حدود ۴ سال از معرفی چهارمین سال سوزوکی ویتارا در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ میگذرد و طبیعتاً زمان فیس لیفت این خودرو فرا رسیده است.
شاسیبلند سوزوکی با بهروزرسانیهای مناسبی در ظاهر معرفی شده که شامل جلوپنجره بازطراحی شده، سپر اصلاح شده، چراغهای عقب جدید و دو رنگ بدنه جدید میباشد.
سوزوکی همچنین پشت آمپرهای ویتارا ۲۰۱۹ را تغییر داده که هماکنون دارای صفحهنمایش رنگی مرکزی است. همچنین در داخل کابین از پلاستیکهای نرم استفاده شده و البته باید به تکنولوژی جدیدی هم اشاره کنیم که جزئیات آن احتمالاً در زمان معرفی رسمی در ماه سپتامبر اعلام خواهد شد.
نیروبخش ویتارای فیس لیفت پیشرانههای ۱ و ۱.۴ لیتری توربوی بنزینی هستند که سال پیش در مدل S-Cross معرفی شدند و به عنوان جایگزین مدل ۱.۶ لیتری مطرح هستند.
سوزوکی هنوز جزئیات مربوط به تریم های این خودرو را منتشر نکرده اما گفته میشود نسخههای SZ4 و SZ-T از پیشرانه ۱ لیتری یاد شده با قدرت ۱۱۱ اسب بخار استفاده میکنند. سیستم چهار چرخ محرک AllGrip نیز بهصورت آپشن در مدلهای SZ-T مجهز به گیربکس دستی در دسترس میباشد.
اما مدل SZ5 از پیشرانه ۱.۴ لیتری ۱۴۰ اسب بخاری استفاده میکند. از جمله تجهیزات استاندارد این مدل میتوان به هشدار خروج خودرو از خط، تشخیص علائم راهنمایی، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی و ترمز با حسگرهای دوگانه اشاره کرد.
قیمت و زمان عرضه محبوبترین محصول این برند ژاپنی در آینده و نزدیک به زمان عرضه اعلام خواهد شد.
[دانلود ویدئو]
مهزیار
۹ مرداد ۱۳۹۷سوزوکی همیشه چند قدم از بقیه خودروسازای ژاپنی عقبتر بوده
LAMBORGHINI
۹ مرداد ۱۳۹۷سوزوکی با تجربه ترین و قدیمی ترین خودروساز ژاپنه
به بازار شرق آسیا و هند قانعه و هیچ تلاشی برای تصاحب سهم تویوتا و هوندا از بازار اروپا و آمریکا انجام نمیده
datsun
۹ مرداد ۱۳۹۷قدیمی ترین خودرو سازهای ژاپنی
1907 – اولین شرکت خودروساز دایهاتسو ( Hatsudoki Seizo، )
1911 – Kaishinsha Motorcar Works یا نیسان (DAT .DATSUN اولین ماشینش رو ۱۹۱۱ تولید کرد
1917 -میتسو بیشی موتورز ساخت اولین ماشینش ۱۹۱۷
سوزکی از ۱۹۰۹ فعالیتش رو توی نساجی شروع کرد و ۱۹۳۷ سراغ خودروسازی رفت پس قدیمی ترین خودروساز ژاپن نیست
LAMBORGHINI
۹ مرداد ۱۳۹۷ایول
Genius
۹ مرداد ۱۳۹۷واسه اینکه سوزوکی هدفگیریش بازار کشورهای کمتر توسعه یافته است و سیاستش در راستای ارزانسازی محصوله.این که ویتاراست اما از حق نگذریم همین گراندویتارای مونتاژی در ایران هم علیرغم همه گندکاری هایی که حین مونتاژ تو ایران درمیارن نسبت به قیمت خودش خودروی کاری ایه بطوری که خیلی از شرکت های عمرانی و راهسازی بجای هایلوکس از ویتارا استفاده میکنن ولی آپشن خاصی نداره
سام
۹ مرداد ۱۳۹۷حق باشماست.سوزوکی مثل داچیا یک خودروساز ارزان ساز است.این کمپانی در وهله نخست بازارهای کشورهای در حال توسعه را در جهان هدف قرار داده است و خودروهای آن از حیث کیفی در زمره بهترین و کم خرج ترین های بازار هستند.
مهدی
۹ مرداد ۱۳۹۷اتفاقا این یکی رو دوس دارم
ته چهره غلیظی مشابه با رنجروور داره
https://cdn01.zoomit.ir/2018/4/1e06ce4d-8e6f-4844-9cfb-7a5de94bac92.jpg
با عکس اول مقایسه کنید
ebi
۹ مرداد ۱۳۹۷پدال جان خسته نباشید اگه میشه لطف کنید در مورد خودرو های سنگین، کامیون، اتوبوس و خودروهای تجاری هم گزارش تهیه کنید
جنوب
۹ مرداد ۱۳۹۷جان مادرت یه موتور قویترم بذار. مث چینیا نباش
اقا حسام
۹ مرداد ۱۳۹۷تو سیستم دو دیفرانسیل سوزوکی یکی از اعجوبه های بازاره
همه ی مدلهاشو با سیستم چهارچرخ میسازه و اکثر کسانی که میخرنش فقط و فقط به خاطر همین سیستمش میخرن
افرودرهای قدر دنیا که تو مسابقات چند صد هزار دلاری شرکت میکنن همیشه از سیستم چهارچرخ سوزوکی تعریف کردن. یکی از مسابقاتشونو تو روسیه میدم جاهایی میرفتن که تاالان هیچی نرفته بود. مسیرایی که مسابقه میدن و یا میرن مسیرای معمولی نیستن. مسیرایی هستن که تا الان هیچکی نرفته. کارشونم همینه. مثلا شرکتای معدنی و یا نفت و گاز میان با اینا قرارداد میبندن تا یه مسیر اولیه رو کشف و بعدم هموار کنن. خب همین اول بسم الله که نمیتونن با لودر برن مسیر بسازن. اولش باید با ماشینای افرودی برن ببین ببین بعد لودرها رو هدایت کنن. یا کارشون حفاظت از محیط زیست و تورهای گردشگری نوینه. تورای گردشگری نوین منظورم این تورایی هست که قیمتشون به صد هزار دلار میرسه و طرفو جاهای جدیدمیبرن و میگردونن
به جز این میخواستم بگم که ماه گرفتگی که شده بود تو تلگرام یه خبر پخش کرده بودن که توریستای خارجی اومدن تبریز برای دیدن ماه. این خبر اشتباهه در واقع. البته اومده بودن تبریز. ولی نه برای دیدن ماه. بلکه این افراد شرکت کننده های تور رالی مغولستان بودن. این توری هست که هرکی که بخوادمیتونه شرکت کنه و هیچ پیش شرط و پیش زمینه ایی جز بلد بودن رانندگی نداره. اکثرا از کشورای اروپایی حالا شروع میشه و بعدم به طرف استانبول و تبریز و تهران و گلستان و ترکمنستان و بعدم تاخود مغولستان. فکر کنم یه رالی دیگم هست که همین مسیره ولی تا خود شانگهای میره.
اگه پدال بتونه یه مقاله جامع در این باره بنویسه عالی میشه.
اما یه مقدار از چیزایی که میدونم براتون بگم که ترجمه ایی از یه سایته
اول از همه شما لازم نیست یه ماشین گرون قیمت بخرین. اگه توجه کرده باشین به عکسا همشون ماشینای ارزون قیمت هستن که کمتر از هزار دلار ارزش دارن. هرکی که بتونه ماشین برونه میتونه تو این رالی خودجوش و اسون شرکت کنه. فقط و فقط باید بتونه چندساعت پشت سر هم رانندگی کنه. هدف این رالی زود رسیدن نیست. هدف اینه که این مسیر رو طی کنید. چه یک ماه چه سه ماه و چه یک سال.
برای اینکه به طبیعت اسیب نرسونین ماشینتون باید 1200 سی سی باشه نه بیشتر. مطمئن باشید چه از نظر قدرت و چه شتاب کم نمیارین. خیلیها رفتن و برگشتن و کم نیاوردن.
توصیه میشه همیشه سه نفر تو یه ماشین باشن که به صورت شیفتی رانندگی کنن. مسیر هم همیش جاده هست و دقیقا به صورت عادی رانندگی میکنن. نه سرعت شدید نه پیچهای شدید. چون پیست نیست و با سرعت قانونی جاده ها حرکت میکنین.
هر مسیری که دوست دارین رو میتونین انتخاب کنین. مثلا میخوایین سر راه برین گرجستان و ارمنستان و یا ایران؟ مهم اینه که مسیرتون به مغولستان ختم بشه.
شما میتونید موقع استراحت تو هتل بخوابید یا چادر بزنید و یا اصلا داخل خود ماشین بخوابین. بستگی به خودتون داره که چقدر پول دارید
چون مسیر از راه های جاده ایی و استاندارد هست با هر ماشینی میتونید برید. فقط معاینه فنی و همه چی چک شده باشه که تو مسیر خراب نشه. اگه تو اروپا زندگی میکنین ماشینیتون اگه با موفقیت از معاینه فنی بیرون بیاد 14 ماه اعتبار داره و قطعا قابلیت شرکت تو این رالی و مسیر تا خود شانگهای یا مغولستان رو داره. پس نگران نباشید که ممکنه ماشینتون خراب بشه. مغولستان و روسیه معمولا سرد هستن حتی تو تابستون. پس به فکر لباس مناسب باشین. همیشه بیست لیتر بنزین اضافی داشته باشین.
شما میتونید به همراه بقیه تمیها یا ماشینها حرکت کنین اگه مسیرتون یکی هست و یا میتونین از قبل هماهنگ کنین با بقیه تیمها و ماشینا که همتون از یه مسیر برید. اما مهم نیست اگه به توافق نرسیدید. ممکنه شما ویزای ترکیه داشته باشین و تیمهای دیگه ویزای گرجستان و ارمنستان .
در پایان هدف از این رالی هیجان انگیز و سرگرم کننده “و نه مسابقه ی رالی” اینه که بهتون خوش بگذره و با جذب اسپانسر حداقل هزار پوند برای کارهای خیر جمع کنین. اسپانسرهای زیادی هستن که به شما پول میدن تا مارک شرکت و یا کارخونه شون رو روی ماشینتون بچسبونید و برید تا خود مغولستان. البته اگه اسپانسری هم نگرفتید مشکلی نیست.
برای اینکه به مقدار فان بودن این رالی و اینکه اگه شرکت کنین چقدر بهتون خوش میگذره mongol rally رو تو گوگل سرچ کنین
مهدی
۹ مرداد ۱۳۹۷داداش خوبی؟
سیستم چهار چرخ محرک سوزوکی؟
شایعه تلگرام؟
ماه گرفتگی ؟
تبریز؟
mongol rally؟
جذب اسپانسر؟
داداش تبلیغ کردن به شیوه قانونی هزار تا راه دیگه داره اینجا باید راجع به ویتارا بنویسی
کامنت واسه تبلیغ مفتی نیس که شما یه خط گفتی سیستم چهار چرخ محرک سوزوکی خوبه بعد یه ساعت تبلیغ خودتو کردی
:::فرشاد:::
۹ مرداد ۱۳۹۷و اینجا قیمت فسیلش به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده. . . خاک تو سر ما که اینقدر ترسوییم، هر بلایی میخوان سرمون میارن، صدامون در نمیاد.
NAVID۰۰۹۸
۹ مرداد ۱۳۹۷طراحیش بیشتر چینی شده تا ژاپنی پسند .
به شدت نیاز به مدریت جدید برای تحول داره