سوزوکی نسل جدید کراساوور S-Cross خود را رسماً معرفی کرده است. S-Cross جدید با کاپوت برآمده، جلوپنجرهٔ بزرگ و چراغهای جلوی جدید با طراحی جذاب، خودروی باابهتتری به نظر میرسد. در این نسل همچنین از تریمهای پلاستیکی بیشتری در قسمتهای مختلف خودرو مثل دهانهٔ گلگیرها استفاده شده که هم حال و هوای آفرودیتری ایجاد کرده و هم خودرو را بزرگتر از قبل جلوه میدهند هرچند که اعداد چیز دیگری میگویند زیرا طول ۴,۳۰۰ میلیمتری S-Cross جدید هیچ افزایشی نسبت به قبل نداشته است.
بااینحال، سوزوکی وعده داده است که سرنشینان در داخل خودرو راحتی بیشتری خواهند داشت. علاوه بر این، سازندهٔ ژاپنی قصد دارد با نمایشگر لمسی ۹ اینچی جدید که در بالای داشبورد قرار گرفته و در تیپ بالا ردهٔ اولترا به اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز است، نظر خریداران را بیشتر جلب کند. تیپ اولترا که ۲۹,۸۰۰ پوند قیمت دارد، به ناوبری ماهوارهای، صندلیهای چرمی و سانروف پانورامیک هم مجهز است.
در تیپ موشن با قیمت ۲۵ هزار پوند، نمایشگر به ۷ اینچی تنزل پیدا میکند اما همچنان گرمکن صندلیها، کنترل تهویهٔ دو منطقهای، چراغهای LED و ورود بدون کلید ارائه میشود. همهٔ تیپها از قابلیت تشخصی علائم ترافیکی، کروز کنترل تطبیقی و پایش نقاط کور نیز برخوردار هستند.
نسل جدید S-Cross با همان پیشرانهٔ ۱.۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ نسل قبلی ارائه میشود که از هاچبک سوئیفت گرفته شده است و ۱۳۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۵ نیوتن متر گشتاور دارد. هرچند در S-Cross جدید هنوز هم از پیشرانههای پلاگینهیبریدی و الکتریکی خبری نیست اما مثل گذشته این خودرو به تکنولوژی هیبریدی خفیف ۴۸ ولت مجهز است تا گامی به سمت الکتریکیسازی برداشته باشد.
برای انتقال نیروی این موتور گیربکسهای دستی یا اتوماتیک قابل انتخاب است که هردو شش سرعته هستند و بهصورت استاندارد نیرو را به چرخهای جلو تحویل میدهند اما با پرداخت هزینهٔ اضافی میتوان سامانهٔ چهارچرخ محرک با نشان Allgrip را سفارش داد؛ کشش بیشتر در نسخهٔ چهارچرخ محرک اما نمیتواند وزن اضافی آنرا جبران کند زیرا این نسخه برای رسیدن از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت به ۱۰.۲ ثانیه زمان نیاز دارد درحالیکه نسخهٔ محرک جلو این کار را در ۹.۵ ثانیه انجام میدهد.
نسل جدید سوزوکی S-Cross در کارخانهٔ این شرکت در مجارستان در کنار مدل ویتارا تولید میشود. فروش این کراساوور جدید ژاپنی در بازارهای اروپایی از کریسمس آغاز خواهد شد.
میثم
۵ آذر ۱۴۰۰حیف به این برند با استعداد و با این همه تکنولوژی مهندسی که همچین چیزی می سازه.
اگه محصولات خیلی خوبی هم داشت، آدم می گفت برای بازارهای اقتصادی اینو ساخته که قابل قبول بود
اما متاسفانه بخش خودروی سوزوکی کلا تو این لول گیر کرده و دست به دامن تویوتا شده
این ماشین به تنهایی ماشین خوبیه اما از سوزوکی انتظار بیش از این میره
یوسف
۵ آذر ۱۴۰۰طراحی های سوزوکی کلا از قافله عقبن. اگر قیمت رقابتی داشت، میشد به عنوان یک خودروی اقتصادی قبولش کرد اما با این پول انتخاب های خیلی بهتری در بازار هست. حتی طرح های جدید داچیا هم نسبتا مدرن تر هستن.
با این حال سوزوکی در خاور دور و جنوب آسیا برند پرفروشیه.
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۵ آذر ۱۴۰۰واقعا عجیبه برندی که گرند ویتارا و کیزاشی رو میساخت به چه روزی افتاده.گرند ویتارا پیشنهاد من به کسانی که دنبال شاسی بلند تو این کلاس هستن.پیشرانه طولی دو دف قفل دفرانسیل گیربکس کمکی وذفنر بندی جوندار.آفرودش حرف نداره.
مهدی
۶ آذر ۱۴۰۰بسیار افتضاح انگار یه پسر بچه کلاس سومی در برنامه شاد هل هولکی نقاشی کشیده فرستاده برای معلم نقاشی