جالبه
    تست رانندگی:
    با روشن کردن موتور با اینکه عایق بندی خوب،باعث میشه صدای زیادی وارد اطاق نشه ولی همونقدر هم که وارد میشه صدایی جذاب و گیراس و وقتی که گاز میدی صدای موتور گوش نوازه و حس یک خودرو 4wd و شاسی بلند رو به شما القا می کنه .نشان دهنده های آمپر هم بعد از روشن شدن ماشین جلوه قشنگی دارن و کاملا خوانا هستن.ضمن اینکه برخلاف نسل قبل که کامپیوتر سفری بالا داشبورد تعبیه شده بود ولی تو این نسل تو مجموعه نشان دهنده ها هست.
    با درگیر کردن گیربکس حرکت شروع میشه.دور گیری ماشین خیلی نرم و قوی انجام میشه و قدرت موتور واقعا خودشو نشون میده .تعویض دنده های تقریبا نرم انجام میشه با تخته کردن گاز شتاب خوبی رو میتونید داشته باشید..
    .با توجه به تجربه این مدت و داده های کامپیوتر سفری مصرف شهری به 12 لیتر در 100 کیلومتر میرسه(با رانندگی نرمال) و مصرف جاده ای هم 9-10 لیتر در 100 کیلومتر هست.
    به خاطر ابعاد جمع و جور سوزوکی رانندگی با اون توی شهر خیلی راحته و وقتی پشت چراغ قرمز وامیستی یک سرو گردن از بقیه ماشینهای دور و برت بالاتری که حس خوبی بهت میده .توی جاده هم قدرت خوب موتور و تو دست بودن ماشین باعث میشه از رانندگی باهاش لذت ببرید.فقط چندتا نکته هست که باید متذکر بشم.اول اینکه مکث کوتاه گیربکس تو معکوس کشیدن باعث میشه که واسه سبقت گرفتن احتیاج به کمی دقت و تمرکز داشته باشین.دوم اینکه چون تو سوزوکی های مونتاژ ایران ESP رو برداشتن،به خاطر ذات شاسی بلند بودن این ماشین،سر پیچ های کمی باید محتاط باشید. هرچند که میشه گفت سوزوکی پایداری و هندلینگ خوبی داره ولی خب اگه ESP رو بر نمیداشتن میشد خیلی بهتر از توانایی های ماشین تو جاده استفاده کرد.فرمان ماشین هم با اینکه خیلی نرمه ولی تو سرعت های بالا اذیت نمیکنه.
    سواری ماشین هم بر خلاف تصور عموم،خیلی خشک نیس و در حد 206 و حتی بهتره .در ضمن تکون های عرضی ماشین هم از ماشینی مثل سانتافه خیلی کمتره.ولی خوب جیزای دیگه ای سانتافه داره که سوزوکی نداره بالاخره هرچقد پول بدی همونقدر آش میخوری اخه قیمتش نصف یک سانتافه است !
    ترمز های ماشین هم یکی از نقاط قوت ماشین هستش.با اینکه با لمس پدال ترمز حس قدرتمند بودن ترمز رو ندارید ولی ترمز ها خیلی خوب و مطمئن عملی میکنن و عملکرد ABS هم کاملا بی نقص هست.
    عملکرد بسیار نرم کلاچ و گیرباکس بسیارجالب توجه و خوبه.
    کمی هم از عملکرد آفرود این ماشین بگم.با اینکه ماشین هایی مثل ویتارا یا اسپورتیج در واقع اس یو وی های شهری هستن و نباید ازشون توقع عملکرد آفرود آنچنانی داشت ولی ویتارا تو آفرود واقعا فراتر از توقع ظاهر میشه.به خاطر وجود حالت های مخلف تعیین وضعیت دنده های کمکی،با قرار دادن ماشین تو حالت 4L واقعا توان زیادی به چرخها منتقل میشه و میشه خیلی راحت مسیرهای صعب العبور رو باهاش در نوردید.
    امیدوارم اگر قصد خرید این خودرو را دارید این مطالب به دردتون بخوره و ازش استفاده کنید چیزی که دلتون میخواد با تحقیق بخرید نه اون چیزی که مردم میگن . شاد و سلامت باشین .

    1. یاسر

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (382 ديدگاه)

      بابا اطلاعات, دمت گرم

  23. سینا

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (126 ديدگاه)

    ماشین بدی نیست ولی طرح چهرش قدیمی شده محصول سال2006 هستش ولی انصافا ماشین بدی نیست من ندارم ولی یکی از دوستام 2400 CCگرفته بود رفتیم باهاش دور زدیم خوب بود ماساژور هم داره ولی ایران خودرو قیمتشو برده به اندازه جون آدم میزاد

    1. MOHAMMADREZA

      ۶ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اره واقعا

  24. ح.ض

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من برای یکدستگاه کلاس 8 دستی 125میلیون به ایران خودرو پرداختم گرچه زمان ثبت نام 58م قیمت داشت ولی وقتی توش مینشینم یادم میره ایران خودرو چطوری تا تونست به من بدبخت ……..؟؟؟؟؟؟؟

  25. MOHAMMADREZA

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بهترین ماشینه
    فقط حیف که شتابگیریش ضعیفه……….

  26. محمد...

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (95 ديدگاه)

    کسی در حد 60 تومن سراغ نداره

  27. علیرضا درایش

    ۱۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    در حد ۷۰ تومن بدون رنگ و دست خانم دکتر اگه هس خبر بدید:-)

  28. شایان

    ۱۴ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز یه سوالی داشتم
    مدل 2000CC ویتارا واقعا برای استفاده شهر مناسب نیست؟
    یعنی کم شتابه و اذیت می کنه؟
    من می خوام مدل 2006 یدونه بخرم.
    مثل اینکه بعضیاش کارت سوخت هم داره.سان روف نداره؟
    لطفا راهنماییم کنین
    ممنونم

  29. سینا

    ۲۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی ماشین خوب و عالی است شما ها که میگین به دردنمیخوره همتون پشت پیکان سال0 نشستید جمع کنین بندوبساتتونو بهترین شرکت خودروسازی در جهان سوزکی هستش

  30. مهران

    ۱۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من 3 سالی هستش این ماشینو دارم باورکنید تمام ایرانو باهاش گشتم انصافن عالی.نمیدونم بعضیا رو چه حسابی قضاوت میکنن.شاد باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا