تسلا

افزایش مراکز سرویس تسلا به خاطر تولید مدل 3

اخیراً اولین نمونه از تسلا مدل ۳ خط مونتاژ را ترک کرده و کمپانی شروع به افزایش زیرساخت‌ها به منظور برآورده کردن تقاضاهای روزافزون مشتریان کرده است.


انتظار می‌رود هجوم مشتریان جدید کمپانی تنشی را به مراکز سرویس وارد کند زیرا آن‌ها به زودی باید با مالکان و خودروهای بی‌شمار جدیدی سر و کله بزنند.


خوشبختانه بنا به گزارش رویترز، تسلا رویکرد پیشگیرانه‌ای داشته و یک مدیر داخلی برند که ترجیح داده نامش فاش نشود تأیید کرده این برند آمریکایی ۱۰۰ مرکز سرویس دیگر را به مراکز کنونی خود که ۱۵۰ مرکز هستند اضافه خواهد کرد. تسلا همچنین ۳۵۰ ون سرویس دیگر را به ناوگان خود اضافه خواهد کرد تا مشکلات مالکان در جاده‌ها نیز حل شود.


جای تعجبی ندارد که تسلا نیازمند استخدام کارمندان و ون‌های جدید برای کار در مراکز سرویس جدید خواهد بود. این برند امسال حدود ۱۴۰۰ تکنسین سرویس را استخدام کرده و برنامه‌هایی برای گسترش ظرفیت سرویس خود با سرعتی مشابه در سال‌های آینده دارد.


مراکز سرویس جدید به بهبود شرایط کمک خواهند کرد اما این تنها تاکتیک تسلا نیست. همان‌گونه که مدیر کمپانی توضیح داده، مدل ۳ طراحی تولید مخصوص و ساده‌تری داشته و بدین ترتیب نیازهای سرویس آن کاهش یافته است.


تسلا زمان زیادی برای گسترش شبکه سرویس خود قبل از ایجاد موج عظیم مالکان مدل ۳ خواهد داشت. این برند قبلاً بیش از ۳۷۳ هزار رزرو را برای مدل ۳ دریافت کرده اما انتظار نمی رود تا دسامبر ظرفیت تولید به ۲۰ هزار دستگاه در ماه برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. aston martin

    ۲۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    من خودم بشخصه طرفدار خودروهای هیبریدم
    بنظرم راه حل بسیاری از مشکلات حرکت به سمت همین خودروهاست
    تسلا هم که دیگه سردمدارشونه

    1. MAHDI . TUNING

      ۲۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1478 ديدگاه)

      حرف شما درسته منم موافقم فقط یه نکته
      تسلا الکتریکی هست

  2. MAHDI . TUNING

    ۲۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1478 ديدگاه)

    تسلا با این همه سفارش سرش خیلی شلوغه
    ولی خودروهای الکتریکی خوب استقبال شدن

  3. محمدرضا

    ۲۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (82 ديدگاه)

    بهتره به جای کلمه «برند» از یه کلمه دیگه استفاده کنید مثلا شرکت یا کمپانی. به عنوان مثال به جملات زیر دقت کنید:
    “یک مدیر داخلی برند که ترجیح داده نامش فاش نشود تأیید کرده این برند آمریکایی 100 مرکز سرویس دیگر را به مراکز کنونی خود که 150 مرکز هستند اضافه خواهد کرد.”
    “این برند امسال حدود 1400 تکنسین سرویس را استخدام کرده”
    “این برند قبلاً بیش از 373 هزار رزرو را برای مدل 3 دریافت کرده”…
    و خیلی متن های دیگه از صفحات دیگه.
    شما خیلی زیاد از کلمه برند استفاده نابجا میکنید.
    شاید برای یه خواننده معمولی فرقی نکنه ولی شما که زحمت ترجمه میکشید بهتره از کلمات مناسب در جایگاه مناسب استفاده کنید.
    مدیر داخلی شرکت…
    یه برند کار استخدام انجام نمیده ولی شرکت انجام میده…
    برند سفارش دریافت نمیکنه ولی شرکت دریافت میکنه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا