سوزوکی با کار روی نسخهی فیس لیفت ویتارا سعی در تازهتر کردن طیف محصولات خود دارد و این تصاویر جاسوسی جدید که در هوای سرد سوئد گرفته شدهاند ایدهای از آنچه که باید انتظارش را داشته باشیم را به دست میدهند.
تنها بخش جلویی و عقب ویتارا دارای پوششهای استتاری میباشد. جلوپنجرهی خودرو نیز پوشیده شده که شاید دلیل بر تغییر میلههای افقی جلوپنجره باشد. در بخش پایینی نمای جلو یک حسگر بزرگ به چشم میخورد که نشاندهندهی بهبود تکنولوژیهای ایمنی است.
در نمای جانبی پوششی به چشم نمیخورد و به نظر نمیرسد که مهندسان سوزوکی تغییر زیادی را برای این بخش در نظر گرفته باشند. همچنین انتظار میرود کابین نیز با تغییرات کوچکی روبرو شود.
سوزوکی این روزها در اندیشهی تغییرات زیاد در سبد محصولات خود است. برای مثال مدل تازهوارد ایگنیس رقابت فشردهای با ب ام و i3، سیتروئن C3، فورد Ka+ و اسمارت فورتو کابریولت برای کسب عنوان خودروی شهری سال داشته است.
سوزوکی همچنین نسل جدید سوئیفت را رونمایی کرده است. نسل قبلی این خودرو در سال ۲۰۰۴ معرفی شده بود. استایل کمی رترو و تکنولوژیهای بهروز شده از ویژگیهای شاخص این خودرو هستند.
این شرکت ژاپنی همچنین همکاری با تویوتا را کلید زده است. این همکاری به هر دو شرکت اجازه میدهد تا در آینده طرحهای خلاقانهی ایمنی و زیستمحیطی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. ظاهراً همکاری برای بهبود سیستمهای رانندگی خودکار در میان اولین اهداف این همکاری قرار دارد.
احیای سوزوکی با توجه به مشکلاتی که در اوایل سال ۲۰۱۶ داشته با سرعت زیادی صورت گرفته است. برای مثال این شرکت با رسوایی تقلب در تستهای مصرف سوخت ژاپن روبرو شد که همین امر باعث بازنشستگی اجباری مدیرعامل سوزوکی شد.
نیما
۱۰ اسفند ۱۳۹۵دوستان لطفا یکی جواب منو بده که چرا خودروسازهای بزرگ آسیایی مثل کیا هیوندای و حتی تویوتا خودرو کروک نمیسازن؟
شاهین
۱۰ اسفند ۱۳۹۵سلام
تا اونجایی که من میدونم خودروهای کروک یا رودستر یا کانورتیبل هزینه ی بیشتری داشته و اکثرا برندهای لوکس سراغ اینجور ماشینا میرن.
البته تویوتا مدل های کروک سولارا و سلیکا و mr2رو قبلا تولید کرده.
ارادت
سامان اذری
۱۰ اسفند ۱۳۹۵مزدا میاتا پرفروشترین رودستر تمام دوران هست که ژاپنی هست
نیسان 370z هم مدل کروکش هست و اینفینیتی Q60
Kamran
۱۰ اسفند ۱۳۹۵انصافاً خیلی زشته
هم از نمای بیرونی و هم از کابین
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۱ اسفند ۱۳۹۵قشنگه دیگه ?
من که خوشم اومد.
چی میخواد باشه دیگه بهتر از این.
<<<<<
۱۰ اسفند ۱۳۹۵انتشار تصاویر جاسوسی هم شده محل کسب یه عده و تبلیغات برای اون شرکت وگرنه دیگه عوض کردن یک سپر که دیگه اینقدر شلوغکاری و تست نداره؟
مثل تست 207 صندوقدار تو ایران!!
یاسین
۱۰ اسفند ۱۳۹۵بابا سوزوکی که پارسال مدل جدید ویتارا رو ارائه کرد چی شد سر یه سال فیس لیفت سپر جلو براش ارائه کرد
در هرصورت ایران خودرو سال دیگه مدل 2016 رو میخواد برای CKD بیاره و چون این مدل از ادیشن گرند ویتارا از نظر سگمنت کوچیکتره و موتور کوچیکتری هم داره با توجه به قیمت 65 تا 70 هزار درهمیش تو امارات تو ایران قیمت کمتری نسبت به گرند ویتارا فیس لیفت داره
نوید جهرمی
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ویتارای نسل قبل بهتر بود. هم طراحیش خوب بود هم بدرد خارج از اسفالت میخورد. با موتور 2.4 و 2 دیفرانسیل.
این یکی بیشتر شبیه ماشینای چینی شده تا ژاپنی.موتورش رو هم کوچک کردن.
ASA
۱۰ اسفند ۱۳۹۵از نظر من تمام تصاویر مثلا جاسوسی فقط جنبه تبلیغات دارن
خسرو
۱۰ اسفند ۱۳۹۵خیلیا نمیدونن ویتارا چی هست حالا اینا استتار هم میکنن که لو نره طرح / اون مرسدس و فراری ه /سوزوکی هم یه چیزی شنیده- تو بیخیال شوکه اصلا بهت نمیاد ..
نت
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ویتارا چی هست که اومده استتار کرده.نظرت جالب بود خسرو.ویتارا قبلی قشنگتر بود
نت
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ایران خودرو مدل فیس لیفت ویتارا با سقف سانروف داره میفروشه .جالبه دوباره فیس لیف کرده.طراحی ویتارا قبلی قشنگتر بود .نوید جهرمی راست میگه شبیه ماشینای چینی شده