گزارش جدید جی دی پاور نشان میدهد که مشکلات تسلا مدل S و مدل X تأثیر بسیار کمی روی میزان علاقهی مالکان به این برند دارد.
این گزارش که با عنوان “تسلا: ورای اعتیاد” منتشر شده نتیجه میگیرد بسیاری از مالکان تسلا خود را به عنوان پذیرندگان اولیهی خودروهای الکتریکی در نظر گرفته و نگرانی زیادی دربارهی مشکلات آزاردهندهی دو خودروی تولیدی تسلا ندارند.
یکی از مدیران ارشد جی دی پاور گفته است:
مالکان خودروهای تسلا خود را به عنوان پیشروهایی در نظر میگیرند که از پذیرفتن تکنولوژی جدید لذت میبرند. پرداخت یکصد هزار دلار و یا بیشتر برای خودرویی که مشکلات زیادی دارد معمولاً باعث تأثیر منفی زیاد روی فروش و اعتبار برند میشود. هرچند همینالان به نظر میرسد تسلا از چنین معضلاتی ایمن است.
زمانی که تسلا مدل X در سال گذشته عرضه شد، اولین نسخههای این خودرو به خاطر معرفی تکنولوژیها و تجهیزات زیاد جدیدی که بدون تست و آزمایشهای وسیع روی مدل X نصب شده بودند با مشکلات زیادی دستوپنجه نرم میکردند.
جالب اینکه در گزارش جی دی پاور ادعا شده مالکان آیندهی تسلا مدل ۳ خیلی فراموش کننده نخواهند بود! مدیر ارشد جی دی پاور میگوید:
زمانی که مصرفکنندهها خودرویی عمومیتر با بهای حدود ۳۵ هزار دلاری میخرند، انتظاری که از خودرو دارند بسیار افزایش خواهد یافت. ما این موضوع را در ساختههای سایر برندها دیدهایم و این شامل خودروهای الکتریکی نیز میشود.
GT
۹ فروردین ۱۳۹۶شاید الان اینجور باشه ولی باید سعی کنه که دیگه اینجور مشکلاتو رفع کنه چون تا چند سال دیگه رقبای قدری میخوان وارد بازار بشن
حميد
۹ فروردین ۱۳۹۶فکر کنم شورولت مدل بولت گزینه بهتری باشه
Madjid
۹ فروردین ۱۳۹۶.
حرفشون درسته ، ولی با شلوغ شدن بازار و اضافه شدن رقبا تسلا باید مواظب باشه و یه فکری به حال بهبود کیفیت محصولاتش بکنه.
اوضاع همیشه بر این منوال نخواهد بود…
نوید جهرمی
۹ فروردین ۱۳۹۶اگر ژاپنی ها رقیب قدری براش بفرستن اون وقت حساب کار دستش میاد :)
علي
۹ فروردین ۱۳۹۶تسلا حکایت شیپوریه که برعکس دستت بگیری و بنوازی .
با تچکر
shahin
۹ فروردین ۱۳۹۶یه گزینه لوکس از بین ماشینای ژاپنی با قیمت کمتر و درصد خرابی پایین تر میتونه تسلا رو به چالش بکشه.الان تویوتا پریوس اصلا در سطح تسلا نیست ولی همیشه اینطوری نمیمونه اوضاع.البته سرعت پیشرفت تسلا هم انصافا شدید و زیاده و فعلا کسی بهش نمیرسه
Saied
۹ فروردین ۱۳۹۶عاشقتم.