تسلا در اروپا موفقیتهای زیادی داشته است و حالا مدل ۳ با غلبه بر فولکسواگن پولو به پرفروشترین خودروی هلند تبدیل شده است. مدل ۳ ماه گذشته در هلند ۵,۷۶۸ دستگاه فروش داشته که تقریباً چهار برابر بیشتر از فروش ماه آگوست است. علاوه بر این، به گزارش اتونیوز اروپا، تقاضای بالا برای مدل ۳ موجب شده در ماه سپتامبر تسلا به محبوبترین برند خودرویی هلند تبدیل شود.
قیمت مدل ۳ در اروپا از ۴۳,۳۹۰ یورو شروع میشود و بُردی ۳۸۶ کیلومتری را ارائه میکند. بااینحال مشتاقانه منتظریم ببینیم شروع عرضهٔ فولکسواگن ID.3 از اوایل سال آینده با قیمتی کمتر از ۳۰ هزار یورو و بُرد ۳۳۰ کیلومتری چه تأثیری بر فروش تسلا خواهد گذاشت. البته فولکسواگن با فروش ۳۶,۴۴۹ دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان سپتامبر در هلند، هنوز هم پرفروشترین خودروساز این کشور در سال ۲۰۱۹ محسوب میشود زیرا مجموع فروش تسلا در این کشور در همین مدت ۱۳,۹۹۱ دستگاه بوده است.
بُرد و برچسب قیمتی رقابتی مدل ۳، فروش این سدان الکتریکی آمریکایی به دلیل حذف برخی از مشوقهای دولتی از سال آینده افزایش یافته است زیرا خریداران ترغیب شدهاند خودروی خود را تا پیش از فرارسیدن موعد حذف مشوقها خریداری کنند. مدل ۳ همچنین عنوان پرفروشترین خودرو نروژ را هم از آن خود کرده حتی با اینکه سفارشها در سهماههٔ سوم سال جاری نسبت به اوایل سال کاهش یافته است. مدل ۳ با فروش ۳۳۰۰ دستگاه در این کشور اسکاندیناویایی بین ماههای جولای تا سپتامبر، فولکسواگن گلف را با اختلافی در حدود ۹۰۰ دستگاه پشت سر گذاشته است.
Amir
۱۵ مهر ۱۳۹۸به نظرم تسلا مدل ۳ در حال حاضر بهترین و به صرفه ترین خودروی الکتریکیه که به راحتی میشه به رقبای بنزینی ترجیحش داد.آمار فروش بسیار خوبش هم گویای سیاست درست و دانش بالای تسلا هستش
یانکی
۱۵ مهر ۱۳۹۸هر سه مدل فعلی تسلا ایمنترین خودروهای جهان هستند.درود بر آمریکا که اختراعاتش موجب راحتی ما شده
اسی
۱۵ مهر ۱۳۹۸پولشو میگیره داداش ضمنا همین خودرو هم مال ثروتمنداست
MehdiTurbo
۱۵ مهر ۱۳۹۸مام اگه عرضه داشتیم برای خودمون و بقیه کشورا خودرو و پیشرفت تولید میکردیم و پولشو میگرفتیم،یه عده ممکنه بگند ایران همیشه در حال جنگ و نابودی بوده بد تر از ژاپن نبود که کلن نابود شد،یه عده ام ممکنه بگند دولت ما نمیزاره میخواد پولش بره تو جیب خودش که اونم باز اب بی عرضگی و انتخاب خودمونه.
charger
۱۵ مهر ۱۳۹۸راحتی ما ؟؟؟؟؟؟؟؟
مانی
۱۶ مهر ۱۳۹۸مگه خبر نداری؟
اگه آمریکا نبود ما هنوز تو غار بودیم
داشتیم هم دیگه رو شکار میکردیم واسه شام
کباب بزنیم به بدن
Elmiraj
۱۵ مهر ۱۳۹۸با آغاز سال جاری و شروع بکار گیگافاکتوری ۳ شاهد تولید نخستین مدل ۳ های ۳۵ هزار دلاری خواهیم بود که ایلان ماسک از سه سال پیش قولشو داده…!!!
.
این نسخه از مدل۳ یازده هزار دلار ارزان تر از نسخه پایه مدل۳ کنونی خواهد بود که از متریال ارزان تر ، آپشن های کمتر ، همان بُرد ۳۸۶ کیلومتری و قدرت ۲۵۰ اسب بخاری خواهد داشت .
Farzad
۱۵ مهر ۱۳۹۸همچنین بالا ترین امتیاز ایمنی رو داره….
مک وال
۱۵ مهر ۱۳۹۸دلیل فروش بالا همون برداشته شدن مشوق های دولتی است.
برای سالها آینده تسلا باید قیمت رو به 30هزار یورو کاهش بده تا بازارش رو حفظ کنه که البته این کار را هم خواهد کرد.
Abbas
۱۵ مهر ۱۳۹۸دمش گرم بابا،ولی تنها ایرادی که داره کابینشه،خداییش داشتم از مطلب کیف میکردم تا رسیدم به عکس آخر،حداقلش یه کیلومتری چیزی پشت فرمونش میذاشتی انگار یه چیزی توش کمه
Elmiraj
۱۵ مهر ۱۳۹۸آینده………
این راه آینده ست که تسلا سالهاست در آن پیش قدمه و با چشم اندازی که از هم اکنون قابل مشاهده هست تا سال ۲۰۲۵ طراحی حداقل ۴۰ درصد از ماشین های خودروسازان تراز اول جهانی به سمت این شیوه طراحی خواهد رفت .
Abbas
۱۵ مهر ۱۳۹۸تو خوب بودن تسلا کوچکترین شکی ندارم،ولی اگه این کابین واسه آیندس من که اصن نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم(حالا انگار یکی برام گذاشتن?)،سبک کابین آئودی برام یچیز دیگس،نهایته طراحی و تکنولوژیه لامصب،اونو واسه آینده میپسندم
شاپور
۱۵ مهر ۱۳۹۸ایکاش حالا که در تکنولوژی رو خودمون به روی خودمون بستیم حداقل مسولان موتورسیکلت های برقی مناسب را( البته نه با قیمت نجومی) وارد میکردن تا کمی هوا واسه نفس کشیدن می موند. ظاهرا آلودگی هر کدوم از موتورهای قدیمی چند برابر یک ماشینه.