اگرچه رانندگان عادی توجه چندانی به رویدادهایی همچون طنابکشی خودروها ندارند اما به سختی میتوان چشم را روی چنین نبردهایی بست مخصوصاً اینکه یکطرف ماجرا خودروی الکتریکی مدرنی باشد. تسلا چندی پیش و همزمان با رونمایی از سایبرتراک اقدام به انتشار ویدئوی خبرساز و جنجالیای کرد که طی آن پیکاپ الکتریکیاش به راحتی در برابر فورد F-150 پیروز شد. البته فورد در پاسخ به این اقدام اعلام کرد باید مسابقه منصفانهتری بین این دو خودرو برگزار شود چراکه تسلا نسخه دیفرانسیل عقب F-150 را انتخاب کرده بود. بههرحال این بار محصول دیگری از تسلا یعنی مدل X در یک مسابقه طنابکشی شرکت کرده است. شاسیبلند الکتریکی تسلا باید از عهده مرسدس G550 4×۴ برآید.
این G550 ظاهراً شرایط بهتری در رقابت با تسلا دارد. رقابت اصلی در دقیقه ۴:۴۰ ویدئو شروع شده و در کمتر از ۲۰ ثانیه مرسدس به پیروزی دست پیدا میکند. البته در مرحله بعدی شرایط فرق کرده و مدل X میتواند مسابقه را به نفع خود تمام کند. مسابقه آخر نیز نتیجه مشابهی داشته و تسلا سرانجام در برابر پیشرانه ۸ سیلندر درونسوز مرسدس پیروز میشود. برای این رقابت قویترین نسخه غیر پلاد مدل X استفاده شده، خودرویی که شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۳ ثانیه دارد.
اما مرسدس G550 به پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری با قدرت ۴۱۶ اسب بخار مجهز بوده و نسل جدید آن احتمالاً قدرت بیشتری خواهد داشت. شاید مدل جدید بتواند در برابر تسلا مدل X پلاد رقابت بهتری را صورت دهد. این شاسیبلند الکتریکی دارای سه پیشرانه و سیستم چهار چرخ محرک بوده و شتاب ۲.۵ ثانیهای دارد. این عملکرد به لطف قدرت ۱۰۲۰ اسب بخاری حاصل میشود. قیمت تسلای یاد شده از ۱۱۹۹۹۰ دلار شروع میشود اما G550 جدید تقریباً دو برابر این خودرو قیمت خواهد خورد.
[دانلود ویدئو]
R@m!n
۳۰ فروردین ۱۴۰۰الان هدف این طناب کشی چیه ؟؟
ناشناس
۳۰ فروردین ۱۴۰۰همه میدونیم تناب کشی خیلی بی فایدست این ها فقط برای سرگرمی ما و پر بیننده شدن فیلم های اوناست ولی از حق نگذریم تناب کشی مسابقه جذابی هم هست با اینکه نتیجه زیاد مهم نیست مگر اینکه دو تا پیکاپ بخوان ظرفیت بکسل خود را بسنجن
MOS
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ویو های میلیونی تو یوتیوب…
REVO
۳۰ فروردین ۱۴۰۰بی اساستر و بی هدفتر از این تست وجود نداره.
بجز آسیب رسوندن ب ماشین هیچ اتفاقی نمیوفته.
دوتا ماشین یکسان رو هم توی این تست انتخاب کنی مولف راننده باعث تغییر نتیجه میشه!
ب تعداد پیچ و مهره هر ماشین میشه آیتم اورد ک توی این تست دخیله!
البته تست بسیار معتبری واسه نشون دادن سطح بیسوادی رانندههاست!
در کل «یوز لس پیس آف ش…» نام دیگر این تست میباشد
RezaRs
۳۰ فروردین ۱۴۰۰Revo عزیز دقیقا همینه چندین طناب کشی از دو ماشین دیدم که نتایج برعکس شده معلومه چه چیز چرتیه
mahan
۳۰ فروردین ۱۴۰۰اصلا راننده خیلی مهمه.بقول ریوو جان واقعا به ماشین اسیب میرسونه.بیشتر یک نوع شرط بندی هست و برای سرگرمی وگرنه هیچ پایه علمی نداره.
mahan
۳۰ فروردین ۱۴۰۰هیچی یکسری قناری از خودشون فیلم گرفتند که حتی اطمینانی به رانندگیشون نیست.طناب کشی هم الکی نیست.درسته بی هدفه ولی یکسری تکنیک و شرایط داره و یک نوع ورزش شرطبندی بین افرودسوارا هست.
R@m!n
۳۰ فروردین ۱۴۰۰مگه هنوزم از این جواد بازیا هست ؟؟؟ والا ما هم افرود میریم خیلی وقته بلانسبتت از این حماقتا نمی بینیم. آسیبی که موتور میزنه کلی خرج میزاره رو دست صاحب
mahan
۳۰ فروردین ۱۴۰۰پاترول بازا با پاژن سوارا بعضا می کنند یا موهاوی سوارا با بقیه!
دقیقا اسیبش خیلی بیشتر از مثلا شرطی که میبندن نهار رو کی بده???
والا چندبار گفتن تو بیا زدم تو ذوقشون.مشکل اینه که وقتی چندتا دختر افرودر میبینند بعضیا پشت وارون میزنند!
R@m!n
۳۰ فروردین ۱۴۰۰بازم بلانسبت شما ماهان جان اگر کسی واسه یه پرس غذا و چهارتا دختر حاضر ضرر میلیونی ببینه قطعا جای مغز فضولات انسانی تو کلشه ?
mahan
۳۰ فروردین ۱۴۰۰موافقم رامین جان.این نسل جدید فقط حرفن مرد عمل نیستن.دود از کنده بلند میشه.??
کم عمل و پرادعا.دیگه تا تهش رو بخون دیگه.اینا اکثرا مهمون هستن هرازگاهی میان که گروه رو رنج بدن من اصولا هیچ کدومو با وینچ در نمیارم.خودت دیگه این تیپ ادمارو تو گروه دیدی زیاد.اعتقاد زیادی به شالگردن چریکی و برچسب های نشنال جئوگرافی دارن .
اصولا ما چندتا پیرمرد هستیم با همیم یک گوشه.
ممد ژانگولر
۳۰ فروردین ۱۴۰۰هدف اینه که گل پسرها خودشونو محک بزنن ?
این ۳ تا بچه خوشگل بشن داور
داورا باید برن جوننننن بدن ?
mahan
۳۰ فروردین ۱۴۰۰???? ممدجان جمله اخرت ایهام داشت من اونجوری که خواستم برداشت کرد.
اصلا ادم زیبایی اینارو میبینه ماشین ها از یادش میفته??
ممد ژانگولر
۳۰ فروردین ۱۴۰۰خدا قسمت کنه دوتا از این ماشینا با رانندش نصیبمون کنه ?
mahan
۳۰ فروردین ۱۴۰۰انشالله.اگه رسوند که من نذر کردم به 4تا ازینا رانندگی یاد بدم.???
اگه نرسوند هم باز ادم دست به خیری هستیم بازم حاظرم یاد بدم???
R@m!n
۳۰ فروردین ۱۴۰۰اینارو باید دو تا بوسه به روش استاد طوسی بهشون زد که دیگه هیچوقت یادشون نره ??
ممد ژانگولر
۳۰ فروردین ۱۴۰۰دقیقا ??
mahan
۳۰ فروردین ۱۴۰۰???مگه دست خودشونه که یادشون بره.پیداشون کنم که نمیزارم از جلوی چشمم تکون بخورند.
راستی ازونجایی که من به کم راضی نیستم دوتا کمه??????
mahdi_Áßďì
۳۰ فروردین ۱۴۰۰راننده هاشون خیلی سفیدن?
Ahmad
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ممد ژانگولر جالبه بدونی این برادران دوبره ایرانی هستند، داریوش و کوروش که کلا ایرانین اون دو تا دیگه مادرشون ایرانیه، ولی خب راست میگی بچه خوشگلن
ممد ژانگولر
۳۱ فروردین ۱۴۰۰احمد داداش اینجوری که آمارشونو در آوردی FBI آمار نمیده
دمت گرم ???
mahan
۳۱ فروردین ۱۴۰۰احمد جان ادرسش محل و خونهشون رو هم بی زحمت میدی
Reza
۳۱ فروردین ۱۴۰۰به شخصه خوشحالم که خودروهای الکتریکی به این حد از توانایی دست پیدا کردن
Ramin
۳۰ فروردین ۱۴۰۰آقایون تسلا فن. ( یا خانوم )
این مدل S plaid خیلب وقته عرضه شده ، درگی از این ابر خودرو !! در نیومده ؟؟؟
فکر کنم یواش یواش باید تست شتاب رو ببینم. ( یا حتی درگش رو )
تست شتابش تو یوتویوب هست ؟ یا اصلا کسی هنوز تستش نکرده؟
تسلا فن ها پاسخ بدن. ممنون
Elmiraj
۳۰ فروردین ۱۴۰۰S plaid هنوز عرضه و به کسی فروخته نشده…
تسلا تاکنون نه دلیل تاخیر را اعلام کرده نه تاریخ عرضه مشخصی را…
اما نشریه clectrek ده روز پیش در گذارشی گفت که بدلیل چالش های نرم افزاری نسخه ۱۱ سیستم اطلاعات و سرگرمی تسلا که همزمان باید علاوه بر مچ شدن با چیپ AMD Navi 23 ، نمایشگر دوم را هم پوشش بده و در نمایشگر جلویی هم حالت افقی بگیره ، باعث ایجاد چالش هایی برای تسلا شدن و ممکنه این مشکلات باعث تاخیر بیشتر هم بشه…. ( البته تست نمونه های آزمایشی طی دو ماه گذشته وجود مشکلات نرم افزاری را رد میکنه )
نشریه teslarati هم گفت که منشأ این تاخیر به احتمال زیاد بدلیل کمبود جهانی میکروچیپ ها باشه و احتمالا بزودی برطرف بشه .
RezaRs
۳۰ فروردین ۱۴۰۰حاجی تراکتور هام برقی میشوند خبری نداری ؟
Elmiraj
۳۰ فروردین ۱۴۰۰بله…. و اینطور که پیداست john deere و Case ih رهبران آینده صنعت کشاورزی الکتریکی و خودران خواهند بود .
John deere از سال ۲۰۱۶ تاکنون سه کانسپت الکتریکی ساخته که نمونه joker برجسته ترین آنهاست و Case ih هم در سال ۲۰۱۸ کانسپت خودران magnum را معرفی کرد که یک چشم انداز کشاورزی تمام اتوماتیک را برای آینده به نمایش گذاشت .
در مارس ۲۰۲۰ مجله کشاورزی Future Farming مصاحبه ای را با سه تن از کارشناسان بخش اروپایی john deere برگذار کرد که در آن پروفسور “پیتر پیکل” گفت : که ما در آینده صد در صد به تراکتور های تمام الکتریک اعتقاد داریم ، او افزود که چشم انداز ما در آینده بسیار فراتر از ربات هاست و حول سه محور «الکتریسیته و هوش مصنوعی » ، « اتوماسیون » و « خودمختاری » متمرکز خواهد بود که نتیجه آن کارایی بیشتر ، چسبندگی بهتر ، هزینه کمتر و فشار زمان پایین تر خواهد بود .
حال “نیکلای تاراسینسکی ” مدیر مهندسی پیشرفته john deere : این صنعت برای الکتریکی سازی بسیار انعطاف پذیر هست و در اندازه فعلی تراکتور های دیزلی میتوان باتری ای به ظرفیت ۵۰۰ کیلووات جای داد که بنابر استفاده های مختلف میتواند ۴ موتور الکتریکی ۳۶۰ اسب بخاری را در آن بکار برد که یکی برای سیستم درایو ، دو تا برای نیرودهی به تجهیزات و ماشین آلات و چهارمی هم برای درایو PTO…. که این معادل یک مگاوات خواهد بود که تاکنون در دنیای تراکتورسازی اصلا وجود نداشته…
“یورگان آدونارت” هم افزود که سیستم انتقال eAutopower که در نمایشگاه Agritechnica نمایش دادیم بسیار متفاوت از چیزی هست که تاکنون دیدیم ، این محصول بهرهوری بالاتری از تولید سنتی داره و بنابراین در آینده مورد توجه شرکت های بزرگ کشاورزی قرار خواهد گرفت .
.
چشم اندازی که این سه کارشناس خبره john deere متصور شدند پدیدار شدن تراکتور های تمام الکتریک و خودران این برند تا پایان دهه جاری و فراگیر شدن آن ها در طول دهه آینده بود…
RezaRs
۳۱ فروردین ۱۴۰۰المیراج دایی تو بحث کمباین و کوادرانت کلاس اوله تو بحث تراکتور جاندیر البته یه نکتهکمباین های جدید جاندیر خیلی کمند و کلاسا بیشتر واس همین ماهم نمی صرفه بریم بین چنتا کلاس جاندیر بیاریم که در عمل ببینیم در نهایت کی بهتره اما جاندیر تاج داره در نهایت چون که تو خود آلمان کمپانی هایی که داره کلی میفروشند جالبه بدونید اکثر جاندیر هایی که تو ایرانند ساخت آلمانند در واقعا جاندیر شرکت بین المللی تری از کلاسه صندلی جاندیر 8r رو ببین کف میکنه ادم البته فنت ۱۰۵۰ vario هم واقعا غولیه تو بحث کیفیت ساخت واقعا هرچهار این شرکتای جاندیر و فنت و کلاس و کیس خیلی خوب و کم استهلاکند بعد میسی فرگوسن انگلیس البته فرگوسنم لطفا با … هایی که ایران میزنه برسی نکنین خوبه فرگوسنم البته تو بحث استهلاک هیچی جاندیر های سری ۴۰ نمیشه دهه ۷۰ تا ۹۰ ساختن واقعا محشر بودند بعد ۳ سال خواب با یه چسه استارت روشن شد ۴۵۶۰ ? باورم نمیشد بعد شماره سریالش رو زدم زد از اوناس که مال خود آمریکا زده خیییلی چسبید
کیسم تو دهه ۸۰ ۹۰ خیلی شاخ بود تو بحث کم استهلاکی الانم هست اما سیاست های تولید متاسفانه مث قبل نیست و تراکتورا مصرفی تر شدند الان برید تو المان ببینین هنوزم کشاورزایی هستند هنوز جاندیر سری ۴۰ دارند مثل ۴۹۵۵ با وجود ۲۵ ۳۰ سال کار مرگ حداره تراکتور قطر یاتاقانو بداری تو کولیس ۷ سانتی متر بیشتره چیزا عجیبی بودن
RezaRs
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ممنون البته دوس دارم fendt و claas هم عقب نمونند در این وادی ضمن اینکه در بحث کشاورزی گلخونه ها پیشرفت خیلی محشری کردند و کم کم به تراکتور هم نیازی نمیشه مگر در کشت های صنعتی جا داره این نکته رو هم بگم که در تداکتور اوت پوت اون چیزی که راجع ماشین فک میکنین نیست پیس اگر یکی گفت تراکتورش خیلی قویه و ۲۳۱ اسبه فک نکنین باد ورش داشته واقعا تراکتورش بزرگه
Elmiraj
۳۰ فروردین ۱۴۰۰Fendt آلمان ، Massey ferguson انگلیس ، Valtra سوئد و تراکتورسازی Challenger همگی زیرمجموعه گروه صنایع سنگین AGCO آمریکا هستن ، این گروه برنامه الکتریکی سازی چندانی را اعلام نکرده هنوز ….. برند Claas آلمانی هم آنچنان بزرگ و پرقدرت نیست که بتونه با ابرقدرتی مثل john deere رقابت کنه ، تا جایی که من خبر دارم برای تراکتور های بالای ۴۰۰ اسبش هم از Caterpillar انجین میگیره .
.
چیزی که مسلمه و پروفسور پیتر پیکل هم اشاره کرد John Deere تسلای آینده دنیای تراکتورسازی خواهد بود… همان طور که الان هم با اختلاف زیادی حرف اول این صنعت را میزنه .
بهزاد
۳۱ فروردین ۱۴۰۰المیراج جان فکر کنم به رهبران آینده صنایع کشاورزی دو نام اضافه کنیم بد نیست.
گروه cnhi ایتالیا و kubota ژاپن هم برنامه های جامع و گسترده ای در این زمینه دارن به خصوص کوبوتا که کانسپت و ایده های بسیار جالبی ارائه کرده و پس از جان دیر و گروه ایتالیایی از نظر درآمد سومه البته هندی هارو حساب نکردیم که دارن رشد خوبی میکنند به خصوص m&m که به همراه میتسوبیشی مشغول توسعه هستش ، البته فعلا در زمینه نوآوری هندی ها حرفی برای گفتن ندارند.
RezaRs
۳۱ فروردین ۱۴۰۰اینم عکس سلاطین
https://www.uplooder.net/img/image/74/ecacc9897579c3c693764ea0f817f472/Claas-Axion-960-kontra-John-Deere-8400R.jpg
گربه سرابی
۳۰ فروردین ۱۴۰۰اگه G63 AMG میاوردن نتیجه فرق میکرد ?
mahan
۳۰ فروردین ۱۴۰۰من سر همین g550 هم شک دارم.مثل ادم برگذار کرده باشند.با تجربه مالکیتی که از g500 2012 داشتم ماشین غولی بود حالا این که G550 4×4 هست نه معمولی!حتی به لاستیک هم مربوطه !
Ramin
۳۰ فروردین ۱۴۰۰chris harris on…tesla model S plaid:”0_60″ in under 2 seconds // Top gear
Top gear /you tube
3week ago
فیلمش 6:15 دقیقه هست. من ندیدم. ولی به نظرم اقای شاهین بگذارید بسیار خوب بشه.
GODZILLA
۳۰ فروردین ۱۴۰۰آقای رامین یعنی صفر تا صد زیر دو ثانیه شد صفرتاشصت دوثانیه!!!!!!!!!!!!!!
Ramin
۳۰ فروردین ۱۴۰۰اقای گودزیلا
منطور 0 تا 60 مایله.
تخت گاز برنامه بریتانیایی هست. بریتانیا هم بر مبنا مایل هست.
0 تا 60 مایل یعنی 0 تا 96 کیلومتر.
مرسدس فن
۳۰ فروردین ۱۴۰۰الان معنی این طناب کشی چیه؟!
معلومه قدرت جی کلاس خیلییییییییییییییییییی بیشتر از تسلا هست!
RezaRs
۳۰ فروردین ۱۴۰۰بیایید ، بیایید که جان دل ما رفت
بگریید ، بگریید که آن خنده گشا رفت
برین خاک بیفتید که آن لاله فرو ریخت
برین باغ بگریید که آن سرو فرا رفت
درین غم بنشینید که غم خوار سفر کرد
درین درد بمانید که امید دوا رفت
دگر شمع میارید که این جمع پراکند
دگر عود مسوزید کزین بزم صفا رفت
لب جام مبوسید که آن ساقی ما خفت
رگ چنگ ببرید که آن نغمه سرا رفت
رخ حسن مجویید که آن اینه بشکست
گل عشق مبویید که آن بوی وفا رفت
نوای نی او بود که سوز غزلم داد
غزل باز مخوانید که نی سوخت ، نوا رفت
ازین چشمه منوشید که پر خون جگر گشت
بدین تشنه بگویید که آن آب بقا رفت
سر راه نشستیم و نشستیم و شب افتاد
بپرسید ، بپرسید که آن ماه کجا رفت
زهی سایه ی اقبال کزو بر سر ما بود
سر و سایه مخواهید که آن فر هما رفت
سایه
GODZILLA
۳۰ فروردین ۱۴۰۰به به به به شعر عالی پر دیسلایک
دانیال
۳۰ فروردین ۱۴۰۰چه شعر قشنگی?
مهدی
۳۰ فروردین ۱۴۰۰اگه رنجرور اسپرت SVR رو می اوردن تسلا رو قورت میداد چرا ؟
چون مرسدس جی 63 قطعا از این جی 550 بهتره و توی مسابقه طناب کشی carwow بین جی 63 و رنجرور اسپرت SVR رنجرور برد و این یعنی اینکه تسلا در برابر رنجرور قورت داده میشه
شایان
۳۰ فروردین ۱۴۰۰والا اگر اون مسخره بازی عمدی اون مجله انگلیسی بود که مشخص بود حداقل جی کلاس دو برابرش قدرت داره و راحت رنجروور رو میکشه از فشاری که به رنجروور میومد و سکون قدرتمند جی کلاس حتی عوام هم میفهمیدن خب نمیخواستن گل سرسبد افرودشون له بشه مشخص بود از خنده هاشون که مسخره بازیه نمیدونم این چه حرفیه زدی
Amirreza
۳۰ فروردین ۱۴۰۰نیازه که بگم کدومو بیشتر قبول دارم و دوست دارم؟
ATa
۳۰ فروردین ۱۴۰۰این تناب کشی صرفا جنبه سرگمی نداره بلکه نشون دهنده عظمت کاری هست که TESLA در صنعت خودرو انجام داده جدایی از مبحث پرفورمنس و شتاب که این برند رو بایستی به عنوان پدر خودروسازی نوین یادکرد ازش زین پس! از این جهت اهمیت داره که بدونید G550 حدود 2500 کیلو وزن داره و تسلا مدلX حدود 2300 کیلو پس تفاوت به بزرگی نیست و شرایط وزنی برابر سطح تکنولوژی تعیین کننده هست سیستم انتقال محوری تسلا که به صورت مستقیم به چرخ ها انتقال نیرو انجام می ده چنین تفاوتی رو ایجاد کرده… حالا جالبیش اینجا بود که این چهارچرخ باستانی دایملر رو بعضی ها با HUMMER ev قیاس می کردن بلحاظ توانایی! داستان بکل عوض شده…
Amirreza
۳۰ فروردین ۱۴۰۰هنوز خیلی زوده که پدر خودروسازی نوین رو انتخاب کنیم
ATa
۳۰ فروردین ۱۴۰۰دیرو زودی در کار نیست… وقتی جلوپنجره سازان سرگرم گرون فروشی بودن این غول تکنولوژی داشت مفهوم خودرو رو بکل عوض می کرد نتیجه اش ها مشهوده از اخراج مدیرعامل BMW به خاطر ضعف در الکتریکی شدن تا شتاب دایملر برای رو نمایی از EQS که به عنوان سدان پرچم دار ازش یاد می کرد بعد رونمایی معلوم شد که حتی شتابش از HUMMER با اون عظمت هم کند تر هست :)) نه اینکه نخواسته باشن بلکه نتونستن کار خاصی انجام بدن(احتمالا پسوند S هم برای توجیه قیمت 120 هزار دلاریش بود) نهایت دایملر بتونه با لوسید رقابت کنه وگرنه در حد و اندازه های TESLA نیست بکل که صاحب پتنت و پیشرو این عرصه هست.
علی turbo s
۳۰ فروردین ۱۴۰۰بهانه های الکی تا دیروز میگفتن برد کمه اما وقتی مرسدس برد 770رو زد الان میان میگن زشته (هرچیه از طراحی های تسلا که بهتر وزیباتره)
به قول خودت تسلا الکتریکی هارو خیلی زود شروع کرد .خب پس از کلی تجربه بیشتر درزمینه الکتریکی سازی با sپلاد برد بلند رسید به 650km اما مرسدس طی اول حرکت جدی 770روزد (باکیفیت فوق العاده متریال و همونطور که از یه sکلاس انتظار داریم و توش پراز پلاستیک نیست که بعد ازیه مدت به صدا بیفته.)
درضمن کسی هم sکلاس رو برای شتاب نخریده.
اگه غیر از این بود که گفتم بیاید بگید.
بهزاد
۳۰ فروردین ۱۴۰۰Ata گرامی مثل اینکه دو نفر به خاطر اطمینان به اتوپایلوت به اتوتابوت منتقل شدن و با برخورد به درخت دعوت حق را لبیک گفتن!
وقتی میرن به صورت ساختگی در یوتیوب فیلم های رانندگی خودکار ماشینو که به صورت برنامه ریزی شده داره طی مسیر میکنه میزارن مردم عادی هم باور میکنن که واقعیه و مابقی ماجرا.
Elmiraj
۳۰ فروردین ۱۴۰۰علی turbo s @
نخست اینکه هنوز EPA بررسی نکرده که برد EQS چقدر هست که بشه با model S مقایسه کرد .
و دوم اینکه اگر الان بخوایم نتایج WLTP مرسدس را با نتایج EPA تسلا مقایسه کنیم مرسدس با کمتر از نصف قدرت ( یعنی ۳۲۹ اسب بخار ) و ۸ کیلووات ظرفیت بیشتر باتری تازه تونسته بنابر معیار خوشبینانه WLTP تنها به ۱۶ درصد بُرد بیشتری برسه…!!!
اونم در مقایسه با نسخه long range که از سلول های ۱۸۶۵۰ پانزده سال پیش استفاده میکنه و ۶۷۰ اسب بخار هم قدرت داره….
این بازدهی مرسدس در مقابل تسلا های ۵ سال پیش هم یه جوکه…
.
.
.
بهزاد @
لطف کن لینک اون تصادف را بده و مشخص کن که Autopilot یا FSD مقصر مرگ شناخته شدن ::
اگر هم با دلیل ثابت کنی که فیلم های خودران FSD ساختگی هستن ، ممنون میشم…
Elmiraj
۳۰ فروردین ۱۴۰۰با اینکه بیشتر جنبه سرگرمی داره…
اما Model X قبلاً فورد رپتور ، F-250 ، هامر H2 و پرداو را شکست داده بود و حالا G – class هم به جمعشون اضافه شد…!!!
.
با اومدن CyberTruck نتایج طنابکشی و درگ ها جالب میشه…
REVO
۳۰ فروردین ۱۴۰۰کمترین انتظار رو بین همه از شما داشتم ک تست طناب کشی ملاک برتری بدونی.
Elmiraj
۳۰ فروردین ۱۴۰۰اول کامنت گفتم که جنبه سرگرمی داره…
این تست هایی که گفتم هر کدوم حداقل سه بار انجام شدن و model x در همان تست ها شکست هم خورده .
اما اینکه که یک کراس اور شهری غول های آفرودی مجهز به گیربکس سنگین و لاستیک های بزرگ و آج بلند را شکست بده ، برتری قاطع الکتروموتورها و سیستم انتقال قدرت بی نقص شونو به رخ میکشه…
mahan
۳۰ فروردین ۱۴۰۰اتفاقا مشکل بنز همین بود لاستیک های اج بلند بیشتر بدرد گل میخورند و جنگل!برای جاده مناسب نیستند.یکی از دلایل نامعتبر بودن تست همینه.همین تست رو توی چمن خیس و گل برگزار می کردیم نتیجه ممکن بود فرق کنه!به عنوان یک افرودر بهت میگم لاستیک افرود با جاده خیلی فرق می کنه حتی سرعت و قدرت ماشین رو شعاع میده و حتی افرود های مختلف لاستیک های مختلف داره!
علی turbo s
۳۰ فروردین ۱۴۰۰1-ماهرچی ویدیو درباره طناب کشی دیدیم تو چمن بوده و این تو اسفالت.
2-چجوری که مسابقه اول رو gمیبره و بعدی رو تسلا .(ماشین که عوض نشد راننده هم همینطور)
3- به احتمال زیاد اینا یه عده مزدور هستن. والا قیافه هاهم که فریاد میزنه .
3-ایا مجله معتبریه مثل تاپ گیر یا گرند تور یا corwow.
علی turbo s
۳۰ فروردین ۱۴۰۰المیراج sپلاد که برای همین یک سال پیشه کدوم پنج سال پیش .!!!!!!
برای sپلاد نوشته 650kmدرصورت انتخاب برد بلند
خب تسلا های ازمایش شده توسطEPAهم که بردکمتری رو از ادعای شرکت رفتن.
علی turbo s
۳۰ فروردین ۱۴۰۰تسلا فن ها خاهشا این بچه بازی ها دستکاری کردن لایک و دیسلایک هارو جمع کنید.
حداقل ابرومندانه دستکاری کنید.
Elmiraj
۳۰ فروردین ۱۴۰۰plaid را نگفتم و با long range مقایسه کردم…
چهار مدل تسلای فعلی تمامی بخشهای سخت افزاری شون در بهترین حالت برای سال ۲۰۱۶ هست .
باتری که اصلی ترین جزو یک خودروی الکتری هست در model S/X هنوزم همان سلول های ۱۸۶۵۰ هست که رودستر اول بکار رفتن ، سلول هایی که طراحی و توسعهشون برای سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ هست .
امیررضا
۳۱ فروردین ۱۴۰۰بعله/
این است قدرت تسلا
PHILIPP
۳۰ فروردین ۱۴۰۰باز مدل ضعیف تر ماشین رو آوردن
تسلا دوبرابر قدرت داره
تازه الکتریکی هم هست گشتاور آنی داره
بعد بازم به جی کلاس میبازه
میثم
۳۰ فروردین ۱۴۰۰تو طناب کشی خیلی مهمه که وزن دو ماشین به هم نزدیک باشه
تسلا بخاطر باتریهاش وزن بالایی داره و این خودش کشش بالایی براش بوجود میاره
نمیدونم مرسدس جی کلاس وزنش چقدره
در کل طناب کشی جنبه فان داره
خیلی کاربردی نیست و نباید جزو ملاکهایی برتری و تعیین کننده باشه
بارها دیدم تو تا آفرودر با هم طناب کشی کردن و اونی که باخته تو آفرود عملکرد بهتری داشته
mahan
۳۰ فروردین ۱۴۰۰نوع لاستیک هم خیلی مهمه.البته وزن یک فاکتور هست.فاکتور بعدی گشتاور و قدرت موتور هم هست!مثلا ویدئویی هست که لندکروز تاهو رو میکشه یا ماکسیما اف جی کروزر رو !که بهترین فاکتور چسبندگی و نوع لاستیک و اینکه شناخت کافی از ماشین توسط راننده.ترمز کردن تو طناب کشی اصلا درست نیست! در لاستیک مناسب اگه ماشینت قدرت موتور بیشتری داره باید با دور موتور بالا و اصطلاحا سرعتی پدر گیربکست رو دربیاری و پیروز بشی ولی اگه ماشینت گشتاور بالا داره به جای ترمز با دنده سنگین شروع میکنی و وقتی شروع به حرکت کردی اصطکاک لاستیک ماشین طرف کم شد دنده سبک میکنی و میبری طرف رو!
البته خیلی چیزا ربط داره.در ضمن اماتور ها ترمز می کنند و ترمز هیچ فایده ای نداره!دقت کنید این جوجه رنگی ترمز های پی در پی و الکی می کرد و هی نفس موتور رو میگرفت!
BMW
۳۰ فروردین ۱۴۰۰مسخره ترین کاری که میشه انجام داد همینه
اولا که کلا طناب کشی خیلی چیز ضایعی هست و جنبه فان داره و بس
دوم اینکه الکتریکی مقابل بنزینی
الکتریکی از گشتاور آنی سود میبره برای همین پیروز میشه اگه G63 رو میاوردن نتیجه قطعا متفاوت میشد و تسلا شکست میخورد
این پدر خودرو سازی نوین دنیا هیچ چیزی نیست پهلوان پنبه هم نیست داخل این صنعت
مگه آدم روانیه
این همه ماشین خوب ول کنه بره تسلا بخره😐
اون EQS که گفتی
رینگ هاش ارزشش از یه تسلا پلاد بیشتره پس الکی نخواین با این حرف ها برند های دیگه رو بد جلوه بدین
من خودم دوستش داشتم EQS رو هر چند میتونست بهتر باشه ولی خیلی قشنگ تر از این هایی است که شما الکی بزرگشون کردین
حرف توانایی شد
توانایی رو میشه توی برند هایی مثل بنز تویوتا و…. میشه دید که با تلاش های خودشون به صنعت خودرو چیزی ساختن که امروز تسلا اونو به سخره گرفته نه تسلا که همون طور که خودش با باد اومد طرفدار هاشم با باد میان یچیز میگن و میرن و فقط نظرات خودشون رو تحمیل میکنن
سری های EQ و i و غیره برند های دیگه
کاملا سر تر از محصولات تسلا هستن که هیچ چیزی جز یه دیوار صاف و یک تلویزیون وسطش نیست
متاسفم که شما معنی خودرو رو داخل تسلا پیدا کردین😷
ALI
۳۰ فروردین ۱۴۰۰جی کلاس بار اول برنده شد بار دوم و سوم هم راحت میتونست راننده هم اولش درست گاز نمیداد.
mahan
۳۰ فروردین ۱۴۰۰من یکسری توضیحات بالا دادم.یکسری هم اضافه می کنم .
دوستان صرفا قدرت موتور کافی نیست.نباید از نقش پررنگ جرم، اصطکاک و میزان چسبندگی غافل شد. اصطکاک و چسبندگی لاستیکها سبب برتری یک خودرو در مسابقات طنابکشی میشود.حتی حتی اگر موتور خودرویی قدرت و گشتاور بالایی نیز داشته باشد اما تایرهای آن نتواند اصطکاک کافی با سطح زمین را برقرار کند، به طور قطع در برابر خودرویی با موتور ضعیفتر اما چسبندگی بیشتر میبازد. هرچه خودرویی جرم و وزن بیشتری داشته باشد نیروی اصطکاک بیشتری داشته و در نتیجه موفقتر عمل میکند. پیروزی در مسابقات طناب کشی به معنای توانایی حمل بار بیشتر یا قابلیت های آفرود بهتر خودروی برنده نیست.هرچند یک ویدئو دیگه هم بود که g63 برنده بود.
(در مورد این موضوع که زیاد صحبت کردیم و تکرار مکررات هستش :تسلا سایبرتراک؛ متقلبی که از مسابقه طنابکشی سواستفاده کرد ) بماند که سنگینی توی افرود ضرر میرسونه!و خودرو های چابکی مثل سری 70 کالسکه ای از برترین افرودر ها هستند به خاطر سبک بودن.پس بهتره قیمه هارو با ماستا قاتی نکنیم
mahan
۳۰ فروردین ۱۴۰۰خواستید من این لینک رو میذارم توستان مطالعه کنند در مورد این موضوع پرفسور Rhett Allain تحقیق کردن.
https://www.wired.com/story/tesla-cybertruck-vs-a-ford-f-150-its-all-about-friction/
دانیال
۳۰ فروردین ۱۴۰۰مرکز ثقل پایینتر هم خیلی میتونه تأثیر بگذاره ، جی کلاس خیلی ارتفاع بیشتری داره وقتی ماشین اینقد از زمین فاصله داره اگه با یه گشتاور آنی بدنه اش رو یه تکونی بدیم ، توی لحظه ای که سیستم تعلیقش فعالیت میکنه میشه با یه گاز دادن برنده ی طناب کشی شد?
البته تسلا واقعا فراتر از انتظار بود ، داریم عاشق ماشینهای برقی میشیم کم کم
امیرحسین
۳۰ فروردین ۱۴۰۰سلام،خسته نباشید.
دیر میزارید،من لینو دیروز تو اینستا دیدم
Amin
۳۰ فروردین ۱۴۰۰یه ماشین ۴۱۶ اسب بخار رو با ماشینی که ۱۰۲۰ اسب قدرت داره…
خیلی الکی هست
Elmiraj
۳۰ فروردین ۱۴۰۰اینی که در فیلم میبینم نسخه performance هست که در حالت عادی ۷۸۵ و در حالت ludicrous هم ۷۹۴ اسب بخار قدرت داره…
X plaid هنوز به بازار نیومده .
PHILIPP
۳۰ فروردین ۱۴۰۰خیلی جالبه هر نظری که جهتش مخالف تسلاست +30 تا دیسلایک میگیره
Swedish arrogant tiger
۳۱ فروردین ۱۴۰۰بله خیلی جالبه، ظاهرا فن های تسلا خیلی فعال و پر کار شدن!
Swedish arrogant tiger
۳۱ فروردین ۱۴۰۰علاوه بر این که احتمالا تایر های g550 مناسب نبود راننده ش انگار بعد سه ثانیه طبق برنامه قبلی خلاص میکرد!
حسین دهمرد
۳۱ فروردین ۱۴۰۰مرسدس هم اگر لاستیک های جاده ای تسلا رو میداشت اول میشد
Muty
۳۱ فروردین ۱۴۰۰اوه اوه
چقدر اینجا کاربرا همه پیر و خفنن!!!
همه دیر نشینن ماشاالله
همه این جقل پقل های کف خیابونا که ویراژ میدن و رو اعصاب زن بچه مردمن همه شون منم