محدودیت میتواند منجر به خلاقیت شود. خودروهای کلاس کِی Kei ژاپن مثال بارز این عبارت هستند. قوانینی برای ابعاد، حجم پیشرانه و قدرت این خودروها وجود دارد و خودروسازان نیز تلاش میکنند با اتخاذ روشهای خلاقانه محصولاتی همچون سوزوکی آلتو لاپین LC جدید را تولید کنند. پسوند LC باعث میشود خودروی بامزه آلتو لاپین استاندارد حتی دوستداشتنیتر باشد. مدل استاندارد از جلوپنجرهای با تریم متالیک گسترده در فضای بین چراغهای جلو استفاده میکند اما در مدل LC ظاهری کاملاً متفاوت به همراه جلوپنجره باز و کوچکی را میبینیم که دارای عناصر کرومی است. در میان چراغها و در بخش بالا نیز یک نوار نازک دیده میشود. چراغهای جلو نیز از حلقههای کرومی استفاده میکنند.
بخش عقب آلتو لاپین LC مشابه نسخه استاندارد بوده و تنها تغییر به نشان بال شکل با لوگوی LC مربوط میشود. درحالیکه نسخه استاندارد این خودرو از نمای جلوی تکامل یافته رنو ۴ دهه ۶۰ میلادی استفاده میکند اما سوزوکی مدعی شده نسخه LC نمای جلوی سوزوکی فرونته ۳۶۰ اواخر دهه ۶۰ میلادی را تداعی میکند. این خودروی کوچک برای حفظ ظاهر کلاسیک خود با رنگهای سنتی همچون سبز روشن، صورتی پاستل، بژ، قهوهای و آبی عرضه میشود. همچنین بدنه دو رنگ با سقف قهوهای و سفید نیز در دسترس خواهد بود.
طراحی کابین LC نیز همانند بدنه دارای وجوه اشتراک زیادی با نسخه استاندارد آلتو لاپین است اما برخی ویژگیهای خاص نیز دیده میشوند. پوشش روی صندلیها ترکیبی از پارچه قهوهای و چرم مصنوعی شکلاتیرنگ بوده و در برخی بخشها همچون نیمه بالایی پانل دربها و پوشش سقف رنگ بژ دیده میشود. خریداران میتوانند تریم چوب یا خاکستری تیره را برای داشبورد سفارش دهند. از جمله تجهیزات آلتو لاپین LC میتوان به نمایشگر سفارشی ۷ اینچی، صندلیهای گرم شونده و سیستم تهویه مطبوع خودکار اشاره کرد. لاپین در زبان فرانسوی به معنی خرگوش است و به همین خاطر در زیر کیلومتر شمار نیز خرگوشهای بامزهای دیده میشوند.
این خودرو از پیشرانه ۳ سیلندر ۶۶۰ سیسی با قدرت ۶۳ اسب بخار استفاده میکند. تمامی نسخهها به گیربکس CVT مجهز هستند و خریداران میتوانند شاهد انتقال قدرت به چرخ های جلو یا تمامی چرخ ها باشند. قیمت آلتو لاپین LC از ۱,۴۰۹,۱۰۰ ین معادل ۱۰۴۳۸ دلار شروع میشود و به ۱,۶۴۶,۷۰۰ ین معادل ۱۲۱۹۹ دلار در نسخه فول میرسد.
Reza Waffen SS
۲۹ خرداد ۱۴۰۱مینی رو بهش ترجیح میدم
Phonix
۲۹ خرداد ۱۴۰۱مینی خیلی بزرگه دوست عزیز مینی فقط اسمش مینی مونده خودش بزرگ شده
Reza.M
۲۹ خرداد ۱۴۰۱سمی ترین موتور و گیربکسه تاریخه بشریت روشه
Reza Waffen SS
۲۹ خرداد ۱۴۰۱نسخه کوپر S هنوزم کوچیکه
Phonix
۲۹ خرداد ۱۴۰۱کوچیک هست ولی نه به اندازه این ضمنا این برای بازار ژاپنه که کلا این سبک ماشین خیلی توشون خریدار داره چون کم مصرف هست و تو همه جاده های ژاپن هم قابل استفاده ضمن اینکه کسی اگه بخواد مینی کوپر بخوره میتونه ازاده تو ژاپن منع واردات ندارن
ولی خوب درسته برای ایران به درد نمیخوره منم مینی کوپر یا هوندا e رو ترجیح میدم
ایلیا
۲۹ خرداد ۱۴۰۱اصلا معلومه از مینی که ماله دهه ۶۰ و ۷۰ کپی کردن😑
Radmehr
۲۹ خرداد ۱۴۰۱کی پاپ کم داشتیم کی کارم اضافه شد 😑
Phonix
۲۹ خرداد ۱۴۰۱اول اینکه شما دوست نداری مثل من گوش نکن عزیز اجازه ملت دست خودشونه بعد هم اون k از واژه کره میاد این کی اصلا ماله ژاپنه فکر نکنم ربطی به کره داشته باشه
امیرشایان فرازی
۲۹ خرداد ۱۴۰۱احساس می کنم به کپی تا به هنجار از هوندا e هست
ارش
۲۹ خرداد ۱۴۰۱بیاد ایران
یک میلیارد تا ۱/۵ میلیارد قیمت خریدشه
به همین راحتی
meysam
۲۹ خرداد ۱۴۰۱من عاشق کی کارها هستم
بر خلاف ظاهر کوچیکشون خیلی جادار هستن
تجربه روندن سوبارو کی ون رو داشتم خیلی جالبه
حمید
۲۹ خرداد ۱۴۰۱همینو وارد کنید لعنتیا!
زیر 1000cc با عوارض 10% میشه ۳۳۰ میلیون تومن با سودش بگو ۴۰۰. بنظرم باز خوبه
yazdan mopar
۲۹ خرداد ۱۴۰۱بخوان هم نمیتونن چون همه کی کار ها فرمون راستن فگر نکنم شرکتا حاضر باشن برای ایران فرمون چپ بزنن
Məhdi
۵ تیر ۱۴۰۱داداش بد زدی به ذوقم ک
کراشم بود این ماشین🥲
meysam
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ابعادش برای جاده های ایران مناسب نیست
انجین کمتر از 1.2 لیتری برای ایران بدرد بخور نیست
چون تو ایران سگمنت معنایی نداره و خانوارها کاملا بر اساس بودجه ماشین میخرن، قطعا اونایی که اینو میخرن باهاش مسافرت هم میرن مثل پراید و ماتیز و این ماشین نمیتونه تو جاده ایمن باشه. صرفا تو شهر خوبه
datsun
۲۹ خرداد ۱۴۰۱طراحی داخلی کاملا مطابق سلیقه ژاپنی ها درعین سادگی شیک با چیدمان عالی و با کیفیت و رنگ بندی عالی انصافا باهاش حال کردم عجب ماشینه هر چند من خودم به این کلاس علاقه ای ندارم ولی این یکی خیلی تو دل بروست.
حسین دهمرد
۲۹ خرداد ۱۴۰۱جون میده واسه اسنپ
یوسف
۳۰ خرداد ۱۴۰۱واقعا عالیه
جون میده واسه ترافیک تهران
علیرضا
۴ تیر ۱۴۰۱خیلی زشته به نظرم هم جلو هم عقب
Afg
۱ مرداد ۱۴۰۱چقدر با نمک