برخلاف بسیاری از شک و تردیدها، ایلان ماسک به قول خود که عرضه تسلا مدل ۳ با بهای ۳۵ هزار دلار (پیش از مالیات و تخفیفها) میباشد پایبند بوده است. البته اگر مصرفکنندگان خودرویی بهتر از مدل پایه هستند بهتر است خود را برای پرداخت مبلغی بسیار بیشتر آماده نمایند.
مشتریان مدل ۳ استاندارد با محدوده حرکتی ۳۵۴ کیلومتری و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۶ ثانیهای باید مبلغ ۷۵۰۰ دلار دیگر نیز برای پکیج ارتقای پریمیوم، رنگ سفارشی و رینگهای شیک بپردازند.
پکیج ارتقای پریمیوم شامل صندلیهای گرم شونده، دو ورودی USB در عقب، صندلیهای جلو با تنظیم برقی در ۱۲ جهت، سیستم صوتی پریمیوم، سقف شیشهای تیره با حفاظت ماورا بنفش، آینههای جانبی گرم شونده با تیره شوندگی خودکار، مه شکنهای LED و کنسول مرکزی بهبود یافته است.
میخواهید از رانندگی بدون دخالت دست لذت ببرید؟ خب سیستم اتوپایلوت ارتقا یافته ۵ هزار دیگر آب میخورد که بهای خودرو را به ۴۷۵۰۰ دلار میرساند و زمانی که دیگر آپشن ها را انتخاب کنید، حداکثر بهای تسلا مدل ۳ استاندارد به ۵۰۵۰۰ دلار میرسد.
افرادی که به دنبال محدوده حرکتی بیشتر هستند میتوانند ۹ هزار دلار دیگر بپردازند بدین ترتیب بهای خودرو پیش از افزودن مشوقها به ۵۹۵۰۰ دلار میرسد.
اگرچه بهای خودرو تنها اندکی با مرز ۶۰ هزار دلاری فاصله دارد اما اوضاع اینگونه نخواهد ماند. در حقیقت ما میدانیم که نسخه چهار چرخ محرک این خودرو در اواسط سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و نسخه پرفورمنس نیز وارد بازار خواهد شد و بدین ترتیب احتمال دارد بهای این خودرو بهسوی ۷۰ هزار دلار میل کند!
سعید اسماعیلی
۱۴ مرداد ۱۳۹۶چقد قشنگه …..خیلی لذت بردم از قیافش و چهره ماشین
عکس سوم
شاید ۲ ۳ دیقه رو عکس سوم قفل بودم
فقط اینکه جلو پنجره نداره
با چه ایده هایی چه ماشینایی میسازن
بعد جلو پنجره سمندمون ???
بگذریم
ان شاءالله همه یه روزی ماشین دلخواهمونو سوار شیم
M
۱۴ مرداد ۱۳۹۶گرونه
aston martin
۱۴ مرداد ۱۳۹۶دوستان یه سوال
الان مثلا اینجا گفت اگر آپشن پریمیوم رو میخاید هفت هزار دلار میشه و اضافه کرد که اگر برد بیشتر میخواید هم فلان مبلغ
حالا سوالم اینه که این آپشن ها انتخابی هستن یا به ترتیب باید رعایت بشه؟
مثلا من الان اگر برد بیشتر رو بخوام ولی آپشن های پریمیوم رو نه میشه این شکلی سفارش بدم؟ یا نه اون بین بل اجبار باید پریمیوم رو هم بردارم؟
تو زمینه خودروهای خارجی همیشه برام سوال بوده که چطوری محصولاتشون رو ارائه میدن تو زمینه مدل های مختلف!
هيوا
۱۴ مرداد ۱۳۹۶من سوار مدل x شدم کلا سواری و حس داخل کابینه با تمام ماشینهای دیگه فرق داره یه تجربه جدیده که قبل توصیف نیست
مهدی
۱۴ مرداد ۱۳۹۶خیلی قشنگه — اگه جلو پنجره نداره برای اینکه ما عادت کردیم ماشینها جلو پنجره داشته باشن کمی صبر کنید بهتراز اینها میشه -تو عکس اینطوری مطمن هستم از نزدیک خیلی قشنگه
charger
۱۴ مرداد ۱۳۹۶سرعت شمار و اینا نداره؟؟؟؟؟
محمد22
۱۶ مرداد ۱۳۹۶اگه اشتباه نکنم سرعت در قسمت بالا سمت چپ مانیتور نمایش داده میشه
علي
۱۴ مرداد ۱۳۹۶خداروشکر دست از لج بازی برداشتن و از رو ماشینهای مرسدس و بی ام وه و آئودی و پورشه تقلید کردن و جهت مانیتور را که بصورت عمودی بود عوض کردن و بصورت افقی و wide قرار دادن تا با استاندارهای جهانی و چشم هماهنگ بشه . امیدوارم ولوو هم عقلش برسه و همینکارو بکنه .
با تچکر
mohsen
۱۵ مرداد ۱۳۹۶اگر اینده ماشینا به سمت این جارو برقیا میره
من دیگه باید بحث ماشینو از سرم بیرون کنم
سعید اسماعیلی
۱۵ مرداد ۱۳۹۶شما دوست عزیز از الان میتونی دیگه ماشین سوار نشی
حتی لکسوس با اون ابهت و خشنیش
تویوتا با اون موتوراش
فکرد و هیوندا و کیا و چه میدونم
تمام خودرو سازی های جهان
حتی هایپرکارای بزرگ یه
موتور الکتریکی دارن کنار اصلیشون
یه هایپر کاری بود اسمش یادم نیست
۱۱۰۰ اسب بخار
تمامالکتریکی
نمیشه اینجوری گفت که بده
میتونی سوار نشی شما