سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹ با بهبودهای ظاهری، دو پیشرانهی جدید و تکنولوژیهای بیشتر وارد بازار بریتانیا میشود. هماکنون خریداران بریتانیایی میتوانند مدل پایهی SZ4 مجهز به پیشرانهی ۱ لیتری بوسترجت را با بهای پایهی ۱۶۹۹۹ پوندی خریداری کنند.
از نظر طراحی، این کراس اوور دارای نمای جلوی ظریفتر، جلوپنجره و سپر بازنگری شده و همچنین چراغهای عقب با گرافیک LED میباشد.
نسخههای SZ5 ویتارا از تریم جدید برای صندلیها بهره بردهاند و همچنین بخش بالایی پانل پشت آمپرها نیز ارتقا یافته و هماکنون دارای متریال نرم میباشد. به همین منوال صفحه اطلاعات ۴.۲ اینچی رنگی نیز به مجموعه پشت آمپرها اضافه شده است.
از جمله تجهیزات استاندارد تمامی مدلها میتوان به هفت کیسه هوا، رینگهای آلیاژی، ارتباطات USB و بلوتوث، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع خودکار و شیشههای برقی جلو و عقب اشاره کرد. در نسخههای SZ-T این خودرو شما از رینگهای ۱۷ اینچی نقرهایرنگ، شیشههای عقب تیره، دوخت سفید صندلیهای پارچهای، سیستم ناوبری و… برخوردار خواهید بود.
اما به مدل پرچمدار SZ5 میرسیم که از تجهیزاتی همچون چراغهای جلوی LED، رینگهای ۱۷ اینچی پولش خورده، صندلی پارچهای متمایز، ورود بدون کلید و استارت دکمهای، تشخیص علائم ترافیکی، هشدار نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، سانروف پانورامیک و… بهره میبرد.
سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹ با دو رنگ جدید در دسترس بوده و البته در کل میتوان ۱۱ رنگ مختلف را برای بدنه انتخاب کرد.
پس از نصب پیشرانهی ۳ سیلندر ۱ لیتری در مدلهای بالنو، S-Cross و سوئیفت، سوزوکی هماکنون این قلب آهنین را در ویتارا هم به کار برده است. قدرت این پیشرانه به ۱۱۱ اسب بخار و گشتاورش نیز به ۱۷۰ نیوتون متر رسیده و میتواند با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک سفارشی همراه شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت نسخههای دیفرانسیل جلوی ویتارا به ترتیب برابر با ۱۱.۵ ثانیه و ۱۷۸ کیلومتر در ساعت میباشد.
خریدارانی که خواهان قدرت بیشتر هستند میتوانند پیشرانهی ۱.۴ لیتری توربو با قدرت ۱۴۰ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتون متر را سفارش دهند که باعث ایجاد شتاب ۹.۵ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعتی برای مدلهای دیفرانسیل جلو میشود.
aston martin
۲ آذر ۱۳۹۷چرا من فک میکردم سوزوکی کلا منحل شده؟
چرا هیچ خبری ازش نیس تو اخبار خودروی جهان!
Mohamad
۲ آذر ۱۳۹۷سوزوکی بیشترین سود خالص رو در بین تمام خودروسازان در سه ماهه دوم 2018 بدست آورد یعنی جلوتر از bmw با حاشیه سودی نزدیک به 12 درصد
https://www.caradvice.com.au/679515/suzuki-bmw-most-profitable-carmaker/
NAVID۰۰۹۸
۲ آذر ۱۳۹۷این خودرو را در نمایندگی خاک خورده دوبی دیدم و داخلش نشستم ، فقط میتونم بگم هِیف پول و هِیف اسم ژاپن که روی این ماشین خورده .
سوزوکی در موتور سازی خیلی قدرتمند تر عمل میکنه و اِنگاری خودروسازی را سپرده دست باد .
نمایندگی سوزوکی در شهر دوبی ، مثل متروکه ها میمونه .
البته اینم بگم که گرند ویتارا هنوز هم جزء بهتریناست و به نظرم در ایران با قیمت حدودی ۳۰۰ میلیون ، در کراس اوورها واقعاً خوش قیمته و بسیار سخت جان ، که امتحان خودش را پس داده .
مدل ۸۸، خودروی جابجایی شهری فرمانده ما بود ، و با کارکرد ۴۵۰/۰۰۰ km هنوز ماشین بکر و پا ب پای هایلوکس کم استهلاک بود و از نظر ظاهری نو به چشم می آمد .فقط سواریش کمی آزاردهندست و زیادتر از رقیبها میکوبه .
حمیدرضا
۲ آذر ۱۳۹۷سوزوکی بیشتر تخصصش تو ساخت خودروهای کوچیک هست و عمده بازارش هم کشور هنده
به نظرم نباید خودروی بدی باشه ولی فکر کنم با این پول میشه ماشین های اروپایی خوبی خرید که به صرفه تر از این برندباشن
احمدرضا
۲ آذر ۱۳۹۷ما هنوز داریم نسل قدیمیشو با قیمت 300 میلیون میخریم :(
net
۲ آذر ۱۳۹۷ویتارا ۲۰۱۸ خیلی قشنگتر بود ،ویتارا ۲۰۱۹ جالب نیست
محمد
۳ آذر ۱۳۹۷شبیه x33 شده… ولی البته خیلی دقیق تر….
emad1990
۳ آذر ۱۳۹۷این ویتاراس و کراس اور
اونی که تو ایرانه گرند ویتارا و اس یو وی
دوستان اینا با هم فرق دارن
سامان اذری
۳ آذر ۱۳۹۷پس از نصب پیشرانهی 3 سیلندر 1 لیتری در مدلهای بالنو، S-Cross و سوئیفت، هوندا هماکنون این قلب آهنین را در ویتارا هم به کار برده است.
.
.
لطفا اشتباه تایپی رو اصلاح بفرمایید
هوندا نه سوزوکی.
amin
۳ آذر ۱۳۹۷این مدل از گرند ویتارای ایران خیلی کوچکتره