در حال حاضر با قاطعیت میتوان گفت که تسلا سالها است خود را بهعنوان یک سازندهٔ خودروهای الکتریکی در جهان شناسانده که نهتنها از لحاظ تکنولوژی بسیار پیشرفته هستند بلکه در مسابقات درگ هم حرفهای زیادی برای گفتن دارند. پیشازاین تسلاهای زیادی را دیدهایم که در مسابقات درگ در برابر خودروهای بنزینی قدرتمندی قرار گرفته و اکثراً پیروز شدهاند. همچنین شاهد درگی بین همهٔ محصولات تسلا شامل مدل ۳، مدل S، مدل Y و مدل X هم بودهایم.
اما جدیدترین ویدئوی کارواو متفاوت است زیرا در اینجا سه دستگاه تسلا مدل ۳ اما در نسخههای مختلف در برابر هم قرار گرفتهاند؛ بنابراین حالا شاهد رقابت عضو بالا ردهٔ خانوادهٔ مدل ۳ یعنی نسخهٔ پرفورمنس با نسخههای استاندارد پلاس و دوربرد خواهیم بود. طبیعی است که نسخهٔ پرفورمنس با ۴۵۷ اسب بخار قدرت و ۶۶۰ نیوتن متر گشتاور، قویترین عضو این گروه محسوب میشود. از سوی دیگر، نسخهٔ دوربرد با ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور در وسط قرار میگیرد. هردوی این نسخهها به دو موتور الکتریکی مجهز هستند که هرکدام روی یکی از محورها نصب شده و هردو حدود ۱۸۴۰ کیلوگرم وزن دارند.
در حال حاضر، سبکترین و ارزانترین عضو خانوادهٔ مدل ۳ نسخهٔ بُرد استاندارد پلاس است که محرک عقب بوده و ۱۶۴۵ کیلوگرم وزن دارد. این نسخه با ۲۹۶ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور، ضعیفترین عضو جمع محسوب میشود؛ بنابراین، با توجه به اختلاف زیاد بین قدرت و گشتاور این سه مدل ۳، نتیجهٔ درگ کاملاً قابل پیشبینی خواهد بود اما سؤال این است که اختلاف میان آنها چقدر است؟ پاسخ این سؤال در ویدئوی زیر قابلمشاهده است.
[دانلود ویدئو]
محمد رستمی نژاد
۸ فروردین ۱۴۰۰با اینکه همه میدونید از تسلا بدم میاد خیلی زیاد
باز هم میگموازش خیلی بدم میاد
کیفیت زیر صفر
پلاستیک همه جا
قیمت بالا
بد اگهیک زمانی خودروی برقی بخواهید بخرید
گزینه های خیلی بهتری هست
فولکس داره
کیا و هیوندای (البته اول کار هستن فراخوان زیاد میدن)
چرا باید تسلای بی کیفیت خرید .
سریع سریع بیایید با لینک های متعدد ثابت کنید دروغ میگم ?????????????????
Porsche
۸ فروردین ۱۴۰۰???????
افشار
۸ فروردین ۱۴۰۰وقتی گیرت نمیاد سوار شی از روی حرص بایدم اینجوری بگی ! منم گیرم نمیاد سوار شم ولی دیگه حرفای الکی ولکی در مورد یک برند معتبر جهانی نمیزنم ، در ضمن شرمنده که رُک حرف زدم
محمد رستمی نژاد
۸ فروردین ۱۴۰۰❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
افشار
۸ فروردین ۱۴۰۰❤❤
Amirreza
۸ فروردین ۱۴۰۰شما دیگه زیادی تند رفتی ولی من شرکت تسلارو مثل یه شرکتی میبینم که داره به لطف پول و تکنولوژی های شرکتای دیگه پیشرفت میکنه و درست مثل چینیها که در ظاهر کپی کاری میکنن ، تسلا هم از تکنولوژی های شرکتای دیگه کپی میکنه و اینو راحت میشه تشخیص داد و هر جا هم کم بیاره از قدرت پولش استفاده میکنه
Porsche
۸ فروردین ۱۴۰۰تسلا مدل ۳ مدل استاندارد پلاس از یک موتور استفاده میکنه در حالی که دو مدل دیگه از دو موتور الکتریکی استفاده میکنن
درسته که مدل پرفورمنس پیروز درگ بود ولی مدل استاندارد برای کسانی ساخته شده که خودروی بدون آلایندگی برای رفت و آمد کم درون شهری میخوان
مدل دوربرد هم برای کسانی هست که رفت و آمد زیادی دارند و وقت برای تلف کردن که ماشین رو
به شارژ بزنن ندارن
مدل پرفورمنس هم همونطور که از اسمش معلومه کاربرد با مدل ها دیگه فرق میکنه
Elmiraj
۸ فروردین ۱۴۰۰اختلاف ها درست اندازه نسبت قدرت به وزن ها بود ، که این دقت و عملکرد ثابت و بینقص الکتروموتور ها را نشان میده .
ضعیفترین تسلا هم از با پرفورمنس خیلی ها به آسانی رقابت میکنه….
.
.
البته طی روز های آینده هم قهرمان جدیدی به درگ ها و پیست ها خواهد آمد…
Ramin
۸ فروردین ۱۴۰۰تسلا مدل 3 خیلی وقته از چشمام افتاده….
من که با 65 هزار دلار اینارو ترجیح میدم = nio ET7 / byd han / X peng p7
میزان پیمایششون بیشتر از مدل 3 هست….. زمان شارژ هم سریعتره…. قیمت هم ارزونتره….
تسلا پیشرو بود. اما الان با حضور دیگر برند ها زیاد جذاب نیستش…
تنها تسلا های که دوست دارم S plaid و Xpalid هست. فکر کنم با این اوضاع تا چند وقت دیگه از این ها هم بدم بیاد ?
RezaRs
۸ فروردین ۱۴۰۰اععه بذ قرار داد با چین خشک بشه