سوزوکی

تصاویر جاسوسی از سوزوکی ویتارا فیس‌لیفت 2019

سوزوکی در حال توسعه نسخه فیس لیفت از کراس اوور ویتارا بوده و به تازگی تصاویری جاسوسی از نمونه آزمایشی آن منتشر شده است.


خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید از پوشش‌های استتاری ویژه در نقاط کلیدی خودرو که شامل نمای جلو و عقب می‌باشد استفاده می‌کند به این معنی که سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹ طبق انتظارات دارای سپر جلو، چراغ‌ها و جلوپنجره‌ی بازطراحی شده خواهد بود و البته همین تغییرات در بخش عقب نیز دیده خواهد شد.


نمونه فیس لیفت ویتارا همچنین از به‌روزرسانی سیستم‌های ایمنی سود خواهد بود و نمونه حاضر در تست نیز دارای حسگر جدید نصب شده در بخش پایینی سپر جلو می‌باشد.


به عنوان بخشی از فرایند به‌روزرسانی انتظار داریم کابین نیز دست‌خوش تغییر شده و از پوشش و متریال جدید برای صندلی‌ها و داشبورد استفاده شود. البته اولین نگاه به کابین ویتارا فیس لیفت نشان می‌دهد این بخش کاملاً مشابه مدل کنونی است.

هنوز مشخص نیست که آیا سوزوکی برنامه‌ای برای ایجاد تغییر در بخش قوای محرکه دارد یا خیر. مدل فعلی از پیشرانه ۱.۶ لیتری بنزینی و دیزلی و یک نمونه ۱.۴ لیتری توربو استفاده می‌کند. شاید این خودروساز ژاپنی بخواهد پیشرانه بنزینی ۱.۶ لیتری را با یک نسخه ۱ لیتری توربوی بکار رفته در مدل بالنو جایگزین کند اما این موضوع هنوز تأیید نشده است. سوزوکی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی ویتارا ۲۰۱۹ در اواخر سال جاری بوده و فروش آن نیز اندکی پس از معرفی شروع خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. power active

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (171 ديدگاه)

    نتونستن یه مانیتور بزارن واسش !!! ۲۰۱۹ !!!

    1. امیر

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (202 ديدگاه)
    2. فرامرز

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1597 ديدگاه)

      مانیتور بدون نویگیشن و دوربین پارک خیلی کارایی نداره. مثل ایران نیست که توش فیلم و شوی تصویری پخش کنن! البته بعضی از ماشین ها انقدر دکمه های غیرضروری رو داشبورد دارن که استفاده ازشون موقع رانندگی خیلی حواس پرت کن هست

  2. آرین

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (94 ديدگاه)

    خیالتون از بابت نویگیشن و مانیتور و دوربین راحت باشه
    ضعف این ماشین از نظر من موتور ضعیفه و بس

    1. power active

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (171 ديدگاه)

      منم موتوریشو قبول ندارم. مثال زدم خود کارخونه مانیتور نمیزاره وگرنه واسه ژیانم میتونم خودم مانیتور بزارم خخخخخ

    2. امیر

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (202 ديدگاه)

      سوزوکی هرچی میاد جلوتر حجم موتوراشو میاره پایین مثلا سوزوکیXL7 نسل دوم(۲۰۰۷) موتورش ۳.۶ لیتریV6 بود، گرند ویتارا هم نسخه ۳.۲ لیتری داشت، البته موتورای بوسترجتش فناوری بالایی داره و الکی حجمش پایین نیست
      یه توضیحاتی در مورد موتورش این تو هست☟☟
      https://www.pedal.ir/سوزوکی/suzuki-vitara-s/

  3. me84

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    نمیدونم چرا سوزوکی تو آمریکا فعالیت نداره. حیفه واقعا مدل سوئیفت رو تمام مجلات دارن ازش تعریف میکنن.
    کلا شرکتیه که خیلی پتانسیل بالایی داره برای پیشرفت. هم یه برند معتبر و شناخته شده است و هم اینکه ژاپنیه و این خیلی کار بازاریابی رو براش راحت میکنه. هم اینکه ماشینای خوبی ساخته. اما نمیدونم چرا اکثرا تو حاشیه است.

  4. بهراد

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (537 ديدگاه)

    اون سیم آبیه چیه؟

  5. بهراد

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (537 ديدگاه)

    اون سیم آبی چیه؟

    1. power active

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (171 ديدگاه)

      کابل aux :))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا